به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :مهندس سلطانی مدیر عامل این شرکت در این بازدید ضمن تبریک سال نو به کارکنان این بخش به بررسی ارتباطات در ایام نوروز پرداخت وگفت: با پایش لحظهای سرویسهای ارائه شده در سراسر کشور به صورت منظم و در کمترین زمان میتوان به پایداری ارتباطات کمک کرد.
وی با اشاره به اهمیت تحقق پایداری و کیفیت ارتباطات در ایام پرترافیک تعطیلات نوروزی گفت: میتوان با نگهداری بهینهی عملکرد شبکهی مخابراتی کشور، پایش سامانه مدیریت پهنای باند مصرفی استانها ومانیتورینگ شبکه انتقال به صورت تمام وقت به حداکثری پایداری شبکه رسید.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین در گفتگو با کارکنان این بخش از نزدیک در جریان موضوعات و مسائل آنان قرار گرفت.
اطلاعیه هامشاهده بیشتر
ساعت کار ادارات در شرکت مخابرات ایران به حالت قبل بازگشت
ساعت کاری ادارات مجموعه شرکت مخابرات ایران به روال گذشته برمی گردد
پخش زنده مراسم و جلسات بیست و دومین نمایشگاه تلکام در سایت شرکت مخابرات ایران (tci.ir)