به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:در آیین رونمایی از این سرویس جدید با عنوان ” متاما” که با همکاری مخابرات منطقه تهران و شرکت دانش بینان نواتل، اولین ارایه کننده خطوط ابری به انجام رسید، دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، اقدام ارزنده مخابرات منطقه تهران در انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت دانش بینان نواتل و ارایه سرویس متاما را در زمره سیاستهای کلان و راهبردی شرکت مخابرات ایران برشمرد و تغییر رویکردها به سمت کسب و کارهای نوین و گسترش شراکت با سازمانها و شرکتهای دانش بنیان در سایر حوزهها را در چارچوب سیاستهای راهبردی شرکت مخابرات ایران قلمداد کرد.
معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با تقدیر از مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران و همچنین مهندس فروزنده مدیرعامل شرکت نواتل، بر ضرورت ارایه مطلوب خدمات پس از فروش، کیفیت سرویس و قیمت مناسب تاکید کرد و کاهش هزینههای مشترکان، گسترش شرکای تجاری با منطق برد برد و حرکت بسوی کسب و کارهای نوین را از مهمترین رویکردهای شرکت مخابرات ایران برشمرد.
در این مراسم مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران نیز در سخنانی با اشاره به نقش و تاثیر فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی در شئون مختلف زندگی، شیوههای دسترسی به اطلاعات، پرسشگری در فضای مجازی، فیلترینگ کردن دانش با ابزارهای موجود، کتابخوانی و سایر مولفههای نوین جوامع بشری را مبتنی بر بسترهای ارتباطی و مخابراتی دانست، که کاهش هزینهها و سهولت انجام امور را برای بشر به ارمغان آورده است.
مهندس ملک جعفریان تشریک مساعی مخابرات منطقه تهران با شرکتهای دانش بینان از جمله نواتل و استفاده از سرویس ” متاما ” به عنوان نخستین ارایه کننده مرکز تماس ابری را در کاهش هزینههای جابجایی خطوط مورد استفاده مشترکان بویژه مشترکان تجاری و دارندگان شماره پنج رقمی موثر دانست و خاطرنشان ساخت: با استفاده از سرویس متاما، نیازی به جابجایی و نصب تجهیزات نیست و انتقال خط در هر نقطهای از تهران به سهولت امکان پذیر شده است.
مدیر مخابرات منطقه تهران، حمایت از شرکتهای دانش بینان و انعقاد تفاهم نامه با شرکت نواتل را در راستای راهبردهای اقتصاد دیجیتالی شرکت مخابرات ایران قلمداد کرد و از برنامه ریزیهای متعدد برای گسترش همکاری با شرکتهای دانش بینان در حوزه کسب و کارهای نوین خبر داد.
همچنین در آیین رونمایی از سرویس ” متاما” مهندس فروزنده مدیرعامل شرکت نواتل ضمن تجلیل از مخابرات منطقه تهران، با بیان اینکه صاحبان کسب و کار که از خطوط مخابرات برای ارتباط با مشتریان خود استفاده میکنند، میتوانند بدون تغییر شمارههای خود را با استفاده از این سرویس، ابری کرده و از مزایای بی شمار سرویس مرکز تماس ابری با همان شماره بهرهمند شوند، اظهار داشت: “متاما” تصویر جذاب حرکت از سرویس قدیمی تلفن مخابراتی به یک سرویس مدرن و پیشرفته را در ذهن تداعی میکند و با فعال شدن این خدمات، تمامی تماسها بر بستر اپلیکیشن متاما برقرار شده و دیگر نیازی به حضور در محل کار برای پاسخگویی تماسها نیست.
مدیرعامل شرکت نواتل، مدیریت پرسنل و تماسهای مشتریان، منشی گویا و صف انتظار بدون نیاز به تجهیزات و نیروی متخصص، برقراری تماسها بر روی اپلیکیشن اختصاصی متاما، عدم وابستگی به محل فیزیکی برای پاسخگویی و تمام قابلیتهای یک مرکز تماس را از مزایا و ارزشهایی که با سرویس متاما خلق میشود، عنوان کرد.
تمامی سازمانها و شرکتهای علاقهمند به استفاده از سرویس ” متاما” میتوانند با شماره تلفنهای ۳۲۰۱۰ و ۸۲۸۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.
کسب اطلاعات بیشتر نیز با مراجعه به نشانی اینترنتی www.navatel.ir امکان پذیر است.