کد خبر: ۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
پنج ستاره انگلیس از غایبان بزرگ این تیم در جام جهانی قطر هستند که در لیست گرت ساوت گیت قرار نگرفتند.

به گزارش مخاطب ۲۴- گرت ساوت گیت سرمربی تیم‌ ملی فوتبال انگلیس اسامی ۲۶ نفره خود را برای حضور در جام جهانی قطر اعلام کرد. در حالی که برخی از بازیکنان مانند رحیم استرلینگ، دکلان رایس و جردن پیکفورد پس از راهیابی انگلیس به فینال یورو ۲۰۲۰ در تابستان گذشته به صورت خودکار در لیست گیت قرار گرفتند، چند بازیکن ثابت دیگر مانند کایل واکر و کلوین فیلیپس نیز با رهایی از مصدومیت در لیست قرار دارند.

پنج غایب بزرگ انگلیس در جام جهانی قطر ۲۰۲۲

با این حال نام برخی از بازیکنانی که قبلا در ترکیب تیم ملی انگلیس حضور داشتند در لیست معرفی شده گیت دیده نمی‌شود و این بدان معنا است که آن‌ها در آخرین لحظات از سوی سرمربی انگلیس کنار گذاشته شده اند. در اینجا نگاهی به بزرگترین غایبان انگلیس در قطر ۲۰۲۲ خواهیم انداخت.

 

 

تامی آبراهام

آبراهام قبل از شروع این فصل رقابت تنگاتنگی با کالوم ویلسون برای قرار گرفتن در کنار هری کین در خط حمله الیس داشت، اما ویلسون به دلیل فرم ایده الی که در لیگ برتر از خود نشان داد از او سبقت گرفت. در حالی که آبراهام در فصل گذشته زیر نظر مورینیو موفق به ۲۷ بار گلزنی برای رم شده بود، اما این فصل تنها ۴ گل به ثمر رسانده است. گیت در یکی از مصاحبه هایش در مورد آبراهام گفته بود که او عملکرد ضعیفی برای گلزنی داشته است و شاید یه همین خاطر سرمربی انگلیس تصمیم گرفت تا از آبراهام عبور کند.

پنج غایب بزرگ انگلیس در جام جهانی قطر ۲۰۲۲

ایوان تونی

تونی پس از آنکه اولین بار در ماه سپتامبر به تیم ملی انگلیس دعوت شد به نظر می‌رسید موقعیتی عالی برای قرار گرفتن در تیم ساوت گیت را به دست آورده است. ۸ گل زده او در لیگ برتر، او را به کاندیدایی ایده ال برای قرارگرفتن در کنار هری کین تبدیل می‌کرد، اما بازی نکردن تونی در مسابقات دوستانه بین المللی در سپتامبر نشانه‌ای بود که گیت تصمیمی برای استفاده از وی در ترکیب تیم ملی فوتبال انگلیس ندارد.

پنج غایب بزرگ انگلیس در جام جهانی قطر ۲۰۲۲

فیکایو توموری

توموری که فصل گذشته با میلان قهرمان سری ایتالیا شد قطعا یکی از کسانی است که از حذف شدن خود از لیست انگلیس نارحت خواهد بود. توموری اگرچه در سال ۲۰۱۹ به تیم انگلیس دعوت شد، اما این مدافع نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب گرت ساوت گیت به دست آورد و از بازی‌های ژوئن لیگ ملت‌ها کنار گذاشته شد. توموری در ماه سپتامبر بار دیگر به تیم ملی انگلیس دعوت شد، اما عملکرد ضعیف او در میلان در بازی مقابل تیم سابقش چلسی، تصمیم گیت برای حذف او از لیست انگلیس را قطعی کرد.

پنج غایب بزرگ انگلیس در جام جهانی قطر ۲۰۲۲

 


مارک گوهی

گوهی نیز باید خود را یک بدشانس بنامد که سرمربی انگلیس، هری مگوایر، جان استونز، اریک دایر و کانر کودی را به او ترجیح داده است. ساوت گیت در مورد گزینه‌های مدافع میانی خود گفته بود: «ما باتجربه‌ترین مدافعان خود را انتخاب کرده ایم. ما فکر نمی‌کنیم که جوانتر‌ها به اندازه کافی برای کنارگذاشتن قدیمی‌ها تلاش کرده باشند.»

پنج غایب بزرگ انگلیس در جام جهانی قطر ۲۰۲۲

جیمز وارد پروس

یک تورنمنت بزرگ دیگر، یک حذف تراژدیک دیگر برای کاپیتان ساوت همتون. وارد پروس در ماه سپتامبر در تیم ملی انگلیس حضور داشت و چنین به نظر می‌رسید که ساوت گیت به او اعتقاد دارد. اما دقیقا قبل از یورو ۲۰۲۰ این هافبک نیز کنار گذاشته شد. به نظر می‌رسد که دکلان رایس و جود بلینگهام زوج اصلی انگلیس در قطر باشند.

پنج غایب بزرگ انگلیس در جام جهانی قطر ۲۰۲۲

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
استاد سارا هم وارد دنیای بدون کیش و مات مد شد! title
سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی است. سارا خادم الشریعه از ۸ سالگی شطرنج را شروع کرده. سارا خادم الشریعه در سال ۱۳۹۴ قهرمان شطرنج زنان شد. سارا خادم الشریعه به اسپانیا پناهده شده است. حالا عکس سارا خادم الشریعه روی یک جلد مجله مد ثبت شده است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.