کد خبر: ۴۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت مخابرات ایران برگزار شد

آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت مخابرات ایران، به مناسبت فرارسیدن بیست‌و‌ششم مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن‌اسلامی، با حضور جمعی از همکاران آزاده‌ی شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات برگزار شد.
آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت مخابرات ایران برگزار شد

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت با حضور مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل؛ جمعی از معاونین و مدیران شرکت و با حضور تعدادی از همکاران گرامیِ آزاده‌ی شاغل و بازنشسته مخابرات، در فضایی صمیمی و در خور جان‌فشانی و ایثار وصف‌ناشدنی این عزیزان، چهارشنبه ۲۴مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

مهندس سلطانی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه حماسه عظیم دفاع‌مقدّس و رشادت‌های بی نظیر جوانان این سرزمین، از مرز توصیف و تعریف خارج است، تصریح کرد: دفاع از فرمان امام امّت و سرزمین ایران اسلامی در دلاوری‌های تمام جوانان و بزرگان حاضر در دفاع مقدس نمود یافت.

وی با بیان اینکه آزادگان گران‌قدر به عنوان عصاره تحمل انواع سختی‌های دنیوی در بین رزمندگان حقیقتاً مقام شامخی دارند، خاطرنشان ساخت: زنده نگه داشتن تفکر ایثارگری و از خودگذشتن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین و اهمیت آن، تشریح هدف‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی برمواضع اصولی نظام را از وظایف تک تک افراد در جهت روشن‌گری و تبیین دانست.

مهندس سلطانی با اشاره به تقارن این ایام با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: رزمندگان اسلام نیز با الگوگیری از واقعه کربلا و مسلک و سیرت عملی امام حسین (ع) به جبهه حق علیه باطل رفتند.

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و مقاومت آزادگان سرافراز است، گفت: اکنون، وظیفه‌ی مهم ما این است که همواره از عزیزانی که سال‌ها در غربت اسارت، نه تنها از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست نکشیدند، بلکه با تمام وجود و با تحمل سختی اسارت از این آرمان‌ها دفاع کرده و پا پس نکشیدند، تجلیل و قدردانی نماییم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح‌های یادبود، از آزادگان سرافراز شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر