کد خبر: ۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
معاون بهره‌برداری شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان از رشد ۹۰ درصدی تولید کنسانتره و ۱۴ درصدی گندله تا پایان آبان ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: کارکنان بلندهمت این شرکت در ادامه روند روبه‌رشد تولید کمی و کیفی با ثبت رکورد‌های متعدد، برای دست‌یابی به ظرفیت تولید نامی ۵ میلیون تن گندله تلاش می‌کنند.

مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان؛ سید علی شمسی‌نیا با بیان اینکه امسال رکورد‌های تولید قابل‌توجهی در واحد‌های گندله و کنسانتره به ثبت رسیده، ادامه داد: کارخانه گندله‌سازی این شرکت با بیش از ۲۰ درصد از ظرفیت نامی خود فعالیت داشته و تولید در کارخانه کنسانتره‌سازی نیز علی‌رغم وجود مشکلات جاری، از ظرفیت اسمی عبور کرده است.

رشد ۹۰ درصدی تولید کنسانتره و ۱۴ درصدی گندله در فولاد سنگان

رشد تولید در سایه همدلی، همکاری و ثبت رکورد‌های جدید
وی با اشاره به روند رو‌به‌رشد تولید در این شرکت عنوان کرد: فولاد سنگان در شش ماه نخست سال با وجود مشکلات ناشی از قطعی برق و چالش‌های متأثر از آن، موفق به تولید بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندله شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد بیش از ۱۴ درصدی داشته است. مطمئنا این رشد تولید در سایه همدلی و همکاری و تلاش برای دست‌یابی به رکورد‌های جدید محقق شده است.
شمسی‌نیا اضافه کرد: همکاران توانمند و جهادگر شرکت موفق به ثبت سه رکورد تولید ماهانه گندله شدند که نتیجه این کار گروهی تولید بیش از ۵۸۰ هزار تن گندله در شهریورماه بود. این در حالی است که بیشترین میزان رشد تولید ماهانه در شش‌ماهه اول سال در تیرماه به دست آمد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۲ درصد افزایش داشته است. ضمن اینکه بالاترین رکورد تولید روزانه گندله نیز به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است.
فولاد سنگان به‌عنوان عضوی از گروه پرافتخار فولاد مبارکه
شمسی‌نیا خاطرنشان کرد: فولاد سنگان به‌عنوان عضوی از گروه پرافتخار فولاد مبارکه و تأمین‌کننده بخشی از گندله شرکت فولاد مبارکه با همت تلاشگرانش توانست طی ۸ ماه اول سال جاری در تولید کنسانتره و گندله به ترتیب به رشد ۹۰ و ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یابد که این مهم فقط با همت و تلاش کارکنان جهادگر و پشتیبانی و همراهی مدیریت ارشد این شرکت محقق گردیده است.
به گفته معاون بهره‌برداری شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، مدیریت و کارکنان این شرکت بر این باورند که می‌توانند در سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» برای نخستین بار پس از بهره‌برداری به تولید ۵ میلیون تن گندله دست یابند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از رشد تولید در آبان‌ماه خبر داد و گفت: با تلاش جمعی همکاران در آبان‌ماه نیز با تولید بیش از ۲۴۵ هزار تن کنسانتره، شاهد رشد بیش از ۵۰ درصدی نسبت به مشابه سال قبل (حدود ۱۷۱ هزار تن) بودیم.
شمسی‌نیا خاطرنشان کرد: روند تولید در کارخانه گندله‌سازی نیز با تولید بیش از ۴۷۱ هزار تن در آبان‌ماه همراه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۴۶۵ هزار تن) رشد حدود ۱.۵ درصدی داشته است.
وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد با اتکا بر الطاف الهی و تلاش همکاران، شاهد دست‌یابی به موفقیت‌ها و اعتلای روزافزون شرکت و صنعت فولاد کشور باشیم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.