کد خبر: ۵۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

نقش آفرینی همه ارکان شرکت در خلق تجربه خوب برای مشتری ضروری است

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه همه بخش‌های سازمان در خلق تجربه خوب برای مشتری نقش دارند، گفت: همه برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی زمانی به هدف می‌رسند که تمام بخش‌های شرکت منطبق به آن برنامه همسو شوند و اقدام کنند.
نقش آفرینی همه ارکان شرکت در خلق تجربه خوب برای مشتری ضروری است

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان این شرکت در گردهمایی مدیران مخابرات ایران، با مروری بر برنامه‌های عملیاتی برای جذب و نگهداشت یک میلیون مشتری، استراتژی‌های مختلف برای ورود به بازار توسعه محصولات و تنوع بخشی خدمات و با تأکید بر اینکه هیچ شرکتی نمی‌تواند بدون هماهنگی با حوزه‌های مختلف و برنامه‌های متمرکز به اهداف خود برسد، گفت: همه بخش‌ها باید هماهنگ و به‌صورت یک واحد عمل کنند تا اهداف تحقق یابند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی باید پایه سایر برنامه‌ریزی‌های شرکت باشد، گفت: نفوذ در بازار (با هدف حفظ و توسعه بازار موجود) اتحاد استراتژیک و همکاری‌های شرکت، توسعه محصول و بازار از جمله برنامه‌های طرح بازاریابی است.

دکتر زارعیان همچنین تغییر سبد استاندارد جذب مشتریان رقبا و بالقوه تلفن ثابت، افزایش تکرار خرید و حجم ریالی مشتریان فعلی را از جمله تاکتیک‌های طرح بازاریابی عنوان کرد و گفت: پیشنهاد طرح بازاریابی و فروش مبتتی بر شاخص جمعیت‌شناسی، استفاده از توان شرکای تجاری، سروکو‌ها و تقویت و توسعه کانال‌های فروش و پس از فروش را تاکتیک‌های دیگر طرح بازاریابی است.

وی با اشاره به تعهد افزایش درآمد در برنامه سه‌ساله از سال ۱۴۰۰ گفت: برای اجرای کامل این تعهد باید زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق مخابراتی سراسر کشور برقرار باشد تا درآمد مورد نظر حاصل شود.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات با تشریح برنامه‌های فروش، مشتریان خانگی ۷۰۰ هزار، شرکت‌های بزرگ و متوسط را ۵۰ هزار، اتصال و سیپ‌فون را ۱۰۰ هزار و سروکو‌ها و سایر شرکا را ۱۵۰ هزار اعلام کرد.

وی با اشاره به جریان‌های درآمدی افزایش سهم FTTH و حفظ سهم ADSL، تصریح کرد: درآمد ارائه امکانات به شرکت ارتباطات سیار ایران، درآمد ارائه خدمات و امکانات به اپراتور‌ها و شرکت‌ها، خدمات ارزش افزوده، درآمد ارائه خدمات دسترسی به شبکه، خدمات داده، باند پهن و تلفن ثابت از جمله جریان‌های درآمدی در شرکت است.

دکتر زارعیان ادامه داد: در سایر جریان‌های درآمدی، سهم پرداختی همراه اول به مخابرات ایران از محل تفاهم‌نامه نسبت به درآمد عملیاتی همراه اول ۱۱ درصد، سهم درآمد عملیاتی مخابرات ایران از محل تفاهم‌نامه و سایر خدمات نسبت به همراه اول به درآمد عملیاتی ۳۱ درصد و سهم درآمد عملیاتی مخابرات ایران از محل تفاهم‌نامه و سایر خدمات نسبت به همراه اول به درآمد عملیاتی با پیش‌بینی تحقق ۸۶ درصد است.

وی با اشاره به روند رشد درآمد‌ها و آرپو در سال‌های اخیر، تغییرات برنامه درآمدی، ارائه خدمات و امکانات به همراه اول، lPS استراتژی‌های ورود به بازار را عنوان کرد و گفت: توسعه محصول، نفوذ در بازار و توسعه آن و تنوع محصولات از جمله شاخص‌های استراتژی در حوزه تجاری است.

معاون تجاری و خدمات مشتریان نرخ رشد مشتری و درآمد را از جمله موضوعات ارزیابی در طرح بازاریابی دانست و اظهار داشت: نرخ مهاجرت از سایر بسترها، نرخ ریزش ماهانه و سالانه Aov کانال‌ها، Aov نمایندگان فروش و Arpv شاخص مرکز تماس نیز از دیگر موضوعات در حوزه ارزیابی است.

شرکت مخابرات آمادگی دارد با هماهنگی بخش‌های مختلف مناطق مخابراتی به خدمات جدید دست یابد

وی افزود: امروز موضوعات حوزه تجاری حوزه مشتری حوزه کسب‌وکار مبنای توسعه شرکت است.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت گفت: اجرای درست و مناسب طرح‌ها و کمپین‌های ملی، استانی و محلی در حوزه فروش با همکاری و کمک بخش‌های مختلف ستادی و مناطق امکان‌پذیر است.

دکتر زارعیان با بیان اینکه با شرکای تجاری می‌توانیم به بسیاری از خدمات جدید دست یابیم، گفت: باید شریک تجاری را شریک واقعی خود بدانیم که در همه بخش به ما کمک خواهد کرد.

وی بحث ارزیابی و نظارت را در حوزه‌های مختلف مشتری را با اهیمت خواند و اظهار داشت: کیفیت خدمات به مشتری از جذب مشتری برای نفوذ در بازار مهم‌تر است؛ بنابراین کیفیت برای نگهداشت مشتری ضروری است.

معاون تجاری و خدمات مشتریان افزود: برنامه‌ریزی بر مبنای سفر مشتری پس از جذب در محور‌های خلق تجربه، افزایش ارزش طول عمر مشتری معرفی به سایر مشتری‌ها صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد! مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد!
مایکروسافت روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود ۹۰۰۰ کارمند را تعدیل خواهد کرد.
پخش آهنگ حبیب در صداوسیما پخش آهنگ حبیب در صداوسیما
قطعه «مرگ قو» حبیب محبیان در برنامه ققنوس صداوسیما با اجرای کامران نجف زاده پخش شد. این لحظات را می‌بینید
سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟ سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟
عمادالدین باقی از آزادی سعید مدنی، جامعه شناس، خبر داد و نوشت: این یکی از پاسخ‌های محکم به دشمنان ایران است که طمع بر اختلافات داخلی بسته‌اند.
وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد! وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد!
وریا غفوری، کاپیتان پیشین استقلال گفت: تعدادی تندرو کافه‌ام را تعطیل کردند. دوست دارم در کنار یک مربی بزرگ کار کنم.
جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول
پلیس محلی اسپانیا جزئیات سانحه‌ای که منجر به مرگ دیوگو ژوتا، مهاجم لیورپول شد را اعلام کرد.
تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و بهینه‌سازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات در آینده است.
اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد
اسطوره پرورش اندام جهان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.
برگزیده
مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد! مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد!
مایکروسافت روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود ۹۰۰۰ کارمند را تعدیل خواهد کرد.
غیبت رهبری در حسینیه امام خمینی غیبت رهبری در حسینیه امام خمینی
کمیل باقرزاده در صفحه شخصی خود توضیحاتی درباره عدم حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) ارائه کرد.
نشان افسانه ای بنتلی تغییر کرد نشان افسانه ای بنتلی تغییر کرد
پس از حدود ۲۰ سال، نشان افسانه‌ای بنتلی دستخوش بازطراحی چشمگیری شده است. این تغییر تاریخی، تنها چهارمین تکامل بزرگ در تاریخ بیش از ۱۰۰ ساله این برند خاص محسوب می‌شود.
صفحه خبر بالای تصاویر