کد خبر: ۵۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

تشکیل کمیته اضطرار AFC برای بررسی وضعیت میزبانی ایران

طبق ادعای یک روزنامه عربستانی؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی احتمال انتقال بازی‌های تیم‌های ایرانی از جمله تیم ملی به کشور ثالث است.
تشکیل کمیته اضطرار AFC برای بررسی وضعیت میزبانی ایران

مخاطب ۲۴- منابع آگاه به روزنامه «الشرق الاوسط» خبر داده‌اند که با توجه به اتفاقات اخیر منطقه و تنش‌ها بین ایران و اسرائیل، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پرونده‌ای اضطراری را برای پیگیری وضعیت فعلی مسابقاتی که قرار است در دوره آتی در کشور ایران برگزار شود، باز کرده است. طبق گزارش این روزنامه عربستانی؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا به شدت پیگیر این موضوع است تا سرنوشت بازی‌های آسیایی چه مربوط به تیم ملی فوتبال و چه مربوط به تیم‌های باشگاهی ایران در مسابقات مختلف قهرمانی آسیا مشخص شود. انتظار می‌رود AFC در چند روز آینده بیانیه‌ای رسمی درباره این موضوع صادر کند تا وضعیت فعلی و موضع نهایی درباره برگزاری مسابقات در ایران مشخص شود.

در همین راستا؛ باشگاه النصر عربستان منتظر موضع کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سرنوشت دیدار خود با استقلال تهران است که در چارچوب هفته سوم مرحله لیگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا - نخبگان در ایران برگزار شود. سومین بازی النصر در این رقابت‌ها قرار است اول آبان ماه برابر استقلال در تهران پایتخت ایران برگزار شود. النصر همچنین باید در تاریخ ۲۹ بهمن در تهران به مصاف پرسپولیس دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا - نخبگان برود.

به نظر می‌رسد در صورتی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان مسئول برگزاری مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تصمیم به تغییر مکان بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران بگیرد، دیدار ایران و قطر در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که قرار است در تاریخ ۲۴ مهر در تهران برگزار شود، در خطر انتقال به کشوری دیگر قرار بگیرد.

با توجه به نگرانی‌های امنیتی به دلیل تنش‌های نظامی بین ایران و اسرائیل، کمیته اضطرار کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی احتمال برگزاری بازی‌ها در ایران یا انتقال آن به زمینی بی‌طرف است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز سه‌شنبه اعلام کرده بود که تیم هندی موهون باگان برای بازی مقابل تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا - ۲ به دلیل نگرانی‌های امنیتی در منطقه به ایران سفر نخواهد کرد. نماینده هند قرار بود روز گذشته (چهارشنبه) در گروه A در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف تراکتور ایران برود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایت رسمی خود اعلام کرد که موضوع به کمیته‌های مربوطه کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع خواهد شد و خبر تکمیلی در این زمینه در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها
بهار ۱۴۰۳ بود که تصاویر «مهشاد» و چهار توله‌اش در پارک ملی توران استان سمنان پویایی جمعیت این گونه ارزشمند را نوید داد. مشاهده دوباره این خانواده پنج نفره در پاییز ۱۴۰۳ هر گونه نگرانی‌ را بابت سلامت این خانواده از بین برد و اهمیت مساله ارتقای امنیت غذایی و قلمرویی برای دفع رفع خطر انقراض این گونه را دوچندان کرد.
به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید
این به‌روز‌رسانی واتس‌اپ، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلتر‌های جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.
اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما
در این ویدیو که پربازدید شده است پیمان طالبی به نحوی عالی آهنگ «فرنگیس» سیاوش قمیشی را می‌خواند که حاضران در سالن را به وجد می‌آورد و با او هم‌سرایی می‌کنند.
۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت ۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت
در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که داستان آن‌ها در دوران اشغال کره توسط ژاپن در ابتدای قرن بیستم اتفاق می‌افتد؛ سریال‌هایی که با وجود مضامین متنوع عاشقانه، فانتزی یا مهیج، در یک موضوع با هم اشتراک دارند و آن هم مضمون مقاومت علیه اشغالگران است.
رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟ رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟
یافته‌های پژوهشگران نشان می‌دهد صدا ممکن است فعالیت قارچ‌های تقویت‌کننده گیاهان را افزایش دهد.
خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟ خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟
«ماجرا آن‌طور‌ها که مردم شایع کرده‌اند، نیست. او در مسافرت جاجرود خواب عجیبی دید که بسیار ناراحت شد. فکر نمی‌کنم تا امروز کسی از این خواب آن‌طور که اتفاق افتاد، اطلاع داشته باشد.»
خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟ خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟
کربوهیدرات‌های سالم نقش اساسی در بهبود وضعیت هضم غذا دارند. با این حال، ما آنقدر به انواع خاصی از کربوهیدرات‌ها عادت کرده‌ایم که اجتناب از آنها برایمان دشوار است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر