به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان :بر اساس این گزارش، در جریان ممیزیهای انجام شده توسط نمایندگی انحصاری InterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در ۵ حوزه سیستم مدیریت کیفیت «ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵»، سیستم مدیریت شکایات «ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸»، سیستم مدیریت رضایت مشتریان «ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸»، سیستم مدیریت آموزش «ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹» و نظام آراستگی محیط کار «۵S» موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد بین المللی گردید.
این دستاورد ارزشمند، مرهون تعهد راسخ بیمه پارسیان به ارایه خدمات باکیفیت، نظم و آراستگی محیط کار، ایجاد محیطی امن و پاکیزه، سنجش مستمر رضایت مشتریان، ارتقای سطح آموزش کارکنان و شبکه فروش و در مجموع به کارگیری سیستمهای مدیریتی روز و کارآمد دنیا در این شرکت است.