کد خبر: ۴۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
مهندس سلطانی:

شرکت مخابرات ایران با وحدت کلمه به رشد عملیاتی و اقتصادی رسید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به فعالیت‌های جهادی و شبانه روزی سه سال اخیر مخابرات و نتایج مشهود و قابل افتخار آن اظهارداشت: افزایش ۳۷ درصدی درآمد عملیاتی شرکت در صورت احقاق حقوق قانونی شرکت مخابرات تا ۶۲ درصد قابل ارتقا ست که نقش تصمیم گیران حوزه بالا دستی ارتباطات را نمی‌توان در زمینه نادیده گرفت.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات شرکت۱۴۰۲ با قدردانی ازتلاش مدیران وکارشناسان در سراسرکشوراظهار داشت: در سال گذشته ۳۷ درصد رشد درآمد عملیاتی داشته ایم، اگر فقط چندین حق قانونی مخابرات به شرکت ادا می‌شد این ۳۷ درصد به ۶۲ در صد می‌رسید.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی درآمد در صورت تعامل مالی مناسب شرکت‌های FCP، گفت: دراین صورت هزار و ۸۰۰ میلیاردتومان به درآمد مخابرات اضافه می‌شود.

وی با اشاره به رمزکلید واژه وحدت کلمه که همواره امام روح الله (ره) آن را به کار برد اظهار داشت: وحدت کلمه در تمام عرصه‌ها جاری و ساری است و اگر وحدت کلمه به صورت کامل در این شرکت محقق می‌شد این شرکت بر معاندین پیروز شده و راه موفقیت را تا قله‌ی افتخار طی خواهد کرد.

مجید سلطانی ضمن تشکر از تمام استان‌ها که با دستان خالی نهضت جهادی فیبرنوری سنگ تمام گذاشته و وحدت کلمه را به معنی همراهی کلی به منصه ظهور رساندند، اظهار داشت: از برخی مناطق که مقداری عقب‌تر هستند در خواست می‌کنیم با تلاش جهادی به استان‌هایی که در این طرح به توسعه ۳۰۰ درصدی رسیده اند نائل شوند.

مدیر عامل مخابرات گفت: موضوع توسعه باید به صورت شبانه روزی باید دنبال شود، این نظام، نظام الهی است و پرچم امام زمان (عج) برفراز این شرکت استوار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه اهداف قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) نیز باید با تمام وجود دنبال شود و استان‌ها در این مورد اشراف کامل داشته باشند گفت: استا نها و مدیران باید لحظه به لحظه به عنوان اتاق فرمان عمل کرده وضمن به خط کردن نیرو‌ها برای کار عملیاتی و افزایش در آمد شرکت و کاهش هزینه فعالیت‌های لازم را انجام دهند.

مهندس سلطانی گفت: میانگین هزینه نیروی انسانی از ۸۳ به ۷۷ رسیده که باز هم بسیار زیاد است و این استان هابه ویژه مناطقی که هزینه نیروی انسانی بالای ۹۰در صد درآمد را تشکیل می‌دهد حقیقتا باید وضعیت خود را تغییر دهند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از این مناطق خواست تا در اسرع وقت با اتخاذ راهکار‌های ابلاغی حوزه ستادی و تلاش و کوشش جهادی به ایجاد و بهره وری شرکت بپردازند تا برخی مناطق از زیان دهی خارج سازند.

مهندس سلطانی با اشاره به انتخابات راست جمهوری ۸ تیر اظهار داشت: همه بخش‌ها اعم از بخش‌های ستادی فنی وآمادگی داشته باشند تا مسیر‌های لازم که نیاز به پایش دارد انجام شده و ضمن تشکیل تیم‌های فنی همکاران وخانواده ایشان با حضور در صحنه و پای صندوق‌های رای نقشه دشمنان را خنثی کنند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
قدردان و قدرشناس باشیم! title
‏در جنگل کامرون، شامپانزه‌ای از دست‌های عکاس فرانسوی کمک گرفت تا آب بنوشد و برای قدردانی، دست‌های او را شست.
عکسی که جهانی شد! title
عکسی در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که میلیون‌ها بار دیده شد.
گل به خودی خنده‌دار ترکیه! title
گل دوم پرتغال به ترکیه توسط سامت آکایدین مدافع ترکیه به عجیب ترین شکل ممکن به ثمر رسید.
بررسی پیشرفته‌ترین جنگنده‌های آمریکا title
F-۱۶ Fighting Falcon و F-۲۲ Raptor چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
چرا پزشکیان دوباره ازدواج نکرد؟ title
مسعود پزشکیان نامزد تائید صلاحیت شده در چهاردهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری اسلامی ایران است که نامش با جهشی چشم‌گیر در گوگل در صدر لیست نامزد‌ها قرار دارد. برای بسیاری از افراد آشنایی با زندگی خصوصی کاندیدا‌های ریاست جمهوری جالب است.
کنسرت عجیب علیرضا قربانی در ۵۰ متری تخت جمشید! title
کنسرت علیرضا قربانی قرار است در فاصله ۵۰ متری تخت‌گاه تخت‌جمشید برگزار شود. علیرضا عسگری‌چاهوردی می‌گوید: به دلیل آنکه برنامه‌ریزی‌های کنسرت از قبل انجام شده بود امکان اینکه کنسرت در پردیس تخت‌جمشید و پارکینگ ستاره برگزار شود، فراهم نشد، اما اگر صدا‌ی باند‌ها به‌سمت تخت‌گاه منعکس شود در لحظه موسیقی را متوقف خواهیم کرد.
زنگ خطر برای کاربران همستر کامبت چیست؟ title
زنگ خطر برای کاربران همستر کامبت به صدا درآمد.
برگزیده
در آخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری چه گذشت؟ title
شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین مناظره انتخاباتی را با موضوع «کارآمدسازی دولت»، در استودیو ۱۱ صداوسیما برگزار کردند.
پویش یک دقیقه برای ایران با معصومه ابتکار title
فرصتی بی نظیر برای مردم ایران پیش آمده است که در یک انتخابات رقابتی و آزاد و سالم شرکت کنند.
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.
اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی ایران به امامت رهبر انقلاب title
️جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
دیدار پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی title
مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم، با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.