به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :با توجه به این که شهرهای مختلف استان خوزستان همه ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور و همچنین ورود کاروانهای متعدد زائرین راهیان نور برای زیارت از مناطق مرزی و یادمانهای مقاومت و دفاع مقدس است، کیفیت خدمت رسانی ارتباطی در این منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است و در این راستا، مخابرات منطقه خوزستان تمهیدات ویژهای در ارائه خدمات، سرویس دهی مطلوب و با کیفیت به میهمانان، زائران و مشتریان انجام داده است.
به همین منظور، در روزهای منتهای به سال جدید، به دستور مدیر مخابرات منطقه خوزستان جلسات کارشناسی به منظور بررسی موانع و ارائه راهکار مناسب با استفاده از تجربه سالهای گذشته نسبت به توسعه و تقویت زیر ساختها برای پایداری شبکههای ارتباطی و ارائه خدمات بهینه و مطلوب به میهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور تشکیل شد.
تأمین ارتباطات پایدار در یادمانهای راهیان نور با نصب سایتهای پورتابل، ارائه خدمات امور مشترکین همراه در محل یادمانها و مناطق گردشگری و بازدید از مراکز موبایل انقلاب و گلستان اهواز و همچنین سرکشی به مراکز انتقال و دیتای مخابرات منطقه خوزستان از دیگر اقدامات در این راستا است.
مهندس فلاح زاده در این مورد تاکید کرد: به منظور تحقق مشتری مداری حداکثری، ارائه خدمات شبانه روزی به میهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور، شیفتهای آماده باش در مراکز منتخب در نظر گرفته شده که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، نیازهای ارتباطی مشتریان در مناطق جنگی، زیارتی، گردشگری و دیگر نقاط پرتردد به خوبی پوشش داده میشود.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان با تشریح اهمیت و لزوم پایداری حداکثری ارتباطات افزود: با در نظر گرفتن مسیرهای جایگزین در زمان قطعی و مشکلات احتمالی شبکه پیش بینی شده و با برنامه ریزی کارشناسی، راه حل جبرانی برای پایداری شبکه و خدمات مخابراتی در نظر گرفته شده است.