کد خبر: ۴۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
به بهانه «روز قزوین»

خدمات حمایتی شعب سپهری در «پایتخت خوشنویسی ایران»

​​کارنامه فعالیت بانک صادرات ایران در استان قزوین نشان می‌دهد که علاوه بر ارائه انواع خدمات مالی و بانکی به زیرساخت‌های اقتصادی، بیش از ۶۴۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی در یک سال گذشته به مردم این استان پرداخت شده است.
خدمات حمایتی شعب سپهری در «پایتخت خوشنویسی ایران»

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران :شعب این بانک در استان قزوین از ابتدای شهریورماه سال گذشته تا ابتدای شهریورماه سال جاری ضمن حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی و پشتیبانی از اشتغال و زیرساخت‌های عمرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان، بیش از ۹۰۲۹ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی به بیش از ۶۴۰۰ نفر از متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت شده و این روند همچنان با جدیت ادامه دارد.

در این مدت ۱۳۵۴ عروس و داماد بیش از ۳۳۰۰ میلیارد ریال از بانک صادرات ایران وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه دریافت کردند.

۱۶۴۸ خانواده نیز از وام قرض‌الحسنه فرزندآوری و ۱۱۳۵ خانواده روستایی از تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی بهره‌مند شده‌اند.

همچنین بیش از ۱۴۰۰ نفر از سرپرستان خانوار و متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی و کسب و کار‌های خرد از بانک صادرات استان قزوین وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی دریافت کردند.

وام‌های قرض‌الحسنه درمان و ناباروری، خرید و ودیعه مسکن اقشار محروم، خودمالکی و کمک به جبران خسارات ناشی از خشکسالی از دیگر موارد مورد حمایت بانک صادرات ایران در ۱۲ ماه گذشته بوده است.

شرکت‌های بزرگ دارویی از جمله البرز دارو، شرکت‌های شیمیایی و بهداشتی کشور و نیروگاه‌های تولید برق از جمله نیروگاه شهید رجائی و برخی دیگر از صنایع بزرگ این استان با حمایت و پشتیبانی بانک صادرات ایران امروزه به شاخص‌های برجسته‌ای در توسعه این استان تبدیل شده‌اند.

نهم شهریور، سالروز برگزیدن قزوین به عنوان پایتخت از سوی شاه طهماسب صفوی، به عنوان روز قزوین نام‌گذاری شده است.

پایتخت خوشنویسی کشور، زادگاه هنرمند برجسته این هنر، میرعماد حسنی سیفی قزوینی و بزرگانی از هنر و ادبیات و عرفان اسلامی از جمله حاج ملامحمد تقی برغانی (شهید ثالث)، علامه محمد قزوینی، عارف قزوینی، علی اکبر دهخدا و بسیاری دیگر از مفاخر کشور است. ​

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها
بهار ۱۴۰۳ بود که تصاویر «مهشاد» و چهار توله‌اش در پارک ملی توران استان سمنان پویایی جمعیت این گونه ارزشمند را نوید داد. مشاهده دوباره این خانواده پنج نفره در پاییز ۱۴۰۳ هر گونه نگرانی‌ را بابت سلامت این خانواده از بین برد و اهمیت مساله ارتقای امنیت غذایی و قلمرویی برای دفع رفع خطر انقراض این گونه را دوچندان کرد.
به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید
این به‌روز‌رسانی واتس‌اپ، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلتر‌های جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.
اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما
در این ویدیو که پربازدید شده است پیمان طالبی به نحوی عالی آهنگ «فرنگیس» سیاوش قمیشی را می‌خواند که حاضران در سالن را به وجد می‌آورد و با او هم‌سرایی می‌کنند.
۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت ۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت
در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که داستان آن‌ها در دوران اشغال کره توسط ژاپن در ابتدای قرن بیستم اتفاق می‌افتد؛ سریال‌هایی که با وجود مضامین متنوع عاشقانه، فانتزی یا مهیج، در یک موضوع با هم اشتراک دارند و آن هم مضمون مقاومت علیه اشغالگران است.
رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟ رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟
یافته‌های پژوهشگران نشان می‌دهد صدا ممکن است فعالیت قارچ‌های تقویت‌کننده گیاهان را افزایش دهد.
خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟ خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟
«ماجرا آن‌طور‌ها که مردم شایع کرده‌اند، نیست. او در مسافرت جاجرود خواب عجیبی دید که بسیار ناراحت شد. فکر نمی‌کنم تا امروز کسی از این خواب آن‌طور که اتفاق افتاد، اطلاع داشته باشد.»
خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟ خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟
کربوهیدرات‌های سالم نقش اساسی در بهبود وضعیت هضم غذا دارند. با این حال، ما آنقدر به انواع خاصی از کربوهیدرات‌ها عادت کرده‌ایم که اجتناب از آنها برایمان دشوار است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر