کد خبر: ۴۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

اکبری: همه کابینه دولت رئیسی را نگه می‌دارم

احمد اکبری، مشاور معاون اول احمدی‌نژاد پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خواهران و برادارن معتقدم انجام ماموریت بزرگ به مصلحت همه مردم است. اکنون جمهوری اسلامی به دنبال حل مسائل کشور است، اما دستان پنهان این تورم را به کشور تحمیل کرده است.

مخاطب ۲۴- وی گفت: این فشار اقتصادی را برمی‌داریم و دست کسانی که این فشار را به مردم تحمیل کردند، قطع می‌کنم. اگر رئیس جمهور شوم همه اعضای کابینه دولت رئیسی را نگه می‌دارم.

اکبری در ادامه تصریح کرد: آینده مردم ایران در خود ما نهفته است. ما می‌خواهیم مردم ایران قدرتمند و ثروتمند باشند و این هدف و ماموریت بنده است. زنده باد جمهوری اسلامی زنده باد ایران.
زرآبادی: آزادی زندانی‌های سیاسی از جمله برنامه‌هایم است
 حمیده زرآبادی، بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از مرحوم اعظم طالقانی و زهرا شجاعی یاد می‌کنم که تلاش کردند شورای نگهبان تفسیری از رجل سیاسی داشته باشد، این دو نفر خودشان بین ما نیستند، اما شاهد نتیجه تلاش‌های آن‌ها هستیم امیدوارم مردم سرزمینم زنی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنند.

وی افزود: تغییر سیاست خارجی از انزواگری و ترسان به دیپلماسی شجاع، سپردن کاربه دست نیرو‌های توانمند و شجاع، اولویت دادن به سیاست تنش‌زدایی، حاکم کردن شایسته گزینی و شایسته‌سالاری و دور کردن سایه نظامی در انتصابات با هدف بهبود زندگی مردم، رشد قدرت خرید مردم، اصلاح رویکرد اقتصادی، بازگرداندن نیرو‌های نظامی به جایگاه‌های خود، فعالیت آزاد احزاب و رسانه از جمله راهبرد‌های بنده است.

بیشتر بخوانید

زرآبادی ادامه داد: همچنین آزادی زندانی‌های سیاسی و جلب ایرانی‌های که خارج از کشور از جمله برنامه‌های اینجانب در ریاست جمهوری است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کابینه از بین همه زنان و مردان شایسته با هر گرایشی که دارند، انتخاب خواهد شد و امیدوارم توسعه و عزت برای ایران باشد.

به انبوه مشکلات خطیر کشور واقفم
 حسن سبحانی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به انبوه مشکلات خطیر کشور واقفم و از آثار سوء کاهش سرمایه اجتماعی و پیامد‌های آن در شرایط فعلی و دهه پیش رو آگاهم، التزام به اعمال ریاست قوه مجریه را صرفا از مسیر حداقل اجرای همه اصول قانون اساسی تنها راه مسالمت آمیز می‌دانم.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: طی یک برنامه منضبط و نفس گیر میان مدت نرخ رشد تخریب منجر به عدم تعادل‌های موجود را مقدمتا کاهش و سپس کنترل می‌کنم، چنین دستاوردی نمی‌تواند موضوع تبلیغات باشد، اما می‌تواند زمینه ساز انعطاف در سیاست و سیاست گذاری، رونق و توسعه اقتصادی و امید و شادابی اجتماعی باشد.

وی تصریح کرد: حاکمیت عدم تعادل‌های گستره و عمیق در بخش‌های مختلف امور کشور و عدم سازماندهی میان‌مدت آنها، شرایط نامساعد و به میانسالی رسیده اقتصاد، تغییر و تحولات نسلی جمعیت و تجربه رویکرد‌های متفاوت فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در مقایسه با نسل‌های پیشین، محصول اجتناب‌ناپذیر رویکردی در مدیریت امور کشور است که به واسطه آن ایفای مسئولیت اجرای قانون اساسی توسط روسای جمهور، تحت تاثیر مسئولیت ریاست قوه مجریه آنان مقرر بوده است.

سبحانی خاطرنشان کرد: غفلت از اجرای سیستمی قانون اساسی به امنیت ملی که از طریق تامین رضایت مردم در وجوه گوناگون زندگی که ترجمان دقیق امنیت اقتصادی است آسیب‌های جدی وارد کرده است.
ناظمی اردکانی: به دنبال این هستیم که یک شیفت کاری کفاف هزینه‌های زندگی یک خانوار را بدهد
محمد ناظمی اردکانی، عضو کابینه دولت احمدی‌نژاد گفت: کشور در ۴ دهه گذشته فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته و مبتنی با ادبیات خودشان میگویم که الله بالله دوره مدیریت ۱۳۹۲ تا۱۴۰۰ تکرار نخواهد شد.

وی افزود: در دولت پیشرو و خدمتگزار باید نقشه راه داشته باشیم، باید در نظام حکمرانی کشور تحول رخ بدهد، شفافیت و قانونمداری با جدیت تمام ادامه پیدا کند. همچنین دیپلماسی مقتدر پیگیری شود.

ناظمی اردکانی همچنین اظهار کرد: در دولت پیشرو و خدمتگزار به دنبال این هستیم که یک شیفت کاری کفاف هزینه‌های زندگی یک خانوار را بدهد. این دولت از هر نوع اشرافی‌گری پرهیز خواهد کرد.

گفتنی است قد ناظمی اردکانی به میکروفن‌ها نرسید، لذا عوامل اجرایی وزارت کشور زیرپای او چهارپایه گذاشتند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مزایا و معایب جنگنده‌های اف ۱۶ برای اوکراین title
اضافه شدن جنگنده‌های اف-۱۶ چالش‌های لجستیکی مورد نیاز برای حفظ آمادگی نظامی اوکراین را پیچیده‌تر خواهد کرد.
تصویری از بازیگر لیسانسه‌ها در آمریکا title
تصاویری از تغییر چهره و تیپ بهنام تشکر بازیگر نقش «فرید» در سریال لیسانسه‌ها را بعد ۸ سال و در آمریکا خواهید دید.
مالک تلگرام با این خبر دل همستر باز‌ها را شاد کرد title
به زودی، تیم همستر توکن خود را بر روی TON عرضه خواهد کرد و مزایای بلاکچین را به صد‌ها میلیون نفر معرفی می‌کند.
چند عکس جدید از سریال سلمان فارسی title
سریال «سلمان فارسی» این روز‌ها در شاهرود به فیلمبرداری خودشان ادامه می‌دهند و تا پایان شهریورماه به شهرک غزالی برخواهند گشت.
دردسر جدید رونالدو در یورو ۲۰۲۴ title
کریستیانو رونالدو به تبلیغات غیررسمی یک برند در جریان دیدار تیم ‏ملی پرتغال با اسلوونی متهم شده و ممکن است از طرف یوفا ‏مجازات شود. ‏
حرف‌های تند و طوفانی علیرضا بیرانوند title
با اظهاراتی جنجالی در مورد جدایی از پرسپولیس صحبت کرد.
نابغه‌های بازاریابی یا طنزپرداز؟ title
«همستر کامبت» یک بازی تلگرامی ساده نیست بلکه یک محصول دیجیتالی است که با کلیک‌های بی‌وقفه کاربرانی که در سودای کسب درآمد هستند، کار می‌کند.
برگزیده
پیام تبریک مقامات جهان به مسعود پزشکیان title
مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که دیروز (جمعه پانزدهم تیرماه) برگزار شد، با کسب اکثریت آرا پیروز و نهمین رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.
رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی تاکید کردند: اکنون ملت ایران رئیس جمهور خود را انتخاب کرده است. اینجانب با تبریک به ملت و به رئیس جمهور منتخب و به همه‌ی فعالان این صحنه‌ی حساس مخصوصاً جوانان پرشور ستاد‌های انتخاباتی نامزدها، همگان را به همکاری و نیک‌اندیشی برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور توصیه میکنم. شایسته است رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شود و هر کس در حدّ توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند.
مسعود پزشکیان، نهمین رئیس‌جمهور ایران شد title
در پایان شمارش آرای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، مسعود پزشکیان با کسب ۵۳.۷ درصد آرا رئیس دولت چهاردهم شد.
پورمحمدی در کجا رای داد؟ title
محمدباقر قالیباف، محسنی اژه ای، محمود واعظی و همسرش، حسین دهقان و آملی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کردند.
رهبر انقلاب: مردم عزیزمان امروز بهترین را انتخاب کنند title
رهبر انقلاب گفتند: ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند.
در آخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری چه گذشت؟ title
شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین مناظره انتخاباتی را با موضوع «کارآمدسازی دولت»، در استودیو ۱۱ صداوسیما برگزار کردند.