کد خبر: ۵۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

صلح با اسراییل به روش کیهان چگونه است؟

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: در هفته‌های گذشته و به خصوص در روز گذشته برخی از افراد، با تکیه بر کلیدواژه تله جنگ، سعی بر ضربه به بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خود دارند.
صلح با اسراییل به روش کیهان چگونه است؟

مخاطب۲۴- روزنامه کیهان نوشت:در علم روابط بین‌الملل، یکی از معروف‌ترین جملات و کلیدواژه‌ها به این شرح است، «اگر صلح می‌خواهی آماده جنگ باش» این جمله اساس منطق بازدارندگی به عنوان مهم‌ترین عامل در دفاع از منافع فرد، گروه و کشور را شکل می‌دهد.

در طی هفته‌های اخیر، برخی از افراد ناآگاه و در روز‌های گذشته، برخی از افراد پرحاشیه، همچون یکی از نمایندگان سابق مجلس [حشمت الله فلاحت پیشه]که سابقا ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی را نیز برعهده داشته است، با تکیه بر کلیدواژه خائنانه «تله جنگ» سعی در تاثیرگذاری بر افکار عمومی و همچنین تصمیم مسئولین دارند.

جای تعجب دارد که این قماش افراد که کوچک‌ترین تحلیل و کوچک‌ترین تخصصی در حوزه امنیت بین‌الملل و روابط بین‌الملل نداشته و ندارند و در حوادث اخیر ساده‌لوحی ناشی از شهوت دیده شدن خود را به همگان ثابت کرده‌اند در چه سازوکار و با چه تفکری به مقام ریاست کمیسیون امنیت ملی به عنوان مهم‌ترین رکن سیاستگذاری و قانون‌گذاری در حوزه سیاست خارجی، امنیت بین‌الملل و... گماشته و انتخاب شده است.

نتیجه این کلیدواژه خیانت‌آمیز از سوی هر فردی، گستاخی بیشتر و گام به گام اسرائیل و آمریکا و ضربات متعدد به بازدارندگی و امنیت ایران است.

برچسب ها: روزنامه کیهان
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
نامه خداحافظی جواد نکونام نامه خداحافظی جواد نکونام
در متن این نامه آمده است:هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم!
ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی» ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی»
مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده ساعاتی پیش در اکران فیلم «لختگی» با لباسی خاص در برابر دوربین ها ظاهر شدند.
کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی! کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی!
یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب از سعید مهری برای تیم رقیب رجز خوانده است.
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد