کد خبر: ۴۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

رونمایی از سرویس مرکز تماس ابری مخابرات تهران در نمایشگاه الکامپ

“متاما “مرکز تماس ابری مخابرات منطقه تهران همزمان با دومین روز از برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، منطقه تهران و شرکت نواتل و جمعی از فعالان صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، روز یکشنبه ۱۰ تیرماه سال جاری رونمایی و تفاهم نامه همکاری مبادله شد.
رونمایی از سرویس مرکز تماس ابری مخابرات تهران در نمایشگاه الکامپ

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:در آیین رونمایی از این سرویس جدید با عنوان ” متاما” که با همکاری مخابرات منطقه تهران و شرکت دانش بینان نواتل، اولین ارایه کننده خطوط ابری به انجام رسید، دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، اقدام ارزنده مخابرات منطقه تهران در انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت دانش بینان نواتل و ارایه سرویس متاما را در زمره سیاست‌های کلان و راهبردی شرکت مخابرات ایران برشمرد و تغییر رویکرد‌ها به سمت کسب و کار‌های نوین و گسترش شراکت با سازمان‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در سایر حوزه‌ها را در چارچوب سیاست‌های راهبردی شرکت مخابرات ایران قلمداد کرد.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با تقدیر از مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران و همچنین مهندس فروزنده مدیرعامل شرکت نواتل، بر ضرورت ارایه مطلوب خدمات پس از فروش، کیفیت سرویس و قیمت مناسب تاکید کرد و کاهش هزینه‌های مشترکان، گسترش شرکای تجاری با منطق برد برد و حرکت بسوی کسب و کار‌های نوین را از مهم‌ترین رویکرد‌های شرکت مخابرات ایران برشمرد.

در این مراسم مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران نیز در سخنانی با اشاره به نقش و تاثیر فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در شئون مختلف زندگی، شیوه‌های دسترسی به اطلاعات، پرسشگری در فضای مجازی، فیلترینگ کردن دانش با ابزار‌های موجود، کتابخوانی و سایر مولفه‌های نوین جوامع بشری را مبتنی بر بستر‌های ارتباطی و مخابراتی دانست، که کاهش هزینه‌ها و سهولت انجام امور را برای بشر به ارمغان آورده است.

مهندس ملک جعفریان تشریک مساعی مخابرات منطقه تهران با شرکت‌های دانش بینان از جمله نواتل و استفاده از سرویس ” متاما ” به عنوان نخستین ارایه کننده مرکز تماس ابری را در کاهش هزینه‌های جابجایی خطوط مورد استفاده مشترکان بویژه مشترکان تجاری و دارندگان شماره پنج رقمی موثر دانست و خاطرنشان ساخت: با استفاده از سرویس متاما، نیازی به جابجایی و نصب تجهیزات نیست و انتقال خط در هر نقطه‌ای از تهران به سهولت امکان پذیر شده است.

مدیر مخابرات منطقه تهران، حمایت از شرکت‌های دانش بینان و انعقاد تفاهم نامه با شرکت نواتل را در راستای راهبرد‌های اقتصاد دیجیتالی شرکت مخابرات ایران قلمداد کرد و از برنامه ریزی‌های متعدد برای گسترش همکاری با شرکت‌های دانش بینان در حوزه کسب و کار‌های نوین خبر داد.

همچنین در آیین رونمایی از سرویس ” متاما” مهندس فروزنده مدیرعامل شرکت نواتل ضمن تجلیل از مخابرات منطقه تهران، با بیان اینکه صاحبان کسب و کار که از خطوط مخابرات برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کنند، می‌توانند بدون تغییر شماره‌های خود را با استفاده از این سرویس، ابری کرده و از مزایای بی شمار سرویس مرکز تماس ابری با همان شماره بهره‌مند شوند، اظهار داشت: “متاما” تصویر جذاب حرکت از سرویس قدیمی تلفن مخابراتی به یک سرویس مدرن و پیشرفته را در ذهن تداعی می‌کند و با فعال شدن این خدمات، تمامی تماس‌ها بر بستر اپلیکیشن متاما برقرار شده و دیگر نیازی به حضور در محل کار برای پاسخگویی تماس‌ها نیست.

مدیرعامل شرکت نواتل، مدیریت پرسنل و تماس‌های مشتریان، منشی گویا و صف انتظار بدون نیاز به تجهیزات و نیروی متخصص، برقراری تماس‌ها بر روی اپلیکیشن اختصاصی متاما، عدم وابستگی به محل فیزیکی برای پاسخگویی و تمام قابلیت‌های یک مرکز تماس را از مزایا و ارزش‌هایی که با سرویس متاما خلق می‌شود، عنوان کرد.

تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های علاقه‌مند به استفاده از سرویس ” متاما” می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۰۱۰ و ۸۲۸۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

کسب اطلاعات بیشتر نیز با مراجعه به نشانی اینترنتی www.navatel.ir امکان پذیر است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها
بهار ۱۴۰۳ بود که تصاویر «مهشاد» و چهار توله‌اش در پارک ملی توران استان سمنان پویایی جمعیت این گونه ارزشمند را نوید داد. مشاهده دوباره این خانواده پنج نفره در پاییز ۱۴۰۳ هر گونه نگرانی‌ را بابت سلامت این خانواده از بین برد و اهمیت مساله ارتقای امنیت غذایی و قلمرویی برای دفع رفع خطر انقراض این گونه را دوچندان کرد.
به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید
این به‌روز‌رسانی واتس‌اپ، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلتر‌های جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.
اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما
در این ویدیو که پربازدید شده است پیمان طالبی به نحوی عالی آهنگ «فرنگیس» سیاوش قمیشی را می‌خواند که حاضران در سالن را به وجد می‌آورد و با او هم‌سرایی می‌کنند.
۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت ۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت
در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که داستان آن‌ها در دوران اشغال کره توسط ژاپن در ابتدای قرن بیستم اتفاق می‌افتد؛ سریال‌هایی که با وجود مضامین متنوع عاشقانه، فانتزی یا مهیج، در یک موضوع با هم اشتراک دارند و آن هم مضمون مقاومت علیه اشغالگران است.
رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟ رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟
یافته‌های پژوهشگران نشان می‌دهد صدا ممکن است فعالیت قارچ‌های تقویت‌کننده گیاهان را افزایش دهد.
خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟ خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟
«ماجرا آن‌طور‌ها که مردم شایع کرده‌اند، نیست. او در مسافرت جاجرود خواب عجیبی دید که بسیار ناراحت شد. فکر نمی‌کنم تا امروز کسی از این خواب آن‌طور که اتفاق افتاد، اطلاع داشته باشد.»
خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟ خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟
کربوهیدرات‌های سالم نقش اساسی در بهبود وضعیت هضم غذا دارند. با این حال، ما آنقدر به انواع خاصی از کربوهیدرات‌ها عادت کرده‌ایم که اجتناب از آنها برایمان دشوار است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر