به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه البرز:در جریان این دیدار، رضایی ضمن تاکید بر تقویت و گسترش هر چه بیشتر فضای آموزش و بازاریابی، عملکرد بخش فنی شرکت را مناسب ارزیابی کرد و گفت:از آنجاییکه توقعات بجای مشتریان بواسطه رشد لحظهای تکنولوژی و دانش فنی در حال افزایش است، بخش فنی هم باید پاسخگوی انتظارات باشد و به شرایط کنونی بسنده نکند.
مدیرعامل بیمه البرز همچنین با اشاره به برنامه ریزیهای صورت گرفته برای اجرای زودهنگام طرح توسعه بیمههای زندگی (شوکا) گفت: این طرح که بصورت قرض الحسنه اجرا خواهد شد، منافعی متقابل هم برای شرکت و هم برای مشتریان محترم خواهد داشت.
رضایی، در پایان، استقبال از ایدههای نو و خلاقانه و همچنین توجه وِیژه به سرمایههای اجتماعی شرکت را از اولویتهای کاری خود دانست و از کارکنان خواست:رعایت اخلاق حرفهای را با هدف بهبود هرچه بیشتر روحیه و عملکرد کارکنان سرلوحه کار خود قرار دهند.
در این بازدید مجید علی پناهی، رییس هیأت مدیره بیمه البرز هم گفت: با توجه به مهیا شدن شرایط برای توسعه شرکت و پشتیبانی مدیرعامل از کارکنان، انتظار میرود همکاران با تعهد سازمانی و تلاش بیش از پیش، پاسخگوی ذینفعان شرکت بویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشند.
گفتنی است در این بازدید، امیرفرشاد هوشمند راد معاون بازاریابی و فروش و بهروز میرزایی مدیر دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل حضور داشتند.