کد خبر: ۴۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

قاضی‌زاده: خود را موظف به ادامه‌دادن مسیر شهید‌رئیسی می‌دانم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی «با مردم»، گفت: شهید رئیسی را به عنوان الگوی سخت کوشی، صداقت و مردم داری می‌شناسم و خود را موظف به ادامه‌دادن مسیر ایشان می‌دانم.

مخاطب ۲۴- سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی «با مردم»، گفت: در ابتدا لازم است شهادت رئیس جمهور عزیز، مردمی، خدوم و مغتنم حضرت آیت الله دکتر رئیسی را عرض تسلیت بگویم. واقعا باورم نمی‌شد که کمتر از سه سال بگذرد و من مجدداً جلوی دوربین تلویزیون برای انتخاب رئیس جمهور جدید با مردم صحبت کنم.
نباید بگذاریم آرمان شهید رئیسی بر زمین بماند
قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران رئیس جمهور عزیز ما عملکرد خوب و مردمی داشت و برخی از کار‌های ایشان به نتیجه رسید. این سید عزیز دیروز برادر بزرگ انقلابی ما بود، اما امروز به عنوان الگو و اسوه سخت کوشی صداقت، و مردم داری در عرصه دولت مردی او را می‌شناسیم و خود را موظف می‌دانم مسیر ایشان را ادامه بدهم.
وی افزود: دولت شهید رئیسی به نظر کار‌های نیمه‌تمام و آرمان‌ها و رویا‌هایی داشت و ۵ سال فرصت داشت برای اتمام آن؛ لازم بود به سرانجام برسد و نباید می‌گذاشتیم نیمه‌تمام بماند، نباید بگذاریم آرمان شهید رئیسی به زمین بماند
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: این حق مردم است که اجازه ندهیم با هیاهوی‌های انتخاباتی تصمیم آن‌ها دچار خدشه شود. ما وظیفه داریم با مردم گفتگو کنیم و روشنگری کنیم. نباید بگذاریم نسخه‌های ارتجاعی دوباره اجرا شود
شعار دولت من دولت مردم و خانواده است
قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: شعار دولت من دولت مردم و خانواده است؛ وقتی از دولت مردم صحبت می‌کنیم منظورمان این است که محور دولت، مردم است؛ دولت اگر وظیفه تصمیم گیری دارد اینجا مردم برای آن تصمیم می‌گیرد اگر می‌خواهد اجرا کند وظیفه اجرایی را به مردم می‌سپارد اگر می‌خواهد نظارت کند نظارت را به مردم می‌سپارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در دولت آقای رییسی اگر از اعضای دولت کسی دچار فساد می‌شد اولین کسی که با او برخورد می‌کرد و او را به دستگاه قضایی معرفی می‌کرد خود شهید رییسی بود که پیش قدم می‌شد.
قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: دولت‌ها برای اینکه سریع رضایت مردم را جلب کنند به قول خود شکلاتی دهان مردم می‌گذارند تا محبوبیت آنی ایجاد کنند، اما دولت شهید رییسی آینده را فدای امروز نکرد.
وی ادامه داد: معتقد به انقلاب اسلامی و خود را سرباز ولایت میدانم رییس جمهور باید بداند وظایفش در قانون اساسی چیست و اگر قولی می‌دهد باید بتواند به ان عمل کند.
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: رییس جمهور مجری قوانین مجلس است امروز ما قانون برنامه هفتم داریم و رییس جمهور باید ان را اجرا کند و نمی‌تواندخارج از قوانین قولی دهد.
مردم باید سهامدار دارایی‌های دولت شوند
وی ادامه داد: معنی ندارد شرکت دولتی داشته باشیم شرکت‌های دولتی باید شرکت عمومی شوند و سهام آن به مردم تحویل داده شود. باید اقتصاد دولتی را به اقتصاد ملی تبدیل کنیم. مردم باید سهامدار دارایی‌های دولت شوند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های بزرگ مثل نفت و گاز باید به مردم واگذار شوند. همه بنگاه‌های اقتصادی دولتی را باید به مردم واگذار کنیم. معنی ندارد شرکت دولتی داشته باشیم باید شرکت عمومی شوند، سهام‌های آن‌ها باید به مردم واگذار شوند.
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: وقتی از دولت خانواده صحبت می‌کنیم خانواده اصلی‌ترین جز تشکیل دهنده جامعه است و هرکسی در خانواده خود معنی پیدا می‌کند. اگر مادری عشق ورزی می‌کند به فرزندان خود و آن‌ها را از عاطفه خود بهره مند می‌کند برای حفظ خانواده است.
وی افزود: اگر می‌خواهیم عفت عمومی جامعه افزایش یابد باید آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد باید، باید یک خانواده پایدار ایجاد کنیم و دغدغه‌های ارکان خانواده را کاهش دهیم.
قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: باید کاری کنیم پدر خانواده با اشتغال پایدار هزینه‌های خانواده خود را تامین کند. پسر خانواده نباید نگران سربازی و بیکاری باشد.
وی افزود: دختران خانواده ما تمایل به تحصیل و نقش آفرینی در اجتماع دارند ما باید شرایط را برای دختران باهوش ایرانی فراهم کنیم.
به جراحی‌های بزرگ در نظام اداری نیاز داریم
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ایران ما هیجان ساختگی و مناظره و جنجال درست نمی‌شود. رئیس‌جمهور باید با سابقه فکری و مواضع و نگاه راهبردی و کارنامه و برنامه‌اش ارزیابی شود.
وی افزود: اگر نظام اداری جراحی نشود اقتصاد کشور اصلاح نمی‌شود. پسر خانواده نباید نگران سربازی، بیکاری و نداشتن مهارت باشد. نباید کاری بکنیم فرزندان ما بیکار شوند و بازار کار توسط اتباع بیگانه اشغال شود.
اختیارات متمرکز دولت را به استان‌ها و شهرستان‌ها واگذار می‌کنم
قاضی زاده هاشمی همچنین در مورد تمرکز اختیارات دولت، گفت: هر شهرستانی پایتخت موضوعی یک منطقه خواهد شد. باید بخشداران و فرمانداران با نگاه مردم منطقه عزل و نصب شوند.
وی افزود: در گام اول حضور پرشور در انتخابات جاری و گام دوم اعتماد این جوانان که دستشان پر از علم و دانش و مجاهدت است نیاز است.
وابسته به جناح و جریان خاصی نیستم
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: من آرزومندم تمدن‌های بزرگ در ایران تکرار شود و این نیاز به شجاعت دارد. ملت بزرگ ایران در تاریخ خودش ثابت کرده است که در دوران کوتاه می‌تواند به آن قدرت برسد. نیاز به یک فرمانده شجاع و نترس است که با مردم گفتگو کند و مردم را به میدان آورد.
وی افزود: برخی از حکمرانان ما در کشور ترسو هستند و می‌ترسند تصمیم بزرگ بگیرند و می‌ترسند با تصمیمات بزرگ مواجه شوند. ما به رجال ملی نیاز داریم که مردم را در جریان تصمیمات بزرگ قرار دهند و این آرمان بدون همراهی شما مردم عزیز ممکن نیست.
قاضی زاده هاشمی گفت: کودکی من در انقلاب، نوجوانی را در جبهه و جنگ، جوانی را در دانشگاه به تحصیل و میانسالی را در تمرین مدیریت گذرانده‌ام تا ذخیره‌ای برای بنده و همراهانم شود که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای شما باشیم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من وابسته به جناح و جریان خاصی نیستم. آمده‌ام که خادم صدیقی برای ملت ایران باشم و با کمک شما انشالله ایران پیشرفته و قوی و متمدن و جهانی ایجاد خواهیم کرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
نابغه‌های بازاریابی یا طنزپرداز؟ title
«همستر کامبت» یک بازی تلگرامی ساده نیست بلکه یک محصول دیجیتالی است که با کلیک‌های بی‌وقفه کاربرانی که در سودای کسب درآمد هستند، کار می‌کند.
ساعت 450 میلیون تومانی نیما شعبان نژاد title
عکسی از نیما شعبان نژاد با ساعت 450 میلیون تومانی منتشر شد.
رقم عجیب بدهی خواننده معروف پیش از مرگ title
پرونده قضایی توسط مجریان دارایی مایکل جکسون برخی از کامل‌ترین جزئیات را در مورد مشکلات مالی فاش کرده که این خواننده برنده ۱۳ جایزه گرمی در زمان مرگ با آن دست و پنجه نرم می‌کرده است.
همستر کامبت رکورد گینس می‌زند؟ title
بازی تلگرامی همستر کامبت مدعی است سومین اپلیکیشنی در تاریخ است که به سرعت به ۱۵۰ میلیون کاربر دست یافته است.
دستگیری شرور مسلح در محدوده خیابان سهرودی تهران title
شرور مسلح در محدوده خیابان سهرودی تهران دستگیر شد.
حضور داوود میرباقری، کمال تبریزی، داریوش ارجمند و مهران رجبی پای صندوق رای title
تعدادی از هنرمندان با حضور در شعبه‌های اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به داخل صندوق انداختند.
مسعود بهنود هم رای داد؟ title
تحلیلگر مسائل سیاسی، با باز نشر یادداشتی توییتری، از رأی دادن خود به پزشکیان خبر داد.
برگزیده
در آخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری چه گذشت؟ title
شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین مناظره انتخاباتی را با موضوع «کارآمدسازی دولت»، در استودیو ۱۱ صداوسیما برگزار کردند.
پویش یک دقیقه برای ایران با معصومه ابتکار title
فرصتی بی نظیر برای مردم ایران پیش آمده است که در یک انتخابات رقابتی و آزاد و سالم شرکت کنند.
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.
اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی ایران به امامت رهبر انقلاب title
️جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
دیدار پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی title
مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم، با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.