به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون:مدیریت عامل و مدیران ستادی شرکت از شعبه اهواز بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات صورت پذیرفت، مدیریت عامل از همکاری و مشارکت دلسوزانه به عنوان راهکاری نتیجه بخش و همیارانه یاد کرد.
مظلومی در ادامه بر «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» تأکید کرد.
در این بازدید که به اشتراک گذاری ایدههای کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه اهواز منجر شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ المان ورقائی، سرپرست فناوری اطلاعات؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمههای اتومبیل؛ حسن پوراسکندری، مدیر بیمههای آتش سوزی؛ محمدصالح چیتگران، مدیر امور حقوقی؛ مسلم اسدی، مدیر امور مالی؛ راشد رستمیان، رئیس اداره بازرسی؛ رزا سعیدی، مدیر بیمههای درمان و سهیلا شرفی، مدیر بیمههای باربری، کشتی و هواپیما نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
گفتنی است مظلومی بر ارتقای سطح کیفی و فنی نمایندگان از طریق برگزاری دورههای آموزشی فنی و نیز استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای فضای آنلاین برای سیاست گذاری هرچه مطلوبتر تأکید کرد.
شایان توجه است که از خرداد ۱۴۰۰، حسین بارافکن به عنوان مدیر شعبه اهواز شرکت بیمه تعاون مشغول فعالیت بوده و در سال ۱۴۰۱ نیز این شعبه برای کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش خود دورههای گوناگونی برای رشتههای «بیمههای زندگی»، «باربری، کشتی و هواپیما» و «اتومبیل» و نیز دورههای تقویت مهارت فروش را برگزار کرده است.