به گزارش سرویس اقتصادی مخاطب ۲۴ به نقل از «تابناک» به نقل از ایکوپرس- نتایج نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان میدهد، ایساکو در دی ماه سال ۱۴۰۰ با کسب امتیاز ۷۹۲ در شاخص رضایت مشتریان، نه تنها رتبه نخست را در این شاخص میان خودروسازان داخلی کشور از آن خود کرد، بلکه تمامی رکوردهای ثبت شده خود را نیز پشت سر گذاشت.
بیشتر بخوانید: قیمت خودرو
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در این باره گفت: این امتیاز بالاترین عدد کسب شده در تمام ادوار نظرسنجی مشتریان براساس دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو بوده است، این رشد در حالی به دست آمد که شرکت ایساکو در سه ماهه پاییز امسال موفق به کسب امتیاز ۷۹۰ در این شاخص شده بود.
وردینی افزود: شرکت ایساکو با هدف گذاری صحیح و حرکت در مسیری صعودی، امتیاز خود را نسبت به مدت مشابه در پایان پاییز امسال به میزان ۱۱ امتیاز رشد داد و با کسب امتیاز ۷۹۰ صدر نشین حوزه رضایت مشتری در بین تمامی خودرو سازان داخلی کشور شد.
وی گفت: شرکت ایساکو در ارزیابی وزارت صمت در سال ۱۳۹۹ نیز با کسب امتیاز ۸۵.۵ بالاترین امتیاز در مجموع شاخصهای ارزیابی را کسب کرده بود و با رکورد زنی در این حوزه در بین تمامی شرکتهای عرضه کننده خودروی کشور، برای دوازدهمین سال متوالی به «مقام اول» خدمات پس از فروش صنعت خودرو دست یافت.
گفتنی است، شاخص رضایت مشتریان یکی از زیر شاخصهای محاسبه نتیجه عملکرد است و به صورت ماهانه و فصلی مورد بررسی قرار میگیرد. سایر شاخصهای ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که برآیند امتیاز آن به صورت سالانه اعلام میشود، شامل مواردی همچون بررسی وضعیت نمایندگیها، مهارت نیروی انسانی، نظامات کیفیت، قطعات یدکی و ابزار مخصوص و ... است.