کد خبر: ۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

اهداف و برنامه های بانک دی برای حضور در «کیش اینوکس ۲۰۲۲» تشریح شد

بانک دی در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی «کیش اینوکس 2022» که از ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه در منطقه آزاد کیش برگزار می شود حضوری فعال خواهد داشت.
اهداف و برنامه های بانک دی برای حضور در «کیش اینوکس ۲۰۲۲» تشریح شد

مخاطب۲۴ - به نقل از  روابط عمومی بانک دی، «کیش اینوکس» در طول سال‌های متوالی با برنامه‌ریزی‌های لازم و با حضور مؤثر زیست‌بوم سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه، کارشناسان و دست‌اندرکاران اقتصادی، به یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین رویدادهای اقتصادی کشور تبدیل شده است.

 

اهداف و برنامه های بانک دی برای حضور در «کیش اینوکس ۲۰۲۲» تشریح شد

 

این رویداد اقتصادی با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری با محور تقویت سرمایه‌گذاری در اقتصاد مولد، تسهیل و توسعه تجارت، ساماندهی سیاست‌های پولی و مالی کشور، توسعه مناطق آزاد و ویژه و نقش آن‌ها در توسعه اقتصادی کشور، تقویت شفافیت اقتصادی کشور، تکمیل زنجیره‌های تولید ملی، توسعه امنیت سرمایه‌گذاری و رفع موانع این بخش، ارائه راهکارهای بهبود فضای کسب‌ وکار، بورس، بانکداری داخلی و خارجی، بررسی وضعیت رمز‌ارزها و تعیین جایگاه آن در اقتصاد کشور، بازسازی و تقویت مناسبات بین‌المللی به ویژه با کشورهای منطقه، توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش‌بنیان و سایر موضوعات روز اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.

از این رو بانک‌ها، بیمه‌ها، ارکان بازار سرمایه و بورس‌ها، شرکت های تأمین سرمایه، شهرداری ها و سازمان‌های وابسته، موسسات مالی و اعتباری، صرافی ها و لیزینگ ها، شرکت های پذیرفته شده و فعال در بورس اوراق بهادار، فعالان حوزه طراحی و ساخت پروژه های عمرانی، مشاوران، پیمانکاران و طراحان، موسسات علمی پژوهشی تحقیقاتی، فعالان حوزه طراحی و ساخت هتل ها و مراکز گردشگری و ... با حضور در این رویداد، به کشف بازارهای جدید می پردازند.

اهداف بانک دی از حضور در این رویداد

حضور بانک دی در نمایشگاه می تواند به جذب اعتماد مشتریان بیانجامد و سبب آشنایی بیشتر مخاطبان با برند سازمان شود. هدف کوتاه‌مدت حضور هر کسب‌و‌کاری در نمایشگاه، افزایش فروش تولیدات یا خدمات است، اما در بلند‌مدت اهدافی چون افزایش ضریب نفوذ سازمان در حوزه های مختلف و نیز توسعه جایگاه اجتماعی و اقتصادی آن مدنظر است.

به طور کلی افزایش حضور در چنین رویدادهایی می‌تواند علاوه بر بهره برداری تجاری، زمینه‌های لازم برای گسترش مناسبات فرهنگی و اقتصادی  مورد نظر را به وجود بیاورد.

 

برنامه های بانک دی برای روزهای حضور در نمایشگاه

یکی از مهم‌ترین برنامه های بانک، جذب بازارهای هدف است. در حال حاضر شرکت های تامین سرمایه، صندوق‌های سرمایه گذاری بیمه ها و شرکت های کارگزاری و شرکت های ارزش افرین از جمله اهداف بانک دی هستند. در همین راستا، هماهنگی لازم با دبیر برگزاری نمایشگاه انجام شده تا ملاقات های حضوری برنامه ریزی شده با مدیران این مجموعه ها انجام شود.

 یکی دیگر از برنامه های بانک دی در روزهای برگزاری نمایشگاه، استفاده از فرصت موجود برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات بانک است. این مهم با برگزاری جلسات تخصصی با مشتریان در محل غرفه بانک یا شرکت‌های  حاضر در نمایشگاه با حضور اعضای هیئت مدیره انجام خواهد گرفت.

ارتباط رو در رو با مخاطب در سطح مدیران ارشد بانک این امکان را ایجاد می‌کند که در مورد خدمات خاص و طرح‌های مختلف مذاکره شده و در ادامه با حفظ این ارتباط، زمینه توسعه کسب‌وکار بانک فراهم شود. همچنین در جریان ملاقات‌های تجاری، این امکان وجود دارد که بازارهای جدید کشف شده و محصولات بالقوه شناسایی شوند.

شناسایی ظرفیت‌ها و رصد خدمات موجود و نیز یافتن راهکارهایی برای افزایش سهم بازار در کنار جذب مشتریان جدید و نگهداری و افزایش تعامل با مشتریان موجود از دیگر امکاناتی است که با حضور در نمایشگاه در اختیار بانک قرار خواهد گرفت.

 

 

تقویت برند بانک دی با حضور در رویداد

حضور در نمایشگاه‌ها، شیوه ای مناسب و به صرفه برای بازاریابی برند یا نام تجاری و فروش محصولات بانک دی است.  نمایشگاه، محل به نمایش گذاشتن خدمات بانک برای فروش به بازار هدف در قالب توزیع بروشورها یا معرفی محصولات است و آگاهی مشتری در مورد سازمان و برند را افزایش می‌دهد. پس از پایان نمایشگاه نیز با پیگیری و حفظ ارتباط با مشتری، می توان علاوه بر ارائه خدمات مطلوب، برند بانک را بیش از پیش تقویت کرد.

 فروش مستقیم محصولات بانک دی

فروش مستقیم محصولات، یکی از مهم‌ترین دلایل حضور کسب و‌کارها در نمایشگاه ها است. فروش مستقیم، پیچیدگی و سختی فروش اینترنتی یا تلفنی را ندارد و این امکان را برای بانک به وجود می‌آورد که با مشتری برای فروش موفق محصول خود تعامل برقرار کند.

این فرصت با برنامه ریزی و طراحی مناسب غرفه و حضور فعال همکاران تخصصی و آموزش دیده در غرفه انجام می‌شود. این نکته هم باید گفته شود که همه تلاش بانک دی، طراحی یک غرفه مناسب با هدف جذب مخاطب بیشتر بوده است. غرفه بانک دی با دکوراسیون متناسب با نوع خدمات طراحی شده و ارائه خدمات غرفه، انجام برنامه‌های خلاقانه، حفظ نظم و انضباط افراد، عدم تخطی از دستورالعمل‌های نمایشگاه و همکاری با مسئولان نمایشگاه، به گونه‌ای خواهد بود که جزو غرفه های برتر قرار بگیرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
جوانی جمعیت همچنان روی قبوض آب! جوانی جمعیت همچنان روی قبوض آب!
چندی است که مبلغ جوانی جمعیت به قبض آب مشترکان اضافه شده است.
سنگین‌ترین فساد اقتصادی بعد از انقلاب، در دولت رئیسی بود سنگین‌ترین فساد اقتصادی بعد از انقلاب، در دولت رئیسی بود
فساد در دولت‌های ایران چیز جدیدی نیست، اما نقطه اوج آن پرونده فساد بزرگ چای دبش در دولت رئیسی است.
کن ۲۰۲۵؛ از حواشی تا لیست برندگان کن ۲۰۲۵؛ از حواشی تا لیست برندگان
هفتادوهشتمین دوره جشنواره فیلم کن برندگان خود را شناخت و نخل طلای خود را به «یک تصادف ساده» داد.
نهضت ملی مسکن، برای سرمایه‌دار‌ها نهضت ملی مسکن، برای سرمایه‌دار‌ها
یک کارشناس مسکن گفت: «طرح نهضت ملی مسکن ایده‌ای خوب، اما با اجرای نادرست است. در مناطقی که با انبوه‌سازی دولتی، این طرح اجرا شد، دهک‌های فقیر به دلیل نداشتن پیش‌پرداخت حذف شدند، اما دهک‌های پردرآمد واحد‌ها را گرفتند.»
دومین قهرمانی ناپولی در سه فصل اخیر دومین قهرمانی ناپولی در سه فصل اخیر
شاید خوش‌بین‌ترین هوادار ناپولی هم تصور نمی‌کرد پس از چند دهه انتظار برای قهرمانی در سری A کار به جایی برسد که این تیم طی سه فصل، دو مرتبه قهرمانی در ایتالیا را تجربه کند.
منطقه ممنوعه در مشهد! منطقه ممنوعه در مشهد!
فدراسیون فوتبال عربستان در اندیشه تاسیس هفتمین ورزشگاه مدرن و پنج‌ستاره است، اما فوتبال ایران همچنان درگیر موضوعی است که یک مسابقه در قامت ملی و انتخابی جام‌جهانی را در کدام ورزشگاه برگزار کند که مشکلی به‌وجود نیاید.
مصرف امگا۳ برای همه مفید است؟ مصرف امگا۳ برای همه مفید است؟
محققان در مورد این موضوع که مصرف امگا ۳ برای همه افراد مفید باشد تردید دارند.
برگزیده
جوانی جمعیت همچنان روی قبوض آب! جوانی جمعیت همچنان روی قبوض آب!
چندی است که مبلغ جوانی جمعیت به قبض آب مشترکان اضافه شده است.
عربستان هیوندای تولید می‌کند عربستان هیوندای تولید می‌کند
همکاری شرکت هیوندای کره جنوبی با عربستان سعودی در ساخت کارخانه تولید خودرو، نقطه عطفی در صنعت خودروی منطقه و گامی مهم در پیشی گرفتن سعودی‌ها از ایران به شمار می‌رود. این مشارکت که در چارچوب چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان انجام می‌شود، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند این کشور برای تبدیل شدن به قطب خودروسازی خاورمیانه و شمال آفریقاست.
سنگین‌ترین فساد اقتصادی بعد از انقلاب، در دولت رئیسی بود سنگین‌ترین فساد اقتصادی بعد از انقلاب، در دولت رئیسی بود
فساد در دولت‌های ایران چیز جدیدی نیست، اما نقطه اوج آن پرونده فساد بزرگ چای دبش در دولت رئیسی است.
صفحه خبر بالای تصاویر