کد خبر: ۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
این روزها آموزشگاه ها و کارگاه های بازیگری زیادی در سرتاسر کشور وجود دارد که به آموزش علاقمندان بازیگری و کشف استعدادهای این حوزه می پردازند. در این میان، کلاس های بازیگری چهره های مشهور طرفداران بیشتری دارند اما در عین حال، وجود همین اسامی شناخته شده هزینه ی آموزش را هم بیشتر می کند.

به گزارش مخاطب۲۴ _ روزنامه خراسان گزارشی جدید از هزینه‌ی کلاس‌های بازیگری تعدادی از چهره‌های شناخته شده تهیه کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

هزینه کلاس بازیگری افراد مشهور سینمای ایران چقدر است؟

هزینه کلاس بازیگری افراد مشهور سینمای ایران چقدر است؟

هومن سیدی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس محبوب و موفق، آموزشگاه بازیگری بزرگی به نام «۸ میلیمتری» دارد. این آموزشگاه در توضیح دوره‌های جدید خود گفته: «برای کلاس‌های ۱۰۰ جلسه‌ای ثبت نام می‌کنیم که ۱۰ کلاس با ۱۰ استاد مختلف را شامل می‌شود. این کلاس‌ها مقدماتی است و در دوره مقدماتی، آموزش‌های زیادی با سرفصل‌های گوناگونی در زمینه بازیگری تدریس می‌شود. در این دوره از کلاس‌ها هومن سیدی حضور ندارد و بخش بازیگری این دوره را خانم رویا نونهالی و هوتن شکیبا تدریس می‌کنند. هزینه ۱۰۰ جلسه کلاس هم ۲۲ میلیون تومان است و هنرجو‌ها بعد از این ۱۰۰ جلسه برای دوره پیشرفته ثبت‌نام می‌کنند.»

هزینه کلاس بازیگری افراد مشهور سینمای ایران چقدر است؟

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت هم آموزشگاهی به نام «هنر ارجمند» دارد که دوره‌های زیادی را در زمینه‌های تدوین، گریم، فیلم نامه نویسی، بازیگری، کارگردانی و… برگزار می‌کند. این آموزشگاه درباره‌ی دوره‌های بازیگری خود گفته: «دوره‌های بازیگری ما معمولا ۹ ماه طول می‌کشد. هنرجو‌ها هر هفته ۱۰ ساعت کلاس دارند. این دوره‌ها شامل دوره‌های مقدماتی و پیشرفته می‌شود. دوره‌های بازیگری انواع آموزش‌ها را دارد که فقط برای بخش بازیگری، استاد ارجمند حضور دارند و بقیه آموزش‌ها را استادان دیگر می‌دهند البته تضمینی وجود ندارد که هنرجو‌ها به شکل قطعی وارد بازار کار شوند. هر سال، کلاس‌های بازیگری، آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و موسسات، هنرجو‌های زیادی را تربیت می‌کنند و ضمانتی برای کار نداریم مثل هر رشته دیگری که هرسال تعداد زیادی دانشجو دانش آموخته می‌شوند، اما همگی پزشک و مهندس نمی‌شوند. حضور در دوره‌های بازیگری آموزشگاه ما ۱۵ میلیون تومان هزینه دارد.»

هزینه کلاس بازیگری افراد مشهور سینمای ایران چقدر است؟

امین زندگانی هم به همراه همسرش الیکا عبدالرزاقی یک آموزشگاه بزرگ سینمایی دارد. این آموزشگاه هم گفته: «دوره‌های بازیگری این آموزشگاه در هفت ماه برگزار می‌شود که در سه ماه اول، روی یک نمایش نامه به تهیه کنندگی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی کار می‌شود و در انتهای دوره هم اجرا داریم. آموزشگاه ما زیر نظر فنی و حرفه‌ای است و شما مدرکی را دریافت می‌کنید که در همه کشور اعتبار دارد. شهریه حضور در کلاس‌ها برای مدت هفت ماه، ۱۲ میلیون تومان است و شما با پنج استاد کلاس را می‌گذرانید. این هزینه برای یک دوره کامل آموزشی است.»

هزینه کلاس بازیگری افراد مشهور سینمای ایران چقدر است؟

امیر کربلایی زاده که بیشتر با استندآپ هایش در برنامه «خندوانه» شناخته می‌شود، خود سال‌ها است به آموزش کمدین‌ها مشغول است و برای آموزش استندآپ کمدی یک آکادمی دارد که به آموزش گسترده استندآپ گروهی در سه گروه مجزا، طی دو دوره مقدماتی و پیشرفته می‌پردازد. آخرین ثبت نام آموزش گروهی این کمدین شامل گروه عمومی، کودک و نوجوان و گروه توان یابان بود که هزینه‌ی ثبت نام این دوره آموزشی در گروه عمومی و برای هر دوره مقدماتی و پیشرفته ۴ میلیون تومان است. یعنی اگر جوانی علاقه‌مند ورود به بازار استندآپ کمدی باشد، برای شرکت در هر دو دوره امیر کربلایی زاده باید ۸ میلیون تومان بپردازد. این دو دوره برای کودکان و نوجوانان و توان یابان ۴ میلیون تومان هزینه دارد.

هزینه کلاس بازیگری افراد مشهور سینمای ایران چقدر است؟

یکی از آموزشگاه‌های بازیگری هم کارگاه‌های بازیگری ۱۲ جلسه با تعدادی از بازیگران و کارگردانان شناخته شده‌ی سینما برگزار می‌کند.

حامد بهداد، امیر آقایی و علی سرابی بازیگران مشهوری هستند که در این آموزشگاه به طور جداگانه کارگاه بازیگری دارند و هزینه‌ی کارگاه آن‌ها به ترتیب ۱۵، ۱۲ و ۱۰ میلیون تومان است.

هزینه کلاس بازیگری افراد مشهور سینمای ایران چقدر است؟

کارگاه سعید روستایی، کارگردان فیلم «برادران لیلا» ۱۵ میلیون تومان و کارگاه منوچهر هادی، کارگردان نام آشنای سریال‌های شبکه نمایش خانگی، ۱۲ میلیون تومان هزینه دارد.

شهرام شاه حسینی، علیرضا امینی و فرزاد مؤتمن ۳ کارگردان شناخته شده‌ی دیگری هستند که در این آموزشگاه کارگاه بازیگری برگزار می‌کنند. هزینه‌ی کارگاه آن‌ها هم به ترتیب ۱۲، ۱۰ و ۷ میلیون تومان است.

منبع : تابناک 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.