کد خبر: ۴۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
پاتک محکم پزشکیان و فاضلی به کارشناس رسانه

حاشیه نگاری رضا رئیسی از یک شگفتانه انتخاباتی

میزگرد فرهنگی دکتر پزشکیان با همراهی محمد بهشتی و دکتر محمد فاضلی با کارشناسان منتخب صدا و سیما، داغ‌ترین و جنجالی‌ترین صحنه تمامی مناظرات و گفتگو‌های صدا و سیما در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را رقم زد
حاشیه نگاری رضا رئیسی از یک شگفتانه انتخاباتی

مخاطب ۲۴- انتخاابت ریاست جمهوری- میزگرد فرهنگی دکتر پزشکیان با همراهی محمد بهشتی و دکتر محمد فاضلی با کارشناسان منتخب صدا و سیما، داغ‌ترین و جنجالی‌ترین صحنه تمامی مناظرات و گفتگو‌های صدا و سیما در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را رقم زد

کینه ورزی شخصی یا کارشناسی؟

مناظره فرهنگی آرام و با طمانینه و با نگاه کارشناسی پیش می‌رفت که به یکباره شخصی نگری کارشناس صدا و سیما فضا را متشنج و روند معقول و توام با احیای پزشکیان و همراهان را متشنج و آنان را وادار به واکنش و پاسخ کرد، پاسخی که بر عوامل صدا و سیما خوش نیامد و در واکنشی توهین آمیز منجر به قطع شدن میکروفن محمد فاضلی شد، پاسخ این حملات نامنصفانه و رویکرد جانبدارانه خروش ناگهانی و آچمز کننده محمد فاضلی از استودیوی پخش زنده صدا و سیما بود

پزشکیان و فاضلی ۲ صدا و سیما هیچ

اولین فراز برنامه، جایی شکل گرفت که مسعود پزشکیان با تکیه بر قانون و مصوبات خود صدا و سیما و لزوم حفظ بی‌طرفی مجریان و عوامل برنامه، در برابر دخالت بیجا و خارج از عرف مجری صدا و سیما خطاب به او گفت که شما حق اظهارنظر و دخالت وسط حرف‌های من را ندارید و تنها باید به تقسیم زمان و اجرای برنامه بپردازید. ماجرای دوم، اما فراتر از معمول و انتظار‌ها بود. دکتر پزشکیان با مدیریت وقت خود، فرصت را به دکتر محمد فاضلی داد تا پاسخ اتهام زنی شخصی شهاب اسفندیاری در خصوص علت اخراج وی از دانشگاه را بدهد. محمد فاضلی هم خیلی آرام و موقر شروع به جواب کرد و گفت شما و رئیس دانشگاه درباره علت اخراج من دروغ می‌گویید، اسفندیاری به یکباره با خشم شروع به بگو و مگو کرد و جالب این بود که مجری برنامه دستور قطع میکروفن هر دو نفر را داد، این در حالی بود که فاضلی مشغول پاسخ به اتهام افکنی شخصی و تهمت ناروای کارشناس صدا و سیما بود، نکته‌ای که خشم و واکنش غیر منتطره محمد فاضلی را در پی داشت.

بیشتر بخوانید

این استاد مأخوذ به حیا و همیشه معتدل و آرام دانشگاه که همه اطرافیان به این رفتار ورزی او اذعان و اعتراف دارند بغض فروخورده خود را به یکباره فریاد زد و در خروشی غیورانه او را به ترک سالن برنامه زنده صدا و سیما واداشت تا اگر صدایش را قطع کردند با خروجش صدای بی صدایان باشد. فریادی بلندتر از هر اعتراض و سکوتی بلندتر از هر فریادی.

موج عجیب و غریب تشویش و هیجان عمومی

غریو فریاد و تشویق ممتد و هیجانی حاضران در ستاد که از تی وی وال طبقه همکف شاهد پخش زنده برنامه بودند، تا طبقه پنجم نیز طنین انداز شد، واکنش‌ها به همینجا ختم نشد و به یکباره موجی عظیم و پردامنه حمایتی از محمد فاضلی و خروشش و دفاع جانانه دکتر پزشکیان از وی فضای مجازی را در نوردیده و تبدیل به ترند شماره یک توییتر شد. در همه این سال‌ها صدا و سیما و رویکرد‌های خاص متمایل به طیفی خاص مورد اعتراض مداوم و متناوب مردم بوده و گوش شنوایی نیز نداشته است، شاید این خروش انقلابی منجر به تغییر و اصلاح رویه باشد.


#برای_ایران
#دکتر_مسعود_پزشکیان
#زندگی_بدون_شرمساری

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
نامه خداحافظی جواد نکونام نامه خداحافظی جواد نکونام
در متن این نامه آمده است:هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم!
ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی» ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی»
مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده ساعاتی پیش در اکران فیلم «لختگی» با لباسی خاص در برابر دوربین ها ظاهر شدند.
کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی! کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی!
یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب از سعید مهری برای تیم رقیب رجز خوانده است.
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد