کد خبر: ۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
مهدی طارمی این روز‌ها تبدیل به چهره‌ای تاثیرگذار در فوتبال ایران شده است.

مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو علاوه بر آنکه تاثیر زیادی بر چهره بین‌المللی فوتبال ایران دارد، این روز‌ها تبدیل به کنش‌گر نخست در فوتبال ایران هم شده است. او که شاید خودش را یکی از «بزرگان» تیم ملی می‌داند با چند استوری اینستاگرامی فضا را تا حدودی ملتهب کرده است.

۲ استوری جنجالی مهدی طارمی؛ کُت تن کیست؟
طارمی ابتدا در داستان دراگان اسکوچیچ، نقش کلیدی‌اش را ایفا کرد؛ او نه تنها استوری حمایتی دارودسته سردار آزمون از دراگان را منتشر نکرد بلکه با رفقای هم‌نظرش در تیم ملی، استوری‌ای کاملا متضاد منتشر کرده تا نشان دهند مخالف حضور دراگان در تیم ملی هستند. البته که چنین امری تازگی نداشت؛ او پیش‌تر هم ثابت کرده بود چندان موافق حضور این مرد کروات روی نیمکت تیم ملی نیست. صحبت و دیدگاه علنی مهدی طارمی درباره نخواستن دراگان اسکوچیچ، نقش پررنگ او در دوگانگی موجود در تیم ملی ایران را برجسته کرد. خوب یا بد، مهدی طارمی پایه گذار اتفاقی عجیب در تیم ملی شد که لفظ «دودستگی» بازیکنان، بعد از آن وارد ادبیات رسانه‌های ورزشی شد.

 

باوجود این، ایفاگری نقش اول در داستان دراگان، تنها تاثیر مهدی طارمی بر فضای فوتبال نیست. او و دوستانش به تازگی با انتشار استوری‌ای دیگر، این بار در حمایت از مهدی تاج، به چند نماینده مجلس تاخته، و به طور غیر مستقیم حمایتشان را نسبت به یکی از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون فوتبال علنی کرده‌اند. به گزارش فرارو، شاید دیگر عصر اینکه بازیکن به عنوان یک فرد و شخص، حق بیان نظراتش را آنهم در صفحه مجازی‌اش ندارد، گذشته، ولی واضح است که اینبار مهدی طارمی با استوری‌هایش می‌خواهد تاثیری روی روند انتخابات فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد. طارمی ابتدا خواستار تغییر سرمربی تیم ملی شده و حالا می‌خواهد گزینه مدنظرش رئیس فدراسیون فوتبال ایران شود؛ آیا واقعا کُت تن مهدی طارمی است؟
منبع:فرارو

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر قدیمی به کما رفت title
علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
فیلیمو سریال «حشاشین» را حذف کرد title
پلتفرم «فیلیمو» با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» به پخش این سریال ادامه می‌داد که سر انجام شامگاه ۱۰ اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.
کشف میلیارد‌ها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول title
بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.
مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است title
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل‌های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است.
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.