کد خبر: ۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
معاون گردشگری سازمان از برگزاری ۳۲ رویداد فرهنگی، هنری، تفریحی، خانوادگی و ورزشی از ۱۸ تا ۲۴ آبان خبر داد.

مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ مرتضی رمضانی گالشی معاون گردشگری سازمان با اشاره به برگزاری ۳۲ رویداد با رویکرد و محوریت گردشگری خانواده در هفته کیش افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده ۱۵ رویداد ورزشی، ۱۰ برنامه تفریحی- خانوادگی و ۷ برنامه فرهنگی و هنری برای اجرا در هفته کیش درنظر گرفته شده است.

برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت روز و هفته کیش اعلام شد
وی از انجام مکاتباتی با سازمان هواپیمایی کشوری و چارتر کنندگان درخصوص افزایش پرواز‌ها خبر داد و تاکید کرد: برای سهولت سفر به کیش از طریق مسیر دریایی نیز رایزنی و برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته است.
مرتضی رمضانی اظهار داشت: رویداد جزیره گنج با شعار "خاک کیش گنج در اختیار ما" با همکاری آموزش و پرورش کیش برگزار می‌شود تا اهمیت کیش و ظرفیت‌های کیش به صورت ملی و بین المللی نمایش داده شود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جشن هفته کیش در سه جایگاه، واقع در ساحل مرجان از ساعت ۱۶ تا ۱۸، اسکله تفریحی از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و اسکله میر مهنا از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در روز‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۱ آبان برگزار می‌شود و فستیوال بازی و ورزش خانواده از ۱۷ تا ۲۳ آبان از ساعت ۱۶ و سی دقیقه درپارک مینا اجرا می‌شود.
رمضانی مراسم تجلیل از مدال آوران در ساعت ۱۰ در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد کیش و همایش پاکسازی ساحل و دریا در ساعت ۱۵ در اسکله تفریحی را از برنامه‌های روز ۱۸ آبان عنوان کرد و از اجرای گروه‌های موسیقی آیینی و کارناوال شادی در فرودگاه، بازار‌ها و سواحل در طول هفته کیش خبرداد­ و اظهار داشت: گردشگران در ۱۹ آبان می­توانند در تور طبیعت گردی­کیش که از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برگزارمی شود حضور یافته و با جاذبه‌های طبیعی کیش بیشتر آشنا شوند و در همین روز در همایش شناوران پاراسل و فلای برد تفریحی که از ساعت ۱۵ در اسکله تفریحی اجرا می‌شود؛ حضور به هم رسانند.
وی با اشاره به روز کیش در ۲۰ آبان و برگزاری مراسم گرامیداشت این روز در مرکز همایش‌های بین المللی کیش از ساعت ۱۹ تا ۲۲ و برگزاری کارناوال خودرویی، موتوری توسط مجموعه تفریحی سافاری کیش در ساعت ۲۲ و پیاده روی خانوادگی از ساعت ۱۷ از مبدا هتل داریوش به اسکله تفریحی گفت: برگزاری گرامیداشت روز و هفته کیش و ثبت خاطرات ماندگار برای گردشگران مستلزم مشارکت بخش خصوصی است که این مهم صورت گرفته است.
معاون گردشگری سازمان، مسابقه دوچرخه سواری کراس کانتری برای آقایان و خانم‌ها به ترتیب از ساعت ۱۳ و ۱۵ از مبدا مجموعه برفی پنگوئن، مسابقات ماهیگیری در ساحل شرکت آب و برق ماهتاب کیش از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و مسابقه مجسمه ساحلی از ساعت ۱۸ در ساحل پارک ماهیگیر و کارگاه مادر و کودک مداد رنگی ویژه کودکان ۳ تا ۴ سال از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در فرهنگسرای سنایی را از دیگر برنامه‌های روز کیش در ۲۰ آبان عنوان کرد.
مسابقه ماهیگیری در ۲۱ آبان از ساعت ۱۶ در اسکله تفریحی، برنامه‌های ویژه کودکان در سطح جزیره به همراه جشنواره هفتگی کودک و نوجوان در پارک مینا در ۱۸ آبان، مسابقه نقاشی از ساعت ۱۹ در پیاده رو میدان ساحل و جشن بازگشایی آموزش‌های حضوری زبان آموزی و فرهنگی موسسه علوم و فنون کیش از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فرهنگسرای سعدی در ۱۹ آبان و مسابقات بولینگ خانوادگی در ۲۲ آبان از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در بولینگ مریم از برنامه‌های دیگری اعلامی معاون گردشگری سازمان است که در هفته کیش برگزار می‌شود.
وی از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی در ۲۳ آبان در ساعت ۱۰ از مبدا میدان پرواز خبر داد و افزود: مسابقات یخ نوردی در ۲۳ و ۲۴ آبان از ساعت ۱۰ در مجموعه برفی پنگوئن، رالی خودرو‌های مسافرتی از ۲۲ تا ۲۴ آبان در طول روز واقع در پارکینگ پارک شهر و اجرای نمایش عروسکی سعدی کلمب در همین ایام از ساعت ۱۹ در اسکله تفریحی، برگزاری رویداد جزیره گنج در جایگاه ساحل مرجان، اسکله تفریحی، کشتی یونانی، ساحل مارینا در طول روز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گردشگران در هفته کیش است.
معاون گردشگری مهمترین رویداد روز ۲۴ آبان را برگزاری مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ بزرگسالان و لیگ برتر از مبدا مجموعه برفی پنگوئن کیش عنوان کرد و افزود: مسابقات هیجان انگیز یخ نوردی ویژه دختران و پسران و پیشکسوتان در مجموعه برفی پنگوئن در ۲۴ آبان برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.