کد خبر: ۵۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

از قدیم گفتن رو بدی آستری رو هم می‌خواهد جریان افغانی‌های در ایران!

اخراج مهاجران غیرقانونی افغان با واکنش‌هایی از سوی افغانی‌ها در فضای مجازی همراه شده، به گونه‌ای که انگار پذیرایی الی الابد از میلیون‌ها مهاجران که از توان هر کشوری خارج است، جزو وظایف دولت و مردم ایران است

مخاطب ۲۴- اخراج مهاجران غیرقانونی افغان با واکنش‌هایی از سوی افغانی‌ها در فضای مجازی همراه شده، به گونه‌ای که انگار پذیرایی الی الابد از میلیون‌ها مهاجران که از توان هر کشوری خارج است، جزو وظایف دولت و مردم ایران است و حالا مردم ایران در حال عدول از وظایف‌شان هستند. یکی از ویدیو‌هایی که به شدت بین افغان‌ها بازنشر شده، شعر توهین آمیز یک افغانی خطاب به ایرانی‌ها است که ایران را کشوری می‌خواند که برق و آبش را افغانستان تامین کرده و تهران را خراب شده‌ای می‌خواند که افغانی‌ها همچون شهر‌های آمریکا ساخته‌اند. این ویدیو که سطح بدهکاری مردم ایران پس از این همه سال میزبانی را به خوبی نشان می‌دهد، می‌بینید.

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
0
1
comments icon رسانه ها هوشیار باشید . ایران مهاجر نمی خواهد که بعضی می خواهند سازمان ملی مهاجرت ایجاد کنند. ساماندهی اتباع خارجی یعنی ادامه حضور افغان ها در ایران و صرف منابع کشور برای آن ها و باقی ماندن تهدید های آن ها. ایران نیروی کار می خواهد از آفریقا بیاورید. مردم می خواهند افغان ها به کشور خود بروند.