کد خبر: ۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
قیمت دلار در نیمه اول معاملات امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ با ۳۰۰ تومان کاهش به ۲۷ هزار و ۲۰ تومان و قیمت هر قطعه سکه امامی با ۱۲۰ هزار تومان کاهش به ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید

به گزارش سرویس اقتصادی مخاطب ۲۴ به نقل از فرارو، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ با ۳۰۰ تومان کاهش به ۲۷ هزار و ۲۰ تومان رسید. قیمت هر اسکناس یورو هم در نیمه اول معاملات امروز ۳۰ هزار و ۶۷۰ تومان بود که در مقایسه با روز دوشنبه ۲۱۰ تومان کاهش یافته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز یک میلیون و ۱۹۷ هزار تومان بود.

 

نرخ ارز و سکه امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۰


به گزارش فرارو، قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی با آخرین نرخ روز دوشنبه تفاوتی نداشت و دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار



قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه با ۱۳ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز دوشنبه به یک میلیون و ۱۹۷ هزار تومان رسید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار یکشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار دوشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز
یک میلیون و 212 هزار تومان یک میلیون و 210 هزار تومان یک میلیون و 197 هزار تومان

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه در نیمه اول معاملات به ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین نرخ روز دوشنبه ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافته است. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان معامله شد. هر سکه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید.
قیمت انواع سکه در شروع معاملات

انواع سکه  قیمت یکشنبه قیمت دوشنبه قیمت امروز
سکه امامی 12 میلیون و 200  هزار تومان 12 میلیون و 100  هزار  تومان 11 میلیون  و 980  هزار تومان
طرح قدیم 12 میلیون و 50  هزار تومان 11 میلیون و 900  هزار تومان 11 میلیون و 750  هزار تومان
سکه گرمی دو میلیون و 380  هزار تومان دو میلیون و 350 هزار تومان دو میلیون و 350  هزار تومان

قیمت ارز امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه نسبت به آخرین نرخ روز دوشنبه ۳۰۰ تومان کاهش یافت و در بازار آزاد ۲۷ هزار و ۲۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز ۳۰ هزار و ۶۷۰ تومان به فروش رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته ۷۵۰ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش یک هزار و ۳۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.
قیمت ارز در شروع معاملات

ارز قیمت یکشنبه قیمت دوشنبه قیمت امروز
دلار 27 هزار و 300  تومان 27 هزار و 320  تومان 27 هزار و 20 تومان
یورو 30 هزار و 985 تومان 30 هزار و 880  تومان 30 هزار و 670  تومان
 
نبض بازار

 

برچسب ها: دلار ارز یورو
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
عکس‌هایی از پیکر نیکا شاکرمی و وسایلش در روز فوت title
رسانه قوه قضائیه با انتشار تصاویری از روز فوت نیکا شاکرمی نوشت: «نگاهی به گزارش‌های یاد شده با موضوع نیکا شاکرمی در اینترنشنال، بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به‌عنوان سردمداران تهیه گزارش‌های جعلی از فوت نیکا شاکرمی واقعیت عجیبی را نشان می‌دهد
چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد title
انویدیا چت‌بات اختصاصی ChatRTX را با قابلیت‌های جذاب و کاربردی‌تر به‌روزرسانی کرد.
محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن title
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.