کد خبر: ۴۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
علی مهرپویا، مدیرعامل کاراشاب در الکامپ ۱۴۰۳ کاراشاب؛

خیزِ بلند مخابرات ایران برای بازار‌های جدید

الکامپ مهم‌ترین و بزرگترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران است و فعالان این عرصه هر ساله تلاش می‌کنند تا با حضور در این نمایشگاه جدیدترین خدمات و دستاوردهای‌شان را ارائه کنند.
خیزِ بلند مخابرات ایران برای بازار‌های جدید

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:کاراشاب که این روز‌ها در حال ورود به عرصه‌های جدید حوزه فناوری و ارتباطات با طراحی و راه‌اندازی از محصول‌ها و سرویس‌های متنوع است نیز در این رویداد با دستی پر حاضر شده‌است، کاراشاب یکی از شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات ایران است، و در مأموریت جدید، نقش بازوی اجرایی شرکت مادر در حوزه‌ی اقتصاد دیجیتال را به‌عهده گرفته‌است.

علی مهرپویا، مدیرعامل کاراشاب درباره‌ی برنامه‌های این شرکت در سال پیش‌رو می‌گوید: کاراشاب در سال ۱۴۰۳ روی کسب‌وکار‌های نو و تامین نیاز‌های آن‌ها تمرکز کرده است. ما در این مجموعه با پشتوانه‌ی بیش از ده‌سال ارائه‌ی خدمات تخصصی به شرکت مخابرات ایران، تصمیم گرفته‌ایم این خدمات را برای مجموعه‌های دیگر نیز قابل دسترس کنیم. علاوه بر این‌ها، ضرورت تمرکز و سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی کسب‌وکار‌های نو، ما و مخابرات ایران را مجاب کرده تا در مقام لجستیکی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای استارتاپ‌ها و صاحبان ایده‌های نو و تازه وارد اکوسیستم اقتصاد دیجیتال شویم.

در این رویکرد جدید قصد داریم تا برخی زیرساخت‌ها را برای کسب‌وکار‌های نوپا که گستردگی زیادی در بازار دارند فراهم کنیم. کاراشابِ جدید می‌کوشد «حلقه‌ی اتصال کسب‌وکار‌های جدید و نوپا» باشد، و از این رهگذر با شناسایی کسب‌وکار‌های جدیدی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه‌های اتصال آن‌ها به زیرساخت‌های ارتباطی ایران را فراهم کرده و از این طریق برای آن‌ها ارزش‌آفرینی کنیم.

مدیرعامل کاراشاب در بخش دیگری از این گفتگو درباره‌ی خدمات جدید این مجموعه که در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ معرفی می‌شود توضیح داد و گفت: در راستای شعار تعریف شده‌ی ما در سال ۱۴۰۳، از مهم‌ترین برنامه‌های ما در نمایشگاه الکامپ امسال معرفی و ترویج «استودیو کسب‌وکار» است؛ استودیویی به وسعت ایران که قرار است پلتفرم اصلی مأموریت جدید ما باشد. در استودیو کسب‌وکار ما آماده‌ایم که به ایده‌های جدید، طیف وسیعی از امکانات را ارائه کنیم؛ امکاناتی که می‌تواند به کسب‌وکارش کمک کرده و برای آن‌ها خلق ارزش کند. این برنامه‌ی کلان در راستای یکی از مهم‌ترین اهداف مخابرات ایران است که در همه‌ی این سال‌ها تلاش کرده که یکی از بازیگران اصلی اقتصاد دیجیتال کشور باشد.

مدیرعامل کاراشاب در ادامه گفت: گسترش اقتصاد دیجیتال در ایران بدون حضور و مشارکت فعال مخابرات ایران، امری ناممکن است، و ما تلاش می‌کنیم در چارچوبی خلاق و چابک، زمینه‌های توسعه شرکت‌ها و کسب‌وکار‌ها و در نهایت توسعه اقتصاد دیجیتال کشور را فراهم کنیم. کاراشاب آماده است تا در تمامی مراحل زنجیره‌ی تأمین اقتصاد دیجیتال نقش‌آفرینی، و بازار‌های جدیدی را تصاحب کند، و منابع درآمدی را صرفا در انحصار خام‌فروشی خدمات ارتباطات نگه ندارد.

کاراشاب در الکامپ ۱۴۰۳ که از ۹ تا ۱۲ تیر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود در سالن‌های ۸ و ۹ پذیرای فعالان اقتصاد دیجیتال و صاحبان ایده‌های نوآور است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها
بهار ۱۴۰۳ بود که تصاویر «مهشاد» و چهار توله‌اش در پارک ملی توران استان سمنان پویایی جمعیت این گونه ارزشمند را نوید داد. مشاهده دوباره این خانواده پنج نفره در پاییز ۱۴۰۳ هر گونه نگرانی‌ را بابت سلامت این خانواده از بین برد و اهمیت مساله ارتقای امنیت غذایی و قلمرویی برای دفع رفع خطر انقراض این گونه را دوچندان کرد.
به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید
این به‌روز‌رسانی واتس‌اپ، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلتر‌های جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.
اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما
در این ویدیو که پربازدید شده است پیمان طالبی به نحوی عالی آهنگ «فرنگیس» سیاوش قمیشی را می‌خواند که حاضران در سالن را به وجد می‌آورد و با او هم‌سرایی می‌کنند.
۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت ۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت
در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که داستان آن‌ها در دوران اشغال کره توسط ژاپن در ابتدای قرن بیستم اتفاق می‌افتد؛ سریال‌هایی که با وجود مضامین متنوع عاشقانه، فانتزی یا مهیج، در یک موضوع با هم اشتراک دارند و آن هم مضمون مقاومت علیه اشغالگران است.
رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟ رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟
یافته‌های پژوهشگران نشان می‌دهد صدا ممکن است فعالیت قارچ‌های تقویت‌کننده گیاهان را افزایش دهد.
خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟ خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟
«ماجرا آن‌طور‌ها که مردم شایع کرده‌اند، نیست. او در مسافرت جاجرود خواب عجیبی دید که بسیار ناراحت شد. فکر نمی‌کنم تا امروز کسی از این خواب آن‌طور که اتفاق افتاد، اطلاع داشته باشد.»
خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟ خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟
کربوهیدرات‌های سالم نقش اساسی در بهبود وضعیت هضم غذا دارند. با این حال، ما آنقدر به انواع خاصی از کربوهیدرات‌ها عادت کرده‌ایم که اجتناب از آنها برایمان دشوار است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر