کد خبر: ۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
مجید نامجو مطلق گفت: مسلما علاقه دارم استقلال برنده باشد. دو تیم بالای جدول قرار دارند و با تیم سوم فاصله زیادی ایجاد کرده‌اند و به همین دلیل این دربی یک بازی فینال گونه بین قدرت‌های این فصل لیگ برتر است.

به گزارش سرویس ورزشی مخاطب ۲۴ مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال امیدوار است آبی پوشان بدون استرس در بازی بزرگ شهرآورد این هفته قدم بگذارند. مشروح صحبت‌های نامجومطلق در مورد شرایط استقلال و پیش بینی بازی دربی را در ادامه می‌خوانید:

 

نامجو مطلق: دربی فینال لیگ است

 


بیشتر بخوانید: پنجعلی: از کری خوانی به جایی نمی‌رسیم



بازی حساس شهرآورد را چطور پیش بینی می‌کنید؟

 


جدال استقلال و پرسپولیس همیشه حساس و هیجان انگیز بوده است. دربی پیش رو از حساسیت ویژه‌تری برخوردار است؛ زیرا پرسپولیس برای بدست آوردن صدر جدول تلاش می‌کند و استقلال برای حفظ رکورد می‌جنگد. پرسپولیس ۶ امتیاز عقب افتاده است و مسلماً محتاط بازی نمی‌کند و، چون هجومی بازی می‌کند بازی جذابی را خواهیم دید.

به نظر شما استقلال چگونه می‌تواند در این بازی برنده باشد؟

از نظر من اولین چیزی که برای کسب نتیجه دلخواه در دربی مهم است، باشگاه باید تلاش کند تا آرامش بازیکنان را فراهم کند. بازیکنی که آرامش داشته باشد، راحت و آرام بازی می‌کند؛ بازیکنان استقلال از این حیث می‌توانند با آرامش بیشتری وارد میدان شوند؛ زیرا فاصله ۶ امتیاز است و آبی‌پوشان با روحیه و به دور از استرس وارد زمین می‌شوند. این دربی با همه دربی‌ها متفاوت است، اما استقلال چه ببرد و چه ببازد باز هم در ادامه لیگ باید تلاش کند؛ زیرا اگر از الان بخواهیم پیش‌بینی کنیم استقلال قهرمان لیگ است اشتباه است؛ چون تا پایان فصل بازی زیادی مانده است.

رافائل سیلوا یکی از بازیکنانی است که به احتمال زیاد در دربی حضور خواهد داشت. عملکرد او را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سیلوا مقابل صنعت نفت آبادان عملکرد امیدوارکننده‌ای از خود نشان داد و خیال همه را از دفاع راحت کرد. این بازیکن در جایگیری و سرزنی مهارت خیلی خوبی دارد و با حوصله و سرحال بازی می‌کند. سیلوا مقابل پرسپولیس بی‌شک مهره اصلی مجیدی خواهد بود. بعد از خروج یزدانی و مرادمند پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند که با توجه به اینکه قلب خط دفاعی استقلال دچار آشفتگی شده، از این فرصت استفاده کنند و آبی‌پوشان را شکست دهند، اما حالا با حضور سیلوا این معادلات به هم ریخت و قطعاً خط دفاعی استقلال در دربی نمایش خوبی را نشان خواهد داد.

دوست دارید چه نتیجه‌ای رقم بخورد؟

مسلما علاقه دارم استقلال برنده باشد. دو تیم بالای جدول قرار دارند و با تیم سوم فاصله زیادی ایجاد کرده‌اند و به همین دلیل این دربی یک بازی فینال گونه بین قدرت‌های این فصل لیگ برتر است. امیدوارم با همت بازیکنان و تلاش کادرفنی استقلال در این بازی پیروز شود و با ادامه روند خوب در بازی‌های بعدی، قهرمانی لیگ را تصاحب کنند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.