به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از پست بانک ایران :بر اساس گزارش دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات کشور انجام شده است، پست بانک ایران در دهمین ارزیابی مستمر کیفیت وبگاهها و خدمات الکترونیکی از آذرماه لغایت اسفند ماه سال ۱۴۰۲، در بین ۱۶۲ دستگاه اجرایی دارای شناسنامه خدمات مصوب سازمان ادارای و استخدامی کشور، با ۱۰ خدمت و کسب ۹۳.۸۴ امتیاز کیفی رتبه سوم کشور را بدست آورد.
در این دوره از ازریابی، پست بانک ایران در بخشهای دولت شفاف و مشارکتی ۱۰۰ امتیاز و در دو بخش، دولت کاربر محور و دولت یکپارچه به ترتیب ۹۹ و ۸۰.۴۷ امتیاز را کسب کرده است.
براساس این گزارش، پست بانک ایران در ارزیابی پیشین این دبیرخانه، رتبه ششم را کسب کرده بود و در این دوره با سه پله ارتقا به جایگاه سوم کشور در بخش کیفیت خدمات الکترونیکی دست یافته است.