کد خبر: ۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۶
علیرضا زاکانی، شهردار تهران طی حکمی سیدمحمدرحیم مرتضوی را به عنوان شهردار منطقه ۹ منصوب کرد. او فرزند صولت مرتضوی، معاون اجرایی ابراهیم ریٔیسی، رییس‌جمهور، است.

به گزارش مخاطب۲۴، علیرضا زاکانی، شهردار تهران طی حکمی سیدمحمدرحیم مرتضوی را به عنوان شهردار منطقه ۹ منصوب کرد. او فرزند صولت مرتضوی، معاون اجرایی ابراهیم ریٔیسی، رییس‌جمهور، است.

با حکم زاکانی / سیدمحمدرحیم مرتضوی، شهردار منطقه ۹ تهران شد

رحیم مرتضوی سال گذشته در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرده بود. کتاب حقوق شهروندی در نهج البلاغه، از جمله آثار اوست.

در این حکم آمده است:
 
جناب آقای سیدمحمدرحیم مرتضوی
 
نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به مدت یک سال به سمت شهردار منطقه۹ منصوب می شوید. با توجه به اهمیت کلان شهر تهران، انتظار می رود موارد زیر در اولویت برنامه های آن منطقه قرار گیرد:
 
۱. تلاش در جهت اعتلای دینی و ملی، فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی
 
۲. رعایت کامل قوانین و مقررات به خصوص در اجرای طرح های جامع و تفصیلی
 
 ٣. مشارکت جویی از مردم به ویژه نخبگان در اداره شهر
 
 ۴. توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق و ایجاد محیط سالم شهری
 
 ۵. کاهش فقر و فاصله طبقاتی و برنامه ریزی جهت رفع آسیب های اجتماعی و مدیریت و بهینه سازی اقتصادی پروژه ها و شفاف سازی قراردادها و توجه جدی به مبارزه ساختارمند با فساد 
 
۷. أعمال انضباط دقیق مالی و اداری و شناسایی منابع پایدار شهری و کاهش هزینه های اداره شهر تهران
 
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام، با اتکا به اسناد بالادستی و تحت راهبری معاونت هماهنگی امور مناطق و با بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت های تخصصی، موجبات خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
 
رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب عالی در سایه تحقق سیاست های اولویت ها و برنامه های ابلاغی باشم، توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت می نمایم.

با حکم زاکانی / سیدمحمدرحیم مرتضوی، شهردار منطقه ۹ تهران شد

 

براساس این گزارش؛ سید محمد رحیم مرتضوی، دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی، کارشناسی ارشد حقوق عمومی و دانشجوی دکتری حقوق عمومی است و دارای سوابق شغلی همچون: معاون پیگیری و هماهنگی امور شورا، اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها، رییس اداره امور دولت شهرداری تهران، رییس اداره تدوین قوانین و مقررات شهرداری تهران، رییس اداره مصوبات و پیگیری امور شورا شهرداری تهران، رییس اداره شهری و روستایی فرمانداری تهران، مشاور فرماندار و رییس اداره حراست فرمانداری تهران، مشاور فرماندار و رییس اداره بازرسی فرمانداری تهران  و مشاور استاندار البرز بوده است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
سانسور یکی از خالکوبی‌های امیر تتلو توسط خبرگزاری قوه قضائیه! title
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد. متهم مقصودلو در پایان این جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.
برگزیده
حکم توماج صالحی اعدام است title
وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.