به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:در ابتدای این جلسه سه طرح پژوهشی هاب مالی، راه اندازی مرکز خدمات مشتریان و سامانه اعتبار سنجی و رتبه بندی داخلی مشتریان حقیقی توسط کارشناسان حوزه فناوری ارائه شد.
محمد نجف زاده عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این نشست گفت: با توجه به توسعه فناوری در بانک که یکی از مزیتهای رقابتی بانکها در صنعت بانکداری محسوب میشود، استفاده از فناوریهای نوآورانه و خلاقانه در ارائه خدمات ارزشمند به مشتریان و تولید محصولات فناور با اهمیت و ضروری است.
وی نیز از تلاشها و اقدامات موثر بخش فناوری بانک در پیشبرد پروژهها در راستای نیل به اهداف بانک تقدیر و بر نقش حایز اهمیت ادارات فناوری اطلاعات در توسعه سیستمها و سامانههای مورد نیاز بانک تاکید کرد.
مختاریان معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات نیز در این نشست با اشاره به اقدامات بانک در ماههای اخیر
برای توسعه حوزه فناوری بر اهمیت اجرای طرحهای مذکور اشاره کرد و با بیان این که بانک ملی ایران از بدنه کارشناسی با دانش و با تجربهای برخوردار است، گفت: یکی از مهمترین اقدامات سال گذشته که توانستیم با تلاش همه کارکنان حوزه فناوری محقق کنیم ارائه تسهیلات به صورت غیرحضوری بود که این طرح بعد از مدتها در بانک کلید خورد.
در این کمیته بر لزوم هم افزایی تمام بخشهای بانک، بکارگیری تمامی امکانات و ابزارهای قانونی موجود در راستای سرعت بخشی به توسعه طرحهای زیرساختی حوزه فناوری بانک تاکید شد.
در ادامه این کمیته نیز مدیران ارشد و اعضای کمیته به تشریح، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پرداختند و راهکارهای لازم را برای سرعت بخشی به این امور ارائه کردند.
در این جلسه گزارشاتی در خصوص برنامههای کلان حوزه فن آوری اطلاعات، نقشه راه فن اوری اطلاعات منطبق بر استراتژیک و اهداف و برقراری ارتباط بین طرحها و اهداف بانک و شناسایی ابزار جهت اندازه گیری پیشرفت آنها، مدیریت برنامههای تحول دیجیتال، توسعه زیر ساخت ها، اجرای برنامه راهبردی در حوزه تحول دیجیتال و سازوکارهای مناسب جهت نظارت بر حسن اجرای آنها ارائه شد.