مخاطب۲۴- مدیرعامل بانک دی در مراسم افتتاحیه این دوره با تاکید بر اهمیت نقش آموزش در روند شغلی همه کارکنان، گفت: ارائه مطالب آموزشی مستمر در دورههای طبقه بندی شده ویژه سطوح مختلف، هم بهره وری افراد و سازمان را افزایش میدهد و هم روند دستیابی به اهداف بانک را تسریع میکند.
علیرضا قیطاسی برگزاری ۲۲۰ دوره آموزشی طی شش ماه نخست سال جاری برای کارکنان بانک دی را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: از بخشنامه خوانی روزانه در شعب تا برگزاری دورههای آموزشی مدیریت پیشرفته، همه در راستای ارتقای جایگاه بانک است.
وی وصول مطالبات معوق، واگذاری املاک مازاد و نیز جذب منابع ارزان قیمت را از مهمترین اهداف بانک در سال جاری خواند و افزود: صف و ستاد باید با همکاری یکدیگر، حوزه بازاریابی را تقویت کرده و با جذب مشتریان جدید، دامنه فعالیت بانک را گسترش دهند.
مدیرعامل بانک دی همچنین با بررسی عملکرد شعب حاضر در جلسه، راهکارهای لازم به منظور بهبود نتایج در شاخصهای عملیاتی شعب را ارائه کرد.
امجد خضری سرپرست معاونت شعب بانک دی نیز در این جلسه با تاکید بر این که کارکنان بانک، متعهد وتوانمند هستند، گفت: خوشبختانه همه اجزای بانک در خدمت اهداف سازمان هستند و با پیگیری جدی برنامههای ابلاغی، بانک دی میتواند حضور چشمگیرتری در بازار داشته باشد.
در ادامه این جلسه، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک با حضور در بخشهای مختلف اداره آموزش، از دورههای در حال برگزاری بازدید کردند.