به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛طی مراسمی که با حضور عضو هیات مدیره، معاون بازرسی و نظارت و برخی مدیران سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین اعضای هیأت مدیره بیمه پارسیان و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد، تندیس طلایی ملی حقوق مصرف کنندگان به مدیرعامل بیمه پارسیان اهدا شد.
براساس این گزارش، با توجه به بررسیهای انجام شده در حوزه حقوق مشتریان و تکریم ارباب رجوع براساس مدارک و مستندات ارسالی بیمه پارسیان و همچنین ارزیابی شاخصهای اعلام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بیمه پارسیان موفق به دریافت لوح و تندیس طلایی ملی حقوق مصرف کنندگان شد.
در سالهای اخیر شرکت بیمه پارسیان همواره یکی از برندگان این تندیس بوده و این تندیس طلایی نیز امسال به پاس خدمات ویژه به مشتریان و رعایت استانداردهای مشتری مداری و همچنین عدم وجود پروندهای از این شرکت در سازمان تعزیرات حکومتی که جزو بندهای مهم این جایزه میباشد، به بیمه پارسیان تعلق گرفت که طی مراسم ویژهای به نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت اهدا شد.