کد خبر: ۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
بیماری منحوس کرونا، هر واحدی را مجاب نمود برای مقابله با آن نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری اقدام نماید

به گزارش سرویس اقتصادی مخاطب ۲۴ به نقل از دنیای اقتصاد.  بیماری منحوس کرونا، هر واحدی را مجاب نمود برای مقابله با آن نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری اقدام نماید. در این اثنا نرم افزار فام نیز به عنوان اولین نرم افزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی با برنامه‌ریزی لازم به ارائه خدمات به هموطنان در حوزه‌های بانکی، اداری، پزشکی و رفاهی اقدام نمود.

 

درخشش نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل در دوران کرونا

 


بیشتر بخوانید: شتاب افزاینده سودآوری بانک شهر



به گزارش اقتصاد آنلاین؛ نرم افزار فام با هدف توسعه بانکداری الکترونیک و دسترسی افراد به خدمات غیرحضوری و سلامت جامعه و کنترل شیوع بیماری کرونا مجموعه‌ای از خدمات شامل بانکی، رفاهی، مالی و ... را ارائه نمود. استفاده از این نرم افزار سبب صرفه جویی در هزینه و زمان و همچنین دسترسی به سرویس‌ها و افزونه‌های (Module) متعدد برای انجام عملیات بانکی می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: علاوه بر این که از طریق نرم افزار فام میتوان رمز یکبار مصرف به صورت آفلاین تولید نمود و خدماتی همچون دریافت موجودی برای کلیه کارت‌های بانکی، کارت به کارت کردن با مبدا بانک‌های ملی، شهر، پست بانک، سپه، تجارت، اقتصاد نوین، دی، انصار، صنعت و معدن، حکمت ایرانیان کوثر مهر اقتصاد پاسارگاد، آینده، ایران زمین، سامان، سینا، ملت و ملل، دریافت شماره شبا، استعلام انتقال وجه، سرویس یادآوری چک و سرویس‌های کامل چک و صیاد، خرید بسته‌های اینترنتی، استعلام و پرداخت قبوض و فرامین صوتی برای عملیات بانکی و موارد دیگر برای انجام امور بانکی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است: نرم افزار فام با آینده‌نگری برای سهولت امور روزانه مردم، زندگی راحت و دسترسی آسان و سریع خدمات مورد نیاز، خدماتی همچون خرید بیمه در کمترین زمان را تعیین نموده است و همچنین در این نرم افزار برای سلامتی مردم دسترسی به بیش از ۷ هزار متخصص برتر در حوزه پزشکی و دندانپزشکی برای ویزیت آنلاین ارائه نموده است. استفاده از نرم افزار فام در زمان شیوع بیماری کرونا اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند بدین نحو که در این نرم افزار می‌توانید استعلام‌های مورد نیاز خود را از سازمان‌ها و ادارات از جمله ثبت احوال، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، امور اسناد و املاک، بهداشت و درمان، خدمات پستی، خدمات قضایی، استعلام مدارک تحصیلی، استعلام شناسه صنفی و استعلام کالای دیجیتال را دریافت نمایید.

فعالان بازار سرمایه هم برای فعالیت خود در این بازار می‌توانند از خدمات قابل ارائه در نرم افزار فام مانند سامانه معاملات ملل پویا، ثبت نام در سجام، دارندگان سهام عدالت، احراز هویت الکترونیکی سجام، درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و صندوق سرمایه گذاری اعتماد ملل بهره‌مند شوند.

این نرم‌افزار به خدمات و بیان شده بسنده نکرده و در برنامه‌های آتی خود برنامه‌هایی برای تسهیل در زندگی مشتریان محترم دارد، برنامه‌هایی همانند امکان ارسال درخواست وجه به مخاطبین، بهبود هوش مصنوعی، حمایت از موسسات خیریه، انتقال وجه از مبدا سایر بانک‌ها، امکان سفارش کارت هدیه، پرداخت شارژ ساختمان، کیف پول الکترونیکی و ده‌ها خدمات دیگر.

با درخشش نرم افزار فام در حوزه بانکداری الکترونیک استفاده از آن یک ضرورت است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.