افسانه اقبال نیا کارشناس و فعال اجتماعی، در گفتگو با مخاطب۲۴، بازآفرینی برند در سازمان بهزیستی کشور، سازمان بهزیستی کشور که ماموریت اصلی ایشان در آسیب زدایی اجتماعی است خود دچار آسیب مدیریتی شده است از این رو بازآفرینی و بازنگری در مفهوم و ماموریت سازمان (برندینگ RE BRANDING) امری جدی و فوری بنظر میرسد. "
سازمان بهزیستی کشور که ماموریت اصلی ایشان در آسیب زدایی اجتماعی است خود دچار آسیب مدیریتی شده است از این رو بازآفرینی و بازنگری در مفهوم و ماموریت سازمان (برندینگ RE BRANDING) امری جدی و فوری بنظر می رسد
این سوء مدیریت فضای نقش آفرینی برای سازمانهای خصوصی به اصطلاح خیریه را فراهم آورده تا با استفاده از این فرصت، حوادثی را هم رقم بزنند و متاسفانه این امر به تغییر نگاه اجتماعی در افکار عمومی به سازمان بهزیستی کشور شده است.
از سوی دیگر مردم در سطح کشور شاهد حضور کسانی هستند که از قشر آسیبهای اجتماعی اند که گویا بدون حامی و برنامه مدون در اماکن عمومی بدنبال حمایت مردم اند.
مواردی که مطرح شد از جمله دلایل اصلی آسیب به برند بهزیستی در کشور است که متاسفانه اعتماد عمومی که مهمترین شاخصه اجتماعی در این خصوص است را دچار ابهام و آسیب جدی کرده است.
سازمان بهزیستی کشور که ماموریت اصلی ایشان در آسیب زدایی اجتماعی است خود دچار آسیب مدیریتی شده است از این رو بازآفرینی و بازنگری در مفهوم و ماموریت سازمان (برندینگ RE BRANDING) امری جدی و فوری بنظر میرسد.