به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :آینده علم مدیریت به تحول افراد و سازمانها وابسته است. آینده پژوهی در سازمان، به مدیران میآموزد که میتوانند مهارتهای رهبری خود را به سرعت متحول کنند تا بتوانند کسب و کارخود را با آینده پیچیده و شاید نامشخص هماهنگ سازند. آینده پژوهی نشان میدهد که حل مشکلات و موفقیت مستمر شرکت مستلزم استفاده از دانش و خلاقیت است.
امروز در دنیایی که جام جهانی فوتبال حتی با سال گذشته خود، بسیار متفاوت برگزار میشود و فناوریهای جدید در این برگزاری به کار گرفته میشود؛ اگر آینده را در نظرنگیریم و چشم به آینده نداشته باشیم، خیلی زود از بازار رقابت خارج خواهیم شد.
جام جهانی ۲۰۲۲، فناوریهای جدیدی را به گونهای در خدمت گرفت که تمامی مخاطبانش از بازیگران تا داوران و حتی تماشاچیان را تحت شجاع خود قرار داد.
شرکت مخابرات ایران، در چنین دنیایی که غرق در فناوریهای جدید و هر روز درحال تغییراست، مهمترین چالش خود را باید در مدیریت کسب وکار با نگاه به آینده بداند و پیشرفت مهارتهای سازمانی خود را باید در قلب دیجیتالی شدن جستجو کند.
تمرکز بر روی خلق ارزش برای مشتری و استفاده متفاوت از خلاقیت جزو اولینها در فرآیند پژوهش و نوآوری ست که شرکت مخابرات باید بر آن تأکید و تأمل داشته باشد. امید است این شرکت با کمک نوآوری و سوار بر موج تحول از فناوریهای روز دنیا در بازار آی سی تی عقب نماند و بتواند پژوهش و نوآوری در این مسیر را به خدمت گیرد تا گویهای آینده نگرای، استفاده از فرصتهای سرمایه گذاری و کسب و کارها وبازارهای جدید را از گردونه موفقیت خارج کند.
مدیرمسئول
پاییز ۱۴۰۱