کد خبر: ۴۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

پویش یک دقیقه برای ایران

از روز نخست اعلام كانديداتوري دكتر مسعود پزشكيان، موجي از اميدواري، شور و حركت جامعه را فراگرفت و هزاران نفر از اقشار مختلف، اعلام آمادگي كردند تا در اين رقابت تعيين كننده آينده ايران، نقش و سهمي ايفا كنند؛ «كارزار رسانه اي #يك_دقيقه_براي_ايران » هم يكي از آن هزاران است.

مخاطب24- پویش یک دقیقه برای ایران-  آغاز انتشار توليدات « كارزار يك دقيقه براي ايران» - از روز نخست اعلام كانديداتوري دكتر مسعود پزشكيان، موجي از اميدواري، شور و حركت جامعه را فراگرفت و هزاران نفر از اقشار مختلف، اعلام آمادگي كردند تا در اين رقابت تعيين كننده آينده ايران، نقش و سهمي ايفا كنند؛ «پویش #یک_دقیقه_برای_ایران » هم يكي از آن هزاران است.

ما براي انكه ايران، خانه خوبان شود، رنج دوران برده ايم....

اين پويش خودانگيخته توسط برخي افراد و رسانه هاي باورمند به گفتمان ملي دكتر پزشكيان  شامل پایگاه خبری «مخاطب۲۴» و «نشريه كارخانه دار»   بدون هيچ چشم داشتي، راه اندازي شده است تا از طريق ساخت كليپ ها و نماهنگ هاي كوتاه و يك دقيقه اي و انتشار آن در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي، از مردم شريف ايران دعوت كند تا با مشاركت در انتخابات و راي به كانديدايي كه اكنون تنها زبان اكثريت خاموش جامعه است، به وظيفه ملي خودشان عمل كنند.

از طريق بازنشر اين كليپ ها و تولید محتوا با هشتک #یک_دقیقه_برای_ایران در فضای مجازی در اين پويش و كارزار ميهني مشاركت كنيد

 

 
 
 

پویش یک دقیقه برای ایران با حضور شهیندخت مولاوردی

برچسب ها