به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت با بیان این مطلب در شانزدهمین نشست اقتصاد دیجیتال که در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در غرفه کاراشاب، برگزار شد افزود: باید با حذف برخی مقررات، مشارکت را افزایش داده و روند فعالیتها را تسریع بخشیم تا در زمان مناسب به توسعه مورد نظر دست یابیم. بر این اساس با امضای قراردادهای کوتاه مدت در حوزه مشارکت، با حوصله و فرصت مناسب ترمی توان موضوعات را دنبال کرد تا نتیجه بهتری حاصل شود.
وی با تاکید بر اینکه توسعه بازار از اصول اساسی و اولیه در شرکت مخابرات است اظهارداشت: با توسعه پایدار قطعا میتوان برنامههای توسعه دیجیتال را پیش ببریم. برای توسعه اقتصاد دیجیتال نخست باید دسترسیها رابرای مردم افزایش داد.
معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد دیجیتال هیچ شرکتی به اندازه شرکت مخابرات زیرساخت ندارد تصریح کرد: در حوزه مالی با افزایش بودجه خدمات ارزش افزوده، درآمد افزایش مییابد.
وی افزود: برای توسعه بهتر در امر اقتصاد دیجیتال بهتر است در شش ماهه دوم سال مناطقی که قابلیت بیشتر و مناسب تری دارند را در بودجه عملیاتی مد نظر قراردهیم وبا انجام کنترل پروژهها برای سایر مناطق الگوی مناسبی شوند.
دکتر زارعیان با تاکید بر اینکه پیشرفت اقتصاد دیجیتال در شرکت به پیشرفت حوزه IT بستگی دارد گفت: برای ارایه خدمات کامل باید در این حوزه تحولات و تغییراتی صورت گیرد. در این زمینه نیز ارایه برنامههای کوتاه مدت میتواند راهگشا باشد.
معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، بر توسعه زیرساختهای ارتباطی و برنامهها و فعالیتهای شرکت مخابرات بر مبنای FTTH وتلفن ثابت تاکید کرد.
وی با اشاره به تبلیغات استانی و محلی گفت: درمخابرات من و پرتال استانی تبلیغات به صورت مطلوب صورت گیرد تا همزمان نتایج بهتری حاصل شود.