به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:در مدل ارزیابی امسال روشی متفاوت با سالهای قبل لحاظ شده و به ویژه در شاخص دسترسی فیبر نوری بیشترین امتیاز به این بخش اختصاص یافته است. همچنین، شاخصهای ارزیابی و نگهداری شبکه، کیفیت خدمات و محصولات، تحقق سود پیشبینیشده و درآمد عملیاتی از دیگر شاخصهای مهم ارزیابی شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ مناطق مخابراتی است.
در ادامه این مراسم که با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برگزار شد، از مدیران مناطق مخابراتی که حائز رتبههای برتر در مجموع و میانگین عملکرد شدند با اهدای لوح تقدیر و جوایزی قدردانی شد.