به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: تحول بیرونی که شامل تغییر نگاه مسئولان، سیاستگذاران، نمایندگان مجلس و همه تصمیمگیران در رشد و بالندگی صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور میشود. در این بخش به توفیقاتی هم دست پیدا کردیم، ولی هنوز هم باید پیگیریهایی را انجام دهیم.
مهندس سلطانی درباره تحول درونی شرکت مخابرات گفت: این تحول ابعاد مختلفی دارد. در بعد فنی، شبکه، منابع انسانی، معاونت تجاری مدنظر است و بعد مهم دیگر تحول درونی مخابرات، توسعه فناوری اطلاعات به دو منظور است. یک تسهیلگری در ارائه خدمات به مردم و دوم بهرهبرداری از فناوری اطلاعات برای توسعه کسب و کار است.
وی درباره افتتاح سامانههای مختلف توسط این سازمان گفت: سامانههایی که امروز افتتاح شد حاصل کاری است که از حدود ۳ تا ۴ سال پیش شروع شده و ما سعی کردیم با برنامهریزی، هدایت و راهبردهایی که هیئت مدیره در شرکت مخابرات داشتند به این کار سرعت بدهیم.
مهندس سلطانی درباره سامانههای مستقر گفت: استقرار سامانههای توسعه داده شده مستلزم همکاری و همگامی همه مدیران در سطح شرکت مخابرات ایران است و از همینجا اعلام میکنم که باید به صورت شبانهروزی کمک شود تا سامانهها در شرکت استقرار کامل پیدا کنند و اثرشان را در رضایت مشتریان ببینیم. هرچه این همکاری و این همگامی در استقرار این سامانهها سریعتر و با قوتتر باشد اثربخشی آن را در رضایت مشتریان خواهیم دید.
مدیرعامل شرکت مخابرات تصریح کرد:نمودارها، امار و ارقامی که به صورت هفتگی توسط سامانهها رصد میشود نشان میدهد که تعداد شکایتها و زمان رفع خرابیهای تلفن در حال کاهش است. از طرف دیگر سرعت عمل در رفع خرابی در حال افزایش است و در نهایت به سمت این میرویم که پله پله رضایت مشتریان را بهتر جلب کنیم.
سلطانی تاکید کرد: تحول در فناوری اطلاعات مستلزم دو کار بزرگ است. بخش نخست سرمایهگذاری در بخش فناوری اطلاعات است که ما در شرکت مخابرات در این بخش سرمایهگذاری مناسبی انجام ندادهایم و باید میزان و مقدار سرمایهگذاری را افزایش دهیم تا نتیجه بهتری بگیریم. یکی از بحثهای مهم در موضوع فناوری اطلاعات که شاید یک مقدار هم در مجموعههای ما مورد غفلت واقع شده بحث منابع انسانی است که باید با دقت بیشتری به موضوعات مربوط به آنها پرداخت.