کد خبر: ۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسيدن سالروز ولادت فرخنده حضرت زينب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاري كشور به ويژه پرستاران پرتلاش و مهربان جزيره زيباي كيش تبريك گفت.

 مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ در پیام تبریک مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، آمده است:

پیام تبریک مهدی کشاورز به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده حضرت زينب (س) و روز پرستار

بسم الله الرحمن الرحیم
سالروز میلاد خجسته این بانوی بزرگ به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد تاریخ در صیانت از ارزش‌های اسلامی بهترین فرصت برای تقدیر از زحمات ارزشمند پرستاران میهن مان است. انسان‌های شایسته و مسئولیت پذیری که آلام بیماران را صبورانه مرهم می‌نهند و در روز‌های سخت مهربانانه زخم‌های جسم و جان دردمندان را التیام می‌بخشند. بی تردید اجر این همه مهربانی و نیکی بی چشم داشت نزد خدای بزرگ که نیک‌تر از همگان شاهد شب بیداری‌ها و زحمات مخلصانه پرستاران است محفوظ خواهد ماند.
پرستاران زحمت کش جزیره زیبای کیش نیز در کنار ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و گردشگران می‌کوشند تا با ارتقاء سطح توانمندی و مهارت‌های خود زمینه ساز بهبود کیفی خدمات درمانی بوده و در مسیر معرفی کیش به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری سلامت منطقه ایفای نقش کنند.
با گرامیداشت یاد و خاطره پرستاران شهید مهین اسلامی به ویژه پرستاران ایثارگری که در دوران شیوع کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری کشنده ایستادند و با نثار جان خویش سلامت هموطنان را حفظ کردند، از خداوند متعال برای تمامی پرستاران عزیز کشور، بهروزی، شادکامی و توفیق خدمت مستمر خواستارم.

مهدی کشاورز
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تصویر عاشقانه‌ای از پیمان معادی title
پیمان معادی درکنار همسرش فرانک قوانلو تصویری منتشر کرد.
سوزاندن جسد دختر بچه ۱۱ ساله توسط مادرش title
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
اهدای خون از خانه ملت! title
اهدای‌خون جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان title
۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
برگزیده
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.