کد خبر: ۵۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

نقش آفرینی همه ارکان شرکت در خلق تجربه خوب برای مشتری ضروری است

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه همه بخش‌های سازمان در خلق تجربه خوب برای مشتری نقش دارند، گفت: همه برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی زمانی به هدف می‌رسند که تمام بخش‌های شرکت منطبق به آن برنامه همسو شوند و اقدام کنند.
نقش آفرینی همه ارکان شرکت در خلق تجربه خوب برای مشتری ضروری است

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان این شرکت در گردهمایی مدیران مخابرات ایران، با مروری بر برنامه‌های عملیاتی برای جذب و نگهداشت یک میلیون مشتری، استراتژی‌های مختلف برای ورود به بازار توسعه محصولات و تنوع بخشی خدمات و با تأکید بر اینکه هیچ شرکتی نمی‌تواند بدون هماهنگی با حوزه‌های مختلف و برنامه‌های متمرکز به اهداف خود برسد، گفت: همه بخش‌ها باید هماهنگ و به‌صورت یک واحد عمل کنند تا اهداف تحقق یابند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی باید پایه سایر برنامه‌ریزی‌های شرکت باشد، گفت: نفوذ در بازار (با هدف حفظ و توسعه بازار موجود) اتحاد استراتژیک و همکاری‌های شرکت، توسعه محصول و بازار از جمله برنامه‌های طرح بازاریابی است.

دکتر زارعیان همچنین تغییر سبد استاندارد جذب مشتریان رقبا و بالقوه تلفن ثابت، افزایش تکرار خرید و حجم ریالی مشتریان فعلی را از جمله تاکتیک‌های طرح بازاریابی عنوان کرد و گفت: پیشنهاد طرح بازاریابی و فروش مبتتی بر شاخص جمعیت‌شناسی، استفاده از توان شرکای تجاری، سروکو‌ها و تقویت و توسعه کانال‌های فروش و پس از فروش را تاکتیک‌های دیگر طرح بازاریابی است.

وی با اشاره به تعهد افزایش درآمد در برنامه سه‌ساله از سال ۱۴۰۰ گفت: برای اجرای کامل این تعهد باید زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق مخابراتی سراسر کشور برقرار باشد تا درآمد مورد نظر حاصل شود.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات با تشریح برنامه‌های فروش، مشتریان خانگی ۷۰۰ هزار، شرکت‌های بزرگ و متوسط را ۵۰ هزار، اتصال و سیپ‌فون را ۱۰۰ هزار و سروکو‌ها و سایر شرکا را ۱۵۰ هزار اعلام کرد.

وی با اشاره به جریان‌های درآمدی افزایش سهم FTTH و حفظ سهم ADSL، تصریح کرد: درآمد ارائه امکانات به شرکت ارتباطات سیار ایران، درآمد ارائه خدمات و امکانات به اپراتور‌ها و شرکت‌ها، خدمات ارزش افزوده، درآمد ارائه خدمات دسترسی به شبکه، خدمات داده، باند پهن و تلفن ثابت از جمله جریان‌های درآمدی در شرکت است.

دکتر زارعیان ادامه داد: در سایر جریان‌های درآمدی، سهم پرداختی همراه اول به مخابرات ایران از محل تفاهم‌نامه نسبت به درآمد عملیاتی همراه اول ۱۱ درصد، سهم درآمد عملیاتی مخابرات ایران از محل تفاهم‌نامه و سایر خدمات نسبت به همراه اول به درآمد عملیاتی ۳۱ درصد و سهم درآمد عملیاتی مخابرات ایران از محل تفاهم‌نامه و سایر خدمات نسبت به همراه اول به درآمد عملیاتی با پیش‌بینی تحقق ۸۶ درصد است.

وی با اشاره به روند رشد درآمد‌ها و آرپو در سال‌های اخیر، تغییرات برنامه درآمدی، ارائه خدمات و امکانات به همراه اول، lPS استراتژی‌های ورود به بازار را عنوان کرد و گفت: توسعه محصول، نفوذ در بازار و توسعه آن و تنوع محصولات از جمله شاخص‌های استراتژی در حوزه تجاری است.

معاون تجاری و خدمات مشتریان نرخ رشد مشتری و درآمد را از جمله موضوعات ارزیابی در طرح بازاریابی دانست و اظهار داشت: نرخ مهاجرت از سایر بسترها، نرخ ریزش ماهانه و سالانه Aov کانال‌ها، Aov نمایندگان فروش و Arpv شاخص مرکز تماس نیز از دیگر موضوعات در حوزه ارزیابی است.

شرکت مخابرات آمادگی دارد با هماهنگی بخش‌های مختلف مناطق مخابراتی به خدمات جدید دست یابد

وی افزود: امروز موضوعات حوزه تجاری حوزه مشتری حوزه کسب‌وکار مبنای توسعه شرکت است.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت گفت: اجرای درست و مناسب طرح‌ها و کمپین‌های ملی، استانی و محلی در حوزه فروش با همکاری و کمک بخش‌های مختلف ستادی و مناطق امکان‌پذیر است.

دکتر زارعیان با بیان اینکه با شرکای تجاری می‌توانیم به بسیاری از خدمات جدید دست یابیم، گفت: باید شریک تجاری را شریک واقعی خود بدانیم که در همه بخش به ما کمک خواهد کرد.

وی بحث ارزیابی و نظارت را در حوزه‌های مختلف مشتری را با اهیمت خواند و اظهار داشت: کیفیت خدمات به مشتری از جذب مشتری برای نفوذ در بازار مهم‌تر است؛ بنابراین کیفیت برای نگهداشت مشتری ضروری است.

معاون تجاری و خدمات مشتریان افزود: برنامه‌ریزی بر مبنای سفر مشتری پس از جذب در محور‌های خلق تجربه، افزایش ارزش طول عمر مشتری معرفی به سایر مشتری‌ها صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
لیست دستگاه‌های سامسونگ که آپدیت اندروید ۱۶ و One UI ۸ را دریافت می‌کنند لیست دستگاه‌های سامسونگ که آپدیت اندروید ۱۶ و One UI ۸ را دریافت می‌کنند
سرانجام زمان‌بندی آپدیت اندروید ۱۶ گوشی‌های سامسونگ فاش شد! یک لیست غیررسمی، اما کامل، تاریخ دقیق انتشار One UI ۸ را برای ده‌ها مدل گلکسی مشخص کرده است. آیا گوشی شما در صف اول دریافت این آپدیت بزرگ قرار دارد؟
اروپا پیشنهاد دیدار تاریخی پزشکیان و ترامپ را بررسی می‌کند اروپا پیشنهاد دیدار تاریخی پزشکیان و ترامپ را بررسی می‌کند
تروئیکای اروپایی با فعال‌سازی «مکانیسم ماشه» تلاش دارد ترامپ و رئیس‌جمهور ایران را در سازمان ملل گردهم آورد تا خطر جنگ کاهش یابد.
چت جی پی تی، مزایا و کاربرد‌ها چت جی پی تی، مزایا و کاربرد‌ها
چت‌جی‌پی‌تی نقطه‌عطفی در فناوری است؛ ماشینی که درک میکند، می‌نویسد، آموزش می‌دهد و در زندگی روزمره انسان را همراهی میکند.
سازمان ملل برگزاری کنفرانس «راه‌حل دو کشوری» را تصویب کرد سازمان ملل برگزاری کنفرانس «راه‌حل دو کشوری» را تصویب کرد
مجمع عمومی سازمان ملل با برگزاری کنفرانس بین‌المللی «راه‌حل دو کشوری» در ۲۲ سپتامبر به پیشنهاد عربستان موافقت کرد، اما اسرائیل و آمریکا با آن مخالفت کردند.
دیدار عارف با معاون اول دولت‌های سابق + عکس دیدار عارف با معاون اول دولت‌های سابق + عکس
محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور، با حضور در دیداری صمیمانه با معاونان اول سابق و خانواده‌های آنان، به تبادل نظر و گفت‌و‌گو درباره مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخت.
دسترسی مردم به سکوی هوش مصنوعی در آذر دسترسی مردم به سکوی هوش مصنوعی در آذر
نماینده دانشگاه شریف در پروژه سکوی ملی هوش مصنوعی گفت: تا پایان آذرماه نسخه عمومی آزمایشی سکو رونمایی خواهد شد و امکان دسترسی همه مردم به این سرویس فراهم می‌شود.
بزرگترین رویداد اپل در راه است: برای آیفون ۱۷، اپل واچ اولترا ۳ و ایرپادز پرو ۳ آماده شوید بزرگترین رویداد اپل در راه است: برای آیفون ۱۷، اپل واچ اولترا ۳ و ایرپادز پرو ۳ آماده شوید
بزرگترین رویداد اپل در راه است: برای آیفون ۱۷، اپل واچ اولترا ۳ و ایرپادز پرو ۳ آماده شوید
برگزیده
معوقه بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ با حقوق مرداد پرداخت شد معوقه بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ با حقوق مرداد پرداخت شد
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد معوقه بازنشستگان فرهنگی مربوط به سال ۱۴۰۰ همزمان با حقوق مردادماه واریز شد و در حساب آنان قرار گرفت.
طارمی در آستانه پیوستن به NFC طارمی در آستانه پیوستن به NFC
در حالی که رسانه‌های ایتالیایی توجه ویژه‌ای به مهدی طارمی دارند، گزارش‌ها حاکی از آن است که اون تصمیم خود را برای فصل آینده اش گرفته است.
صفحه خبر بالای تصاویر