کد خبر: ۴۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷

نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۴ آغاز به‌کار کرد

رسومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری ارتباطات، اطلاعات و برق پایدار (کیتکس ۲۰۲۴) با محوریت فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی، از دوشنبه ۱۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کیش آغاز به کار کرد و تا ۲۲ شهریورماه ادامه دارد.
نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۴ آغاز به‌کار کرد

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:سومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات و برق پایدار (کیتکس ۲۰۲۴) با محوریت فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی از روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه به مدت چهار روز با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت فناور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کیش افتتاح شد.
شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، فناوری‌های جدید خود را که غالبا در حوزه‌های هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال، متاورس، بلاکچین و انرژی‌های پایدار می‌باشد به نمایش خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی و جلسات B۲B مختلف برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند به صورت رایگان در این نشست‌ها شرکت کنند.

همچنین رویداد‌های مختلف از جمله مراسم اختتامیه جشنواره فاوا، مبادله بیش از ده‌ها تفاهم نامه، رویداد گویش تجربه‌ها با حضور هفت کارافرین و نخبه صنعتی و علمی در این چهار روز جزو برنامه‌های این رویداد بزرگ خواهد بود.



حضور فعال شرکت مخابرات ایران در بخش زیرساخت اقتصاد دیجیتال و معرفی خدمات دیجیتال در کیتکس

حامد شیخ‌پور، سخنگوی شرکت مخابرات ایران در این خصوص گفت: شرکت مخابرات در دو بخش معرفی خدمات زیرساختی این صنعت و خدمات قابل ارائه در بخش اقتصاد دیجیتال در این نمایشگاه، حضور فعالانه دارد و جمعی از مدیران ارشد و معاونین شرکت و مدیران برخی شرکت‌های تابعه، در بازه زمانی برگزاری نمایشگاه، در غرفه شرکت مخابرات حضور داشته و پاسخگوی مراجعات بازدیدکنندگان هستند.

وی افزود: لازمه تحقق و پیشرفت برنامه هفتم توسعه، حضور پررنگ شرکت‌های بزرگ در عرصه اقتصاد دیجیتال و سیاست‌های برنامه هفتم توسعه و تکمیل برنامه ششم توسعه است و بر این اساس، شرکت مخابرات، برنامه‌های ویژه و متعددی را در حوزه اقتصاد دیجیتال، هوشمندسازی و ارتقای ابزار‌ها از جمله طرح‌های دیجیتما و طوبی را در دست اجرا دارد که در جریان برگزاری نمایشگاه کیتکس به آنها پرداخته خواهد شد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه در روز نخست برگزاری با استقبال قابل توجهی از سوی شرکت‌های حاضر و همچنین بازدید کنندگان روبرو شد.

به گفته مسوولین حاضر در نمایشگاه، سطح کیفی این نمایشگاه تخصصی و همچنین فناوری‌های ارایه شده در حوزه‌های هوش مصنوعی قابل توجه بوده و می‌توان این نمایشگاه را با نمایشگاه‌های خارجی مقایسه نمود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر