کد خبر: ۴۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
توصیف ویژه رهبری از رئیس جمهور؛ «شخصیت فرزانه، و صادق، و مردمی، و دانشمند»

تنفیذ رای ملت با حکم رهبر؛ پزشکیان رسما رئیس جمهور شد

مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس‌جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.
تنفیذ رای ملت با حکم رهبر؛ پزشکیان رسما رئیس جمهور شد

مخاطب ۲۴- مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس‌جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

در این مراسم مسئولین کشوری و لشکری و میهمانان خارجی و خانواده شهدا حضور دارند.

در ابتدای این مراسم وزیر کشور به ارائه گزارش می‌پردازد و سپس حکم ریاست جمهوری توسط رئیس دفتر مقام معظم رهبری قرائت می‌شود. پس از آن مسعود پزشکیان به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمایشات خود را مطرح خواهند کرد.

سخنرانی وزیر کشور در مراسم تنفیذ
احمد وحیدی در مراسم تنفیذ گفت: شهید رئیسی با تلاش بی‌وقفه خود در خدمت و با سردست گرفتن ارزش‌های انقلاب در گفتار و رفتار تراز جدیدی را برای تصدی مسئولیت ایجاد کرد.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم در دولتی خدمت کردم که رئیس آن پس از مجاهدت‌های فراوان با شهادت در درگاه الهی پذیرفته شد.

وحیدی افزود: با لطف خداوند توفیق خدمت به مردم را نظام مردم سالاری را پیدا کردیم و انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری را برگزاری کردیم. دوره زمانی ۳۵ روزه انتخابات متاثر از فضای اندوهناک شهادت رئیس‌جمهور خدوم و همراهانش بود.


تصویر حکم تنفیذ مسعود پزشکیان
رهبر معظم انقلاب: به پیروی از ملت بزرگ، رأی آنان به شخصیت فرزانه، و صادق، و مردمی، و دانشمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را تنفیذ و ایشان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب میکنم
تنفیذ رای ملت با حکم رهبر؛ پزشکیان رسما رئیس جمهور شد
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

والحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین سیما بقیةالله فی العالمین

سپاس پروردگار دانا و توانا را که بار دیگر ایران اسلامی را سرافراز و چهره‌ی ملت عظیم‌الشأن را درخشان ساخت؛ آزمون سرنوشت‌ساز انتخابات ریاست جمهوری به همّت مردم و مسئولان، در شرائطی دشوار، با آرامش و متانت به سرانجام رسید و شخصیت برگزیده‌ی ملت برای ادای مسئولیتی بزرگ آماده گشت.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، پس از دوره‌ی ناتمامْ‌مانده‌ی رئیس‌جمهور فقید شهید، یکی از افتخارات ملت ایران، و نشانه‌ی استقرار نظام پایدار اسلامی، و حاکی از عقلانیت و متانت فضای سیاسی کشور است. نگاه به برخی پدیده‌های ناپسند در برخی از آزمون‌های مشابه در برخی از مناطق جهان، نشان‌دهنده‌ی برجستگی ایران و ایرانی است.

اکنون اینجانب با تشکر از همه‌ی کسانی که در خلق این افتخار نقش آفریده‌اند، به پیروی از ملت بزرگ، رأی آنان به شخصیت فرزانه، و صادق، و مردمی، و دانشمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را تنفیذ و ایشان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب میکنم؛ و با دعا و آرزوی صمیمانه برای موفقیت ایشان، یادآوری میکنم که رأی ملت و تنفیذ اینجانب تا هر زمان که مشی همیشگی ایشان در پیمودن صراط مستقیم اسلام و انقلاب برقرار باشد، ادامه خواهد داشت.

والسلام علی عبادالله الصالحین

سید علی خامنه‌ای

تنفیذ رای ملت با حکم رهبر؛ پزشکیان رسما رئیس جمهور ایران شد

پزشکیان: سپاسگزار رهبر معظم انقلاب هستم
نهمین رئیس جمهور پس از دریافت حکم تنفیذ گفت: به همه خدمت‌گزاران کشور و به خصوص شهید رئیسی درود می‌فرستم. سپاسگزار رهبر معظم انقلاب هستم و همچنان خاک پای ملت شریف و بزرگوار ایران هستم که آگاهانه در این میدان پانهادند و با رأی خود به تغییر بار سنگینی را به دوش این حقیر گذاشتند.

اکنون مقام معظم رهبری با تنفیذ بنده و بنا بر رای ملت و امضای حکم ریاست جمهوری، این بنده کوچک خدا را رسما به مسئولیتی بزرگ در قبال ملت ایران منصوب فرمودند.

آنچه که مسئولیت قانون اساسی بر عهده ما گذاشته است در مسیر روشنی که مقام معظم رهبری فرموند چشم انداز جمهوری اسلامی و قانون برنامه است که ما به طرف آن حرکت کنیم.

نهمین رئیس جمهور ایران گفت: طبق سند چشم انداز باید کشورمان توانا در تولید علم و فناوری متکی بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی در تولید ملی باشد.

وی ادامه داد: ایران کشوری امن مستقر و مقتدر و با سامانه دفاعی مبتنی بر بازداندگی همه جانبه و برخوردار از سلامت باشد. فرصت‌های برابر و توزیع مناسب درآمد و بدور از فقر و تبعیض و بهره‌مند از محیط زیست مطلوب و برخوردار از وجدان کاری و با تاکید بر جنبش نرم‌افزاری و تولید علم و رسیدن به اشتغال کامل باشد.

او افزود: ایران کشوری دارای تعامل سازنده و موثر با جهان بر اساس اصول عزت حکمت و مصلحت باشد و یک دولت و حکومتی قدرتمند را که بار سنگین را بر اساس قانون و چارچوب‌های قانونی می‌نهد و ما مسئول هستیم به این طرف حرکت کنیم.

پزشکیان گفت: قول می‌دهم با تمام وجود به این مردم خدمت کنیم و قول می‌دهیم راه شهیدمان و راه کسانی که برای این کشور زندگی خو درا کف دست گذاشتند و پای این مملکت جان خود را گذاشتند دست به دست هم بدهیم این عزت و افتخار را به کشور بازگردانیم.

وی تصریح کرد: جز با اتحاد قانون گرایی و وحدت امکان پذیر نیست. ما باید دست به دست هم بدهیم تا پاسخگوی دغدغه‌های مردم کشورمان باشیم. مجددا از محضر مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی می‌کنم و برای پیشبرد سیاست همگرایی دولت وفاق ملی کمک کنند و در مسیر پاسخگویی حمایت خودشان را از ما دریغ نفرمایند.

وی افزود: وفقیت دولت پاسخ مناسب به انتظارات مردم و ضرورت تحول و توفیق کشور نشانه دوراندیشی رهبر معظم انقلاب است.

تنفیذ رای ملت با حکم رهبر؛ پزشکیان رسما رئیس جمهور شد

بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب آغاز شد.
رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای بیانات خود فرمودند: روز و مراسم تنفیذ آخرین برگ از کتاب قطور و پر مضمونی است که ملت عزیز ایران و دست‌اندرکاران به وسیله این انتخابات پرانگیزه تدوین کردند و در قفسه افتخارات کشور ایران آن را ماندگار کردند.
ایشان افزودند: خدا را شاکر هستیم که انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با وجود فضای اندوه عمومی ناشی از فقدان رئیس جمهور فقید شهیدمان مرحوم آقای رئیسی رضوان‌الله علیه به بهترین وجه به حمدالله برگزار شد. با آرامش، سلامت، رقابت و برخورد اخلاقی رقبا با رئیس جمهور منتخب و محترم پس از انتخابات که این برخورد بسیار تحسین برانگیز بود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در ادامه بیانات خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بیان کردند: این آزمون مهمی برای کشور بود و به حمدالله این آزمون با موفقیت انجام گرفت و نتیجه شیرین آن را ان‌شاءالله ملت عزیزمان خواهند چشید.
ایشان در ادامه افزودند: لازم می‌دانم نقش سرپرست محترم ریاست جمهوری جناب آقای مخبر و هیئت دولت در مدیریت امور کشور را در دو ماه اخیر یادآوری کنم و از این آقایان تشکر کنم که نقش مهمی را ایفا کردند و توانستند به فضل الهی کشور را در وضعیت آرامش و با روحیه عمومی خوب مردم به انتخابات برسانند و انتخابات را به بهترین وجه به پایان ببرند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: ما به حمدالله یک مردم سالاری آمیخته با رقابت و سلامت را در کشورمان داریم. این مردم سالاری که امروز در کشور ما وجود دارد، ارزان و آسان به دست نیامده است، این نتیجه قیام مردم در قبال یک وضع نابسامان و مصیبت‌باری است که در گذشته در این کشور وجود داشته است.
ایشان افزودند: امام بزرگوار ما از روز اول پیروزی انقلاب با قاطعیت تمام یک امر بی‌سابقه در کشور را تثبیت کردند و آن، دخالت، حضور و تاثیر مردم در اداره کشور است. این کار بزرگ امام بزرگوار ما بود که یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخ کشور ما است.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: قبل از اینکه ملت ایران به رهبری امام بزرگوار به مردم سالاری دست پیدا کند ما فقط تجربه مشروطیت را داشتیم که این تجربه یک تجربه ناکام بود. در مشروطیت مردم مجاهدت و تلاش کردند، شهید دادند و مبارزات فراوانی انجام دادند.
ایشان افزودند: لکن به دلیل اینکه یک رهبری قدرتمند، متنفذ و مردمی بر سر کار نبود از همان اولین روز‌ها کشور دچار آشفتگی شد، بیگانگان دخالت کردند، خودسر‌های داخلی وارد میدان شدند و کشور حدود ۱۵ سال در حال آشفتگی بود. بعد هم دیکتاتوری خشن رضاشاهی بر سر کار آمد. یعنی بین امضای حکم مشروطیت و روی کار آمدن یک دیکتاتور خشن بی‌رحم وابسته‌ای مثل رضاخان حدود ۱۵ سال بیشتر فاصله نشد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: همه زحمات ملت با روی کار آمدن رضا پهلوی بر باد رفت. خصوصیات و شاخص مهم حکومت پهلوی اول که ۴ سال از آن تقریباً به صورت نخست وزیر و فرمانده نیرو‌های مسلح بود و باقی آن به صورت سلطنت و پادشاهی بود. خصوصیت آن عبارت بود از یک طرف دیکتاتوری خشن و مظلوم کشی و فشار به ملت و از طرف دیگر ذلت، اطاعت و انفعال در مقابل عوامل خارجی.
ایشان ادامه دادند: رضا شاه را انگلیس‌ها بر سر کار آوردند و آنچه آن‌ها خواستند انجام گرفت. هم در باب سیاست، فرهنگ و نوع اداره کشور همان که آن‌ها می‌خواستند اتفاق افتاد. منابع ملی به غارت رفته قرارداد ظالمانه نفت که در شرف انتها بود به مدت ۳۰ سال تمدید شد. با مردم سخت‌گیری و سرکوب انجام گرفت و با دین، دینداری و روحانیت که عامل مهمی در حرکت مردم بود علناً مبارزه شد.
رهبر انقلاب گفتند: بعد هم در اواخر دوره وقتی آن‌ها احساس کردند که رضا شاه یک گرایشی به آلمان هیتلری پیدا کرده با شروع جنگ جهانی دوم و حرکت‌های آلمان که نشان می‌داد در حال پیشروی است، همین انگلیسی‌هایی که او را سر کار آورده بودند آمدند و او را از کشور اخراج و سپس تبعید کردند و پسر نالایق او را به جای او نشاندند.
ایشان افزودند: محمدرضا هم همان راه پدر را رفت. یعنی سخت‌گیری بر مردم، اختناق شدید داخلی، کمک به بیگانگان در تصرف منابع ملی ایران عمدتاً نفت و ذلت در مقابل سیاست‌های بیگانه. این موارد بعد‌ها در کتاب خاطرات خود خاندان پهلوی و نزدیکانشان آن‌ها منتشر شد شاهد بودیم که همین حرف‌هایی که ما می‌دانستیم و می‌گفتیم خودشان این حرف‌ها اقرار می‌کنند.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: تعیین نخست وزیر با هدایت بیگانگان و اراده آن‌ها، نوع خرید تسلیحات، نوع فروش نفت، قیمت هر کدام و بقیه مسائل عمده اداره کشور تابع اراده بیگانگان بود و فشار بر مردم هم بی‌دریغ انجام می‌گرفت.
ایشان ادامه دادند: کار به جایی رسید که محمدرضا پهلوی برای سرنگون کردن یک دولت ملی که استثنا با رای مردم به سر کار آمده بود، به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها مترصد شد تا در ایران کودتا کنند و با انجام آن کودتا دولت سرنگون شد. یعنی از این خیانت بالاتر و آشکارتر تصور نمی‌شود.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: این مردم سالاری که شما امروز در ایران مشاهده می‌کنید برآمده از قیام ملت ایران در مقابل چنان وضعی است. ملت ایران هرگز دخالت در امور اداره کشور را تجربه و آزمایش نکرده بود، انقلاب اسلامی به دست امام بزرگوار، برجسته و بی‌نظیر این را به ملت ایران هدیه کرد. باید قدر این مردم سالاری و حضور مردمی را دانست.
ایشان افزودند: ما در جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۴۰ سال اخیر، ده‌ها انتخابات اعم از انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شورا‌ها را همراه با رقابت و سلامت و با حضور پر انگیزه مردم داشتیم؛ گاهی بیشتر و گاهی کمتر. این مورد در درجه اول اهمیت قرار ندارد آنچه در درجه اول اهمیت قرار دارد انگیزه‌دار بودن مردم است که مردم باانگیزه پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق می‌اندازند. اتفاق همواره بوده و وجود داشته است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: انتخابات اخیر هم به‌خوبی انجام گرفت. مردم به حمدالله رئیس جمهور شایسته‌ای انتخاب کردند، بیانات امروز ایشان در اینجا متقن و عمیق و حاکی از پایبندی به مبانی حقیقی مردم‌سالاری اسلامی است. امیدواریم که خداوند ان‌شاءالله به ایشان کمک کند و همه ما باید در حد خودمان کمک کنیم که ایشان و دولتشان بتوانند این کار‌های بزرگ را انجام دهند.
رهبر انقلاب در ادامه بیانات خود با ذکر توصیه‌هایی خطاب به رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران بیان کردند: این توصیه هم به دولت و مسئولانی است که انشا الله در جایگاه‌های مهم مسئولیت قرار خواهند گرفت و هم به عموم ملت و به خود ما توصیه می‌کنیم.
ایشان ادامه دادند: توصیه اول این است که کشور و ملت ما، کشور و ملت بزرگی است، در میان ملت ما کسانی که صاحب‌فکر، ابتکار، تجربه و آراء جدید هستند، بی‌شمارند. وقتی که انسان پای صحبت این و آن می‌نشیند، آن قدر حرف، فکر و ابتکار نو در سخنان گوناگون افراد در قشر‌های مختلف می‌شنود که شگفت‌زده می‌شود. پیشنهادات مکتوب و حرف‌های حضوری آنچه به‌عنوان اعتراض می‌گویند و آنچه به‌عنوان اعتراض بیان می‌کنند همه برای انسان از این جهت مژده است که نشان‌دهنده فکر و ابتکار نو و تجربه خوب و راهگشایی برای آینده است.
رهبر انقلاب تأکید کردند: این یک ثروت عظیم ملی است که باید از آن استفاده شود. دولت محترم و رئیس‌جمهور محترم ان‌شاءالله برای مردم، با مردم و در میان مردم از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده کنند و از آن برای رسیدن به اهدافی که ذکر کردند و راهی که می‌خواهند بروند، بهره بگیرند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: در کنار این فرصت‌های انسانی البته ثروت‌های طبیعی و مادی ما وجود دارد که آن هم فراوان است. ثروت‌های طبیعی کشور ما خیلی بیش از آن ز و مقداری است که تابه‌حال از آن بهره گرفته‌ایم و استفاده کرده‌ایم. ما می‌توانیم کار‌های بزرگی را به اتکای این منابع انسانی و ثروت طبیعی انجام دهیم. شرط این است که همت بلند داشته باشیم، کار‌ها را به جد دنبال کنیم و همکاران خوبی را ان‌شاءالله انتخاب کنیم.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: توصیه بعدی مربوط به کار جهادی است. با روحیه جهادی می‌توان کوه‌های مشکل را از جا کَند. کار جهادی یعنی خستگی‌ناپذیر، بی‌مزد، بی‌منت کار کردن، هدف را انجام وظیفه انسانی و خدایی قرار دادن و پیش رفتن. البته چهار چوب‌های قانونی و اداری وجود دارد که باید رعایت شود، اما، کار جهادی نوع و کیفیت است. صد در صد به صورت جهادی و غیر جهادی می‌توان کار قانونی انجام داد.
ایشان افزودند: خیلی‌ها هستند که ظاهر قانون را رعایت می‌کنند، اما کار پیش نمی‌رود و انجام نمی‌گیرد. آقای رئیس جمهور محترم چند روز قبل راجع به اینکه در برخی بخش‌های اداری ما فردی نشسته موظف و مسئول است، اما، محصول کار او در صبح تا شب محصول قابل توجه و به درد بخور نیست که حرف کاملاً درستی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: کار جهادی نقطه مقابل این اتفاق است. ما با کار جهادی کار‌های بزرگی در کشور انجام داده‌ایم، دفاع مقدس ما با کار جهادی پیش رفت و توطئه‌های پیچیده رنگارنگ دشمن در این ۳۰ الی ۴۰ سال با کار جهادی خنثی شد.
ایشان افزودند: شهید رئیسی رضوان الله تعالی علیه اهل کار جهادی بود و واقعاً شب و روز نمی‌شناخت و به دنبال آفرین و احسنت برای این حجم از کاری که انجام می‌داد نبود که از نزدیک آن را دیدیم و حس کردیم. او به معنای واقعی کلمه کار و تلاش می‌کرد و هر آنچه از دستش برمی‌آمد، انجام می‌داد. خیلی‌ها متوجه نمی‌شدند، کار‌هایی نبود که جلوی چشم مردم باشد. کار جهادی، ورود در میدان، مجاهدانه و اجتناب از کنترل از راه دور اینکه بخواهد مدیری از راه دور کار‌ها را کنترل کند امکان‌پذیر نیست و باید به دل کار برود.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: توصیه بعدی عامل ارکان کشور است، چون بدون این امر نمی‌شود کار را انجام داد. مجلس باید به دولت کمک کند، دولت باید روی حساسیت‌های مجلس حساب کند، قوه قضاییه در هر نقطه‌ای که مورد نیاز است باید حضور فعال داشته باشد و نیرو‌های مسلح هر جایی که دولت و مردم به آن‌ها نیاز دارند طبق وظایف خود حضور داشته باشند. همه بایستی نقش‌آفرینی کنند و این جلسات روسای قوا فرصت بسیار خوبی است.
ایشان ادامه دادند: بنده در این باره توصیه می‌کنم و قبلاً هم به روسای جمهور قبلی توصیه کرده بودم. اکنون هم به آقایان توصیه می‌کنم این جلسات روسای سه قوه و تبادل نظر را جدی بگیرند، چون کار بسیار خوبی است. تجربه ما است و سال‌های متمادی از آن استفاده کرده‌ایم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: توصیه بعدی رعایت اولویت‌هاست. البته مه می‌دانند که بنده نسبت به مسائل فرهنگی بسیار حساس هستم. مسائل فرهنگی و اجتماعی مسائل بسیار مهمی هستند شاید بیش از همه چیز اهمیت دارد. لکن امروز از نظر زمانی اولویت با مسائل اقتصادی است. یک تحرک اقتصادی حساب شده، قوی و پیگیر مورد نیاز است. البته کار‌های با ارزشی در دولت قبل انجام گرفته که باید ادامه پیدا کند. کار‌های دیگری نیز باید به آن‌ها اضافه شود.
ایشان افزودند: در مسائل اقتصادی هم از زاویه دید مسائل کلان بایستی به مسائل اقتصادی پرداخت. مسئله ارزش پول ملی، تولید، سرمایه گذاری، بهبود فضای کسب و کار مسائل اصلی و کلی هستند. هم از نظر بهبود وضع معیشت مردم که یک کار فوری و کوتاه مدت است که می‌توان کار‌هایی را در راستای آن انجام داد.

 

 

برچسب ها: رهبر انقلاب
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟ تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران ۹۰ هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.
از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟ از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟
پسته سرشار از انواع مواد مغذی است. از جمله خواص پسته می‌توان به کاهش وزن، سلامت روده، کنترل قند خون و سلامت قلب اشاره کرد. همچنین پسته یک ماده اولیه خیلی پرکاربرد است که در پخت بسیاری از غذا‌ها کاربرد دارد. در این مطلب از دپارتمان تغذیه کلینیک سلامتی با ۹ مورد از خواص پسته برای سلامتی آشنا خواهید شد.
watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد
شرکت اپل در کنفرانس WWDC۲۴ از سیستم عامل جدید ساعت‌های هوشمندش یعنی واچ او اس ۱۱ رونمایی کرد و حالا خیلی از کاربر‌ها می‌تونن نسخه بتای اونو روی اپل واچ‌شون امتحان کنن.
مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن
در گذشته گواهینامه‌های رانندگی ۵ سال اعتبار داشتند، ولی چند سالی است که اعتبار آنها ۱۰ساله شده است. در صورت اتمام اعتبار گواهینامه رانندگی باید برای تمدید آن اقدام کنید. زیرا گواهینامه تاریخ‌گذشته مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد