کد خبر: ۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
بیت‌کوین بعد از ۵۰ روز بیشتر از ۲۱ هزار دلار معامله شد. قیمت ترا کلاسیک در شبانه‌روز اخیر رشد ۱۷ درصدی داشته است. در ادامه قیمت های بازار ارز دیجیتال شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.

مخاطب ۲۴- به نقل از فرارو؛ بیت‌کوین بعد از ۵۰ روز در کانال ۲۱ هزار دلار آفتابی شد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۱۴ آبان ۲۱ هزار و ۳۹۰ دلار به ثبت رسید که معادل بازهی پنج درصدی آن در شبانه‌روز اخیر است. سایر ارز‌های دیجیتال سرشناس به تبع رهبر بازار در ۲۴ ساعت اخیر روی نمودار صعودی حرکت کردند. اتریوم که بعد بیت‌کوین از نظر تسلط به بازار دومین ارز دیجیتال مهم دنیاست، تقریبا رفتاری مشابه آن داشته است. قیمت ترا کلاسیک ظرف یک روز ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده و این عدد برای دو‌ج‌کوین ۱۵ درصد به ثبت رسیده است. ارزش کل بازار ارز دیجیتال هم با رشد ۱۰ میلیارد دلاری در ۲۴ ساهت گذشته به یک تریلیون و ۱۱۱ میلیارد دلار ارتقا پیدا کرد.

قیمت های بازار ارز دیجیتال شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ / صعود بیت کوین

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۳۹۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۱۴ آبان ۲۱ هزار و ۳۹۰ دلار به‌ثبت رسید. این رقم تقریبا هزار دلار از قیمت دیروز بیت‌کوین بیشتر است و معادل رشد پنج درصدی آن در شبانه‌روز گذشته محسوب می‌شود. صبح جمعه هر واحد بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۳۵۰ دلار ارزش داشت و در این مدت کف و سقف قیمت بیت‌کوین به‌ترتیب ۲۰ هزار و ۳۴۵ و ۲۱ هزار و ۴۴۵ دلار تثبیت شده است. درقیاس با هفته قبل بازدهی بیت‌کوین مثبت سه درصد درنظر گرفته می‌شود. چون بیت‌کوین شنبه هفته قبل یعنی هفتم آبان ۲۰ هزار و ۶۶۰ دلار ارزش داشت. با این وجود نسبت به پارسال شاهد ریزش ۶۸ درصدی قیمت بیت‌کوین هستیم. آبان پارسال بیت‌کوین موفق شده بود تا قله تاریخی ۶۸ هزار دلار پیشروی کند. از طرفی در شبانه‌روز اخیر حجم معاملات بیت‌کوین نزدیک ۶۶ میلیارد دلار بوده و حجم ۴۱۱ میلیارد دلاری کل معاملات آن به‌معنی سهم ۳۷ درصدی از کل بازار ارز دیجیال است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۶۵۰ دلار

قیمت اتریوم به بالاترین سطح خود در دو ماه اخیر رسید. اتریوم در شبانه‌روز اخیر درحالی از مرز هزار و ۶۰۰ دلار عبور کرد که این ارز دیجیتال از اواخر شهریور امسال پا به این محدوده نگذاشته بود. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز شنبه ۱۴ آبان هزار و ۶۵۰ دلار به‌ثبت رسید و این رقم رشد شش درصدی ارزش آن را دقیاس با جمعه نشان می‌داد. اتریوم صبح جمعه هزار و ۵۵۰ دلار ارزش داشت. در روزی که تقریبا ۱۰۰ دلار به قیمت اتریوم اضافه شد، کف و سقف آن به ترتیب هزار و ۵۴۹ و هزار و ۶۶۰ دلار به ثبت رسید. به این ترتیب نسبت به شنبه هفتم آبان باید بازدهی هفتگی اتریوم را مثبت چهار درصد درنظر بگیریم، اما درقیاس با آبان پارسال شاهد ریزش ۶۶ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. چون آبان پارسال اتریوم تا قله چهار هزار و ۸۵۱ دلار بالا رفته بود و الان چیزی نزدیک سه هزار و ۲۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. همچنین حجم ۲۰۱ میلیارد دلاری فعلی اتریوم، تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار را معادل ۱۸ درصد نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

ترا کلاسیک در شبانه‌روز اخیر بازدهی ۱۷ درصدی داشته و این رقم برای دو‌ج‌کوین ۱۵ درصد به ثبت رسیده است. ترا کلاسیک که بهار امسال ریزش قیمت تاریخی را تجربه کرد و الان از نظر تسلط به بازار جایی بین ۳۰ ارز دیجیتال برتر دنیا ندارد، امروز شنبه ۱۷ آبان با ثبت بازدهی روزانه مثبت ۱۷ درصدی، ۰.۰۰۰۰۲۵۷ دلار یعنی ۹ تومان معامله شد. بازدهی مثبت ۱۷ درصدی ترا کلاسیک بهترین عملکرد روزانه بین انواع ارز دیجیتال سرشناس محسوب می‌شود و از این حیث دوج‌کوین با ثبت بازدهی ۱۵ درصدی در جایگاه دوم قرار گرفت. قیمت دو‌ج‌کوین در شبانه‌روز قبلی از ۰.۱۱۷ دلار به ۰.۱۳۲ دلار ارتقا پیدا کرد. شیبا اینو که الان سیزدهمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، صبح امروز ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار خرید و فروش می‌شد و ارزش این یکی نسبت به دیروز هفت درصد افزایش پید کرد. سرمایه‌گذاران کاردانو و ترون نیز درقیاس با جمعه شاهد رشد پنج و سه درصدی سرمایه‌شان بودند. قیمت کاردانو در این مدت از ۰.۴۰۵ دلار به ۰.۴۲۷ دلار ارتقا پیدا کرد و ترون به جای ۰.۰۶۲ دلار، ۰.۰۶۴ ترید شد.

قیمت های بازار ارز دیجیتال شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ قیمت بیت کوین

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
حکم توماج صالحی اعدام است title
وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.