کد خبر: ۵۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

نقش آفرینی همه ارکان شرکت در خلق تجربه خوب برای مشتری ضروری است

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه همه بخش‌های سازمان در خلق تجربه خوب برای مشتری نقش دارند، گفت: همه برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی زمانی به هدف می‌رسند که تمام بخش‌های شرکت منطبق به آن برنامه همسو شوند و اقدام کنند.
نقش آفرینی همه ارکان شرکت در خلق تجربه خوب برای مشتری ضروری است

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان این شرکت در گردهمایی مدیران مخابرات ایران، با مروری بر برنامه‌های عملیاتی برای جذب و نگهداشت یک میلیون مشتری، استراتژی‌های مختلف برای ورود به بازار توسعه محصولات و تنوع بخشی خدمات و با تأکید بر اینکه هیچ شرکتی نمی‌تواند بدون هماهنگی با حوزه‌های مختلف و برنامه‌های متمرکز به اهداف خود برسد، گفت: همه بخش‌ها باید هماهنگ و به‌صورت یک واحد عمل کنند تا اهداف تحقق یابند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی باید پایه سایر برنامه‌ریزی‌های شرکت باشد، گفت: نفوذ در بازار (با هدف حفظ و توسعه بازار موجود) اتحاد استراتژیک و همکاری‌های شرکت، توسعه محصول و بازار از جمله برنامه‌های طرح بازاریابی است.

دکتر زارعیان همچنین تغییر سبد استاندارد جذب مشتریان رقبا و بالقوه تلفن ثابت، افزایش تکرار خرید و حجم ریالی مشتریان فعلی را از جمله تاکتیک‌های طرح بازاریابی عنوان کرد و گفت: پیشنهاد طرح بازاریابی و فروش مبتتی بر شاخص جمعیت‌شناسی، استفاده از توان شرکای تجاری، سروکو‌ها و تقویت و توسعه کانال‌های فروش و پس از فروش را تاکتیک‌های دیگر طرح بازاریابی است.

وی با اشاره به تعهد افزایش درآمد در برنامه سه‌ساله از سال ۱۴۰۰ گفت: برای اجرای کامل این تعهد باید زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق مخابراتی سراسر کشور برقرار باشد تا درآمد مورد نظر حاصل شود.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات با تشریح برنامه‌های فروش، مشتریان خانگی ۷۰۰ هزار، شرکت‌های بزرگ و متوسط را ۵۰ هزار، اتصال و سیپ‌فون را ۱۰۰ هزار و سروکو‌ها و سایر شرکا را ۱۵۰ هزار اعلام کرد.

وی با اشاره به جریان‌های درآمدی افزایش سهم FTTH و حفظ سهم ADSL، تصریح کرد: درآمد ارائه امکانات به شرکت ارتباطات سیار ایران، درآمد ارائه خدمات و امکانات به اپراتور‌ها و شرکت‌ها، خدمات ارزش افزوده، درآمد ارائه خدمات دسترسی به شبکه، خدمات داده، باند پهن و تلفن ثابت از جمله جریان‌های درآمدی در شرکت است.

دکتر زارعیان ادامه داد: در سایر جریان‌های درآمدی، سهم پرداختی همراه اول به مخابرات ایران از محل تفاهم‌نامه نسبت به درآمد عملیاتی همراه اول ۱۱ درصد، سهم درآمد عملیاتی مخابرات ایران از محل تفاهم‌نامه و سایر خدمات نسبت به همراه اول به درآمد عملیاتی ۳۱ درصد و سهم درآمد عملیاتی مخابرات ایران از محل تفاهم‌نامه و سایر خدمات نسبت به همراه اول به درآمد عملیاتی با پیش‌بینی تحقق ۸۶ درصد است.

وی با اشاره به روند رشد درآمد‌ها و آرپو در سال‌های اخیر، تغییرات برنامه درآمدی، ارائه خدمات و امکانات به همراه اول، lPS استراتژی‌های ورود به بازار را عنوان کرد و گفت: توسعه محصول، نفوذ در بازار و توسعه آن و تنوع محصولات از جمله شاخص‌های استراتژی در حوزه تجاری است.

معاون تجاری و خدمات مشتریان نرخ رشد مشتری و درآمد را از جمله موضوعات ارزیابی در طرح بازاریابی دانست و اظهار داشت: نرخ مهاجرت از سایر بسترها، نرخ ریزش ماهانه و سالانه Aov کانال‌ها، Aov نمایندگان فروش و Arpv شاخص مرکز تماس نیز از دیگر موضوعات در حوزه ارزیابی است.

شرکت مخابرات آمادگی دارد با هماهنگی بخش‌های مختلف مناطق مخابراتی به خدمات جدید دست یابد

وی افزود: امروز موضوعات حوزه تجاری حوزه مشتری حوزه کسب‌وکار مبنای توسعه شرکت است.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت گفت: اجرای درست و مناسب طرح‌ها و کمپین‌های ملی، استانی و محلی در حوزه فروش با همکاری و کمک بخش‌های مختلف ستادی و مناطق امکان‌پذیر است.

دکتر زارعیان با بیان اینکه با شرکای تجاری می‌توانیم به بسیاری از خدمات جدید دست یابیم، گفت: باید شریک تجاری را شریک واقعی خود بدانیم که در همه بخش به ما کمک خواهد کرد.

وی بحث ارزیابی و نظارت را در حوزه‌های مختلف مشتری را با اهیمت خواند و اظهار داشت: کیفیت خدمات به مشتری از جذب مشتری برای نفوذ در بازار مهم‌تر است؛ بنابراین کیفیت برای نگهداشت مشتری ضروری است.

معاون تجاری و خدمات مشتریان افزود: برنامه‌ریزی بر مبنای سفر مشتری پس از جذب در محور‌های خلق تجربه، افزایش ارزش طول عمر مشتری معرفی به سایر مشتری‌ها صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
پرسپولیس ـ اوسمار؛ شروعی نو پرسپولیس ـ اوسمار؛ شروعی نو
مذاکرات باشگاه پرسپولیس با اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی سابق این تیم، وارد مراحل پایانی شده و انتظار می‌رود ظرف ۴۸ ساعت آینده توافق نهایی به‌صورت رسمی اعلام شود.
حق با درخشان بود؛ فوتبال ما غریب پرست است! حق با درخشان بود؛ فوتبال ما غریب پرست است!
با مطرح شدن نام اوسمار به‌عنوان گزینه جانشینی هاشمیان در پرسپولیس، حمید درخشان گفت: ما غریب‌پرستیم؛ برای مربی خارجی فداکاری می‌کنیم، اما مربی داخلی را دلسرد می‌کنیم.
حراج شمش طلا به ایستگاه ۱۳۱ رسید حراج شمش طلا به ایستگاه ۱۳۱ رسید
یکصد و سی و یکمین جلسه حراج شمش طلا روز یکشنبه چهارم آبان برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با واریز یک میلیارد تومان به ازای هر قطعه، در این حراج حضوری شرکت کنند.
ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
مدیریت راه‌های کشور از ازدحام شدید در مسیر‌های منتهی به استان‌های شمالی خبر داد؛ محور‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران-شمال در وضعیت مسدود و پرترافیک قرار دارند.
اردوغان به دنبال خرید جنگنده از قطر اردوغان به دنبال خرید جنگنده از قطر
رئیس‌جمهور ترکیه در سفر به قطر مذاکراتی برای خرید ۲۴ فروند جنگنده دست‌دوم یوروفایتر تایفون و ۱۶ فروند نو انجام داد؛ بریتانیا نقش میانجی این قرارداد چند میلیارد دلاری را دارد.
یارانه کدام دهک‌ها در مهرماه قطع شد؟ یارانه کدام دهک‌ها در مهرماه قطع شد؟
وزارت کار اعلام کرد که در مهرماه ۱۴۰۴، یک میلیون و ۴۲۸ هزار نفر از دهک‌های چهارم تا نهم از فهرست یارانه‌بگیران حذف شدند.
سپرده‌های بانک آینده به بانک ملی منتقل می‌شود سپرده‌های بانک آینده به بانک ملی منتقل می‌شود
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که بانک آینده از امروز اول آبان ۱۴۰۴ وارد فرآیند «گزیر» شد و سپرده‌گذاران آن به بانک ملی ایران منتقل می‌شوند؛ تمام دارایی‌ها نیز به تملک صندوق ضمانت سپرده‌ها درمی‌آید.
برگزیده
یک زن رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران شد یک زن رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران شد
با انتخاب شیرین احمدنیا برای نخستین بار یک زن رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران شد. با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات دوره دوازدهم انجمن جامعه‌شناسی ایران، اعضای جدید هیأت مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب شدند. همچنین در نخستین جلسه رسمی هیأت مدیره، شیرین احمدنیا به عنوان رئیس انجمن انتخاب شد.
ببینید| تکنولوژی جدید برای توانبخشی به افراد، پس از سکته مغزی ببینید| تکنولوژی جدید برای توانبخشی به افراد، پس از سکته مغزی
ربات اسکلت‌ بیرونی واندرکرفت Atalante ساختهٔ شرکت فرانسوی Wandercraft یک سامانهٔ پیشرفته برای کمک به افراد دارای اختلالات حرکتی مانند سکته مغزی، آسیب نخاعی یا بیماری‌های نورولوژیک است. این ربات با حدود قیمت ۱۷۶ هزار دلار در آمریکا و اروپا عرضه شده است
سالمندی در عصر دیجیتال: از خرد کهن تا مبارزه با تنهایی سالمندی در عصر دیجیتال: از خرد کهن تا مبارزه با تنهایی
به مناسبت روز جهانی سالمندان، بررسی می شود: خرد کهن سالمندان در عصر دیجیتال چگونه با تنهایی مبارزه می‌کند؟ بررسی نیازهای عاطفی، نقش دولت‌ها، فناوری و راه‌حل‌های جهانی برای جامعه دوستدار سالمند
صفحه خبر بالای تصاویر