کد خبر: ۴۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

ماجرای جنجال رئیس ستاد پزشکیان در تالار وزارت کشور

علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد کشوری پزشکیان، در خلال سخنان خود که به ارائه‌ی گزارشِ عملکرد ستادِ کشوری پرداخت از پیوستن مجموعه‌های مختلف ازجمله مجموعه‌ای از ستاد قالیباف به ستاد پزشکیان خبر داد که با واکنش شدید مخاطبان و شعار‌های "اصلاحات زنده باد؛ خاتمی پاینده باد" مواجه شد. این واکنش‌ها سخنرانیِ او را دچار اخلال کرد و مخاطبان فریادِ "دروغه دروغه" سردادند و منظورشان این بود که تنها اصلاحات بود که پزشکیان را موفق کرد و در پایانِ سخنرانیِ عبدالعلی‌زاده نیز بازهم مخاطبان او را "هو" کردند.
ماجرای جنجال رئیس ستاد پزشکیان در تالار وزارت کشور

مخاطب۲۴- وقتی عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان به نقش سیدمحمد خاتمی در پیروزی پزشکیان اشاره نکرد، اما به نقش ستاد‌های قالیباف اشاره کرد با اعتراض شدید و «هو» شدن از سوی فعالان ستاد‌های پزشکیان روبه رو شد.
قاسم آل کثیر فعال مجازی که در نشست جمعه اعضای ستاد‌های پزشکیان در تهران حضور داشت درباره جزئیات این نشست نوشت:

مراسم تجلیل از فعالان ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در تهران با حضور گسترده‌ی فعالان از سراسر کشور برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود. در ابتدای این برنامه، تعدادی از فعالان ستادیِ بلوچستان به دلیل اصرار یکی از متصدیان برای تغییرِ محلِ نشستن‌شان ناراحت شدند و با اعتراض به این رفتارِ ناپسند و غیرحرفه‌ای، عصبانیت خود را با فریاد‌هایی از جمله «همیشه تبعیض است»، «نه به تبعیض» و «بلوچستانی پاشید بریم بیرون» ابراز کردند.
این رفتار ناشی ازعدم شناخت متولیانِ برگزاری نسبت به حساسیت‌ها و شرایط مردم بلوچ بود.

در این مراسم، ستاد برگزاری می‌توانست با توجه به ذوق و سلیقه‌ی بیشتری، بنر‌های خوش آمدگویی به زبان‌های اقوامِ مختلف نصب کند و در نمایشگر‌های سالن، قطعاتی با محتوای اقوام پخش کند. همچنین استفاده از موسیقی‌هایی با مشارکت هنرمندان اقوام مختلف می‌توانست پیام مثبتی به مخاطبان منتقل کند که نشان از تغییرات جدی و احترام به تنوع فرهنگی کشور باشد.

همچنین ستاد برگزاری می‌توانست بعد از ردیفِ صندلی‌های شخصیت‌های سیاسی و ملی، چند ردیفی برای اقوام با لباس‌های محلی درنظر بگیرد تا رنگارنگیِ فرهنگی را به نمایش بگذارد.

هو شدن رئیس ستاد پزشکیان
علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد کشوری پزشکیان، در خلال سخنان خود که به ارائه‌ی گزارشِ عملکرد ستادِ کشوری پرداخت از پیوستن مجموعه‌های مختلف ازجمله مجموعه‌ای از ستاد قالیباف به ستاد پزشکیان خبر داد که با واکنش شدید مخاطبان و شعار‌های «اصلاحات زنده باد؛ خاتمی پاینده باد» مواجه شد. این واکنش‌ها سخنرانیِ او را دچار اخلال کرد و مخاطبان فریادِ «دروغه دروغه» سردادند و منظورشان این بود که تنها اصلاحات بود که پزشکیان را موفق کرد و در پایانِ سخنرانیِ عبدالعلی‌زاده نیز بازهم مخاطبان او را «هو» کردند.

«هو» کردنِ عبدالعلی‌زاده شاید حاوی پیامی جدی از سوی هوادارانِ پزشکیان به رئیس جمهورِ جدید بود. پیامی که می‌گوید دیگر شیفته‌ی افراد نیستند و تسامحی در خطا‌های کوچک هم ندارد.

اما پس از عبدالعلی‌زاده، محمدجواد ظریف و محمد علی افشانی در سخنانشان به خاتمی، کروبی و تاثیرِ جریانِ اصلاحات، اشاره‌ی جدی کردند. آن‌ها تلاش کردند دلِ هواداران را به دست آوردند.

در این مراسم، بار‌ها شعار‌های «پزشکیان زنده باد خاتمی پاینده باد» و «دولت ائتلافی نمی‌خواهیم» شنیده شد. به دنبال شدت واکنش‌ها، مجری برنامه مجبور شد اذعان کند که افراد بسیاری از خاتمی تا سردار سلیمانیِ عزیز برای کشور تلاش کرده‌اند و لیست افرادی که برای این سرزمین خود را فدا کردند بسیار است.

یکی از بخش‌های جذاب این مراسم، حضور یک خانم بود که همزمان با هر سخنران، سخنرانی‌ها را با زبان اشاره برای ناشنوایان ترجمه می‌کرد و نشان از توجه به این جامعه داشت.

برچسب ها: پزشکیان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد