کد خبر: ۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
همزمان با سالروز میلاد مسعود حضرت زینب (س) و روز پرستار؛
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت سالروز میلاد مسعود حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها و روز پرستار به اتفاق دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) تأمین‌اجتماعی در شهرستان اسلامشهر استان تهران و دیدار و گفتگو با کادر درمان و بیماران بستری در این بیمارستان، از جان‌فشانی و فداکاری کادر پرستاری مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی تجلیل کرد.

مخاطب ۲۴- به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر انسیه خزعلی، معاون زنان و امور خانواده رئیس‌جمهور در حاشیه این بازدید و در جمع پرستاران نمونه و کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها و روز پرستار گفت: روز میلاد حضرت زینب (س) به درستی به نام روز پرستار نامگذاری شده است. ایشان همه سختی‌ها و مشکلات را با «ما رایت الا جمیلا» جواب می‌دادند و به ما آموختند که انسان باید با امید با همه مشکلات و سختی‌ها برخورد کند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌همراه معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر بازدید کردند
وی افزود: پرستاران ما هم نشان دادند که با صبر و امیدواری با سختی و دشواری‌های کار برخورد می‌کنند که نمونه بارز آن را در جریان بیماری سخت کرونا شاهد بودیم که در راه رضایت خدا جنگیدند و شهدایی را هم در این راه تقدیم کردند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه دولت پیگیر مشکلات کادر درمان، پرستاران و به‌خصوص بانوان پرستار هست و حل این مشکلات را پیگیری می‌کند، گفت: امروز در جلسه هیأت دولت، به جزئیات سختی‌های کار پرستاران عزیز ذکر و از آن‌ها تقدیر شد. موضوعی هم هست که از ۱۵ سال پیش دنبال می‌شد و خوشحالم که در این دولت به ثمر رسید و آن بحث تعرفه خدمات پرستاری است که الحمدلله حل شد و هفته گذشته به مرحله اجرا در آمد که ان‌شاءلله استمرار پیدا می‌کند.
براساس این گزارش دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در جمع پرستاران نمونه این بیمارستان، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها و روز پرستار، از حضور معاون محترم امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در جریان این بازدید تقدیر و تشکر کرد و افزود: یکی از حوزه‌های اصلی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی با بیش از ۴۵ میلیون نفر افراد تحت پوشش، خدمات درمانی است و بخش درمان ملکی این سازمان با بیش از ۳۹۰ مرکز درمانی عمومی، تخصصی و فوق‌تخصصی و بیمارستان در حال خدمت‌رسانی به بیماران بیمه‌شده است. در تمامی این بیمارستان‌ها، خدمات درمانی برای بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اجباری، صددرصد رایگان است و امروز ما مفتخر هستیم در کنار این خدمات درمانی رایگان در مراکز ملکی، با بیش از ۵۰ هزار پزشک و واحد طرف قرارداد، خدمات درمانی مورد نیاز جامعه ذی‌نفعان خود را ارائه می‌دهیم. سازمان تأمین‌اجتماعی ۸۰ بیمارستان ملکی در سراسر کشور دارد که حدود ۱۷ هزار نفر کادر عزیز پرستار و زحمت‌کش در این عرصه ارائه خدمت می‌کنند و من شهادت می‌دهم که بهترین نیرو‌ها را در ارائه خدمت به مردم در تأمین‌اجتماعی داریم که این عزیزان در ایام کرونا با جانفشانی و ایثارگری، بیش از ۱۰ شهید سلامت را به مردم و انقلاب تقدیم کردند.

 

وی افزود: در اغتشاشات اخیر نیز خانواده بزرگ کارکنان تأمین‌اجتماعی جانبازان و شهدایی را تقدیم انقلاب کرد. شهید سلمان امیراحمدی در بیمارستان لبافی‌نژاد یک بسیجی ایثارگر بودند؛ بسیجی که صبح در عرصه خدمت درمانی حاضر شده بود و بعدازظهر لباس مبارزه با جریان نفوذ و اغتشاش به تن کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد. در همه شرایط و در همه بحران‌ها، خانواده سلامت تأمین‌اجتماعی در کنار مردم ایثارگرانه و فداکارانه ایستاده که من به نوبه خودم از خدمات این عزیزان تشکر می‌کنم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کرد: بخش اعظم سرمایه اجتماعی که در تأمین‌اجتماعی و در راستای خدمت‌رسانی عدالت‌محور تولید می‌شود، به دستان مبارک عزیزان کادر سلامت در حال انجام شدن است. البته نواقصی در ارائه خدمت به این عزیزان در سال‌های گذشته بوده که در این دولت بخشی از این نواقص حل شده است. یکی از مسائل مهم این عزیزان ۵۰ درصد فوق‌العاده ویژه کادر درمان بوده که این امر در دولت سیزدهم اتفاق افتاد و شرایط معیشتی را برای این عزیزان تا حدی بهبود بخشید. تعرفه خدمات پرستاری نیز که چندین بار توسط رهبر انقلاب مورد تأکید قرار گرفته بود، در این دولت با رویکردی که ریاست‌محترم جمهوری داشتند، در شورای بیمه مصوب شد و بعد از تصویب، منابعش در چند روز اخیر تأمین شده که به این عزیزان پرداخت خواهد شد. رویکرد توسعه خدمت به مردم و افزایش رضایت را جزو اولویت‌های راهبردی خود قرار داده‌ایم و توسعه خدمات در بخش درمان مستقیم در کنار توسعه خرید خدمت را در دستور کار داریم.
دکتر موسوی با اشاره به اینکه در بحث توسعه خدمات تأمین‌اجتماعی، در همین شرایط مالی موجود موفق به راه‌اندازی ۱۸۳ پروژه شده‌ایم، گفت: در ابتدای این دولت برخی مدعی بودند که تأمین و پرداخت به‌موقع حقوق مستمری‌بگیران از این دولت برنخواهد آمد که خوشبختانه نه تنها یک روز تأخیر در پرداخت‌ها نداشتیم، بلکه با همتی که در این دولت اتفاق افتاد، از طریق واگذاری سهام حدود ۸۸ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی که از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ تجمیع و موجب شده بود تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین بدهکار بانکی مطرح شود، تسویه شد که به این ترتیب بزرگترین تسویه بانکی در دولت مردمی اتفاق افتاد و ما فرآیند توسعه خدمات را با قوت ادامه می‌دهیم. کادر درمان ما هم با جذب نیرو‌های جدید از طریق آزمونی که به تازگی برگزار شد، تقویت خواهد شد.
گفتنی است در حاشیه این بازدید و طی مراسمی با حضور معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران از کادر درمان و پرستاران نمونه بیمارستان امام رضا علیه السلام شهرستان اسلامشهر تقدیر شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.