به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:احمد خورشیدی در این گفتگو با بیان اینکه بستههای اینترنتی ۱۰ و ۲۰ گیگابایتی رایگان اپراتورها در مدت زمان دور اول و دوم انتخابات با استقبال قابل توجهی مواجه شد، اظهار داشت: در برنامههای مناظرات انتخاباتی، سقف جدیدی در میزان استفاده از ترافیک محتواهای داخلی بر بستر تلوبیون توسط کاربران به ثبت رسید.
بر اساس این گزارش، شرکت مخابرات ایران و صدا و سیما در دهه فجر ۱۴۰۲، تفاهمنامهای امضا کردند که در راستای حمایت عملی از تولیدات و محتواهای داخلی و فاخر و تحقق عدالت ارتباطی، ترافیک تلوبیون از آن زمان برای مشترکان اینترنت مخابرات به صورت رایگان محاسبه میشود.