مخاطب۲۴ اخبار و تحلیل های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را در هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانهروز در اختیار شما قرار میدهد
مرتب دستهای خود را با استفاده از آب و صابون شستشو کنید و یا با مواد ضدعفونی کننده الکلی ضدعفونی نمایید. هنگام سرفه و عطسه جلوی دهان و بینی خود را با آرنج یا دستمال بگیرید و بلافاصله دستمال را دور انداخته و دست های خود را بشویید.
ثبتنام دانشآموزان پایه هفتم از اول تیر آغاز میشود
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبتنام پایه هفتم از اول تیر خبر داد.
مخاطب۲۴- محمد مهدی کاظمی؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره ثبتنام دانشآموزان دبیرستانی گفت: مسئله ثبتنام هر سال در قالب پروژه مهر آغاز میشود و امسال آغاز فرآیند ثبتنام دانشآموزان کلاس اول دبستان از ۱۹ اردیبهشت آغاز شد و از اول تیر ثبتنام دانشآموزان پایه هفتم آغاز خواهد شد.
وی افزود: دانشآموزان برای ثبتنام در سایر پایههای دوره متوسطه اول و دوم میتوانند پس از اعلام نتایج امتحانات نسبت به ثبتنام در همان مدرسه یا مدرسه دیگری اقدام لازم را انجام دهند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فرآیند ثبتنام به صورت حضوری و اینترنتی انجام میشود، گفت: ثبتنام دانشآموزان در پایه دهم بعد از انجام فرآیند هدایت تحصیلی در نیمه تیر انجام میشود. وی بیان کرد: ثبتنام دانشآموزان مدارس خاص هم پس از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی آغاز خواهد شد.
کاظمی درباره محدودهبندی مدارس توضیح داد: یکی از اهداف محدوده بندی بحث عدالت از این جهت است که دانش آموزان هر منطقه از برخی مدارس که دارای ویژگیهای خاصتری هستند، بهرهمند شوند، مدارس خاص تابع ضوابط و قوانین خود هستند و برای ورود به مدارس سمپاد و نمونه دولتی باید در آزمون ورودی شرکت و پذیرفته شد و این مدارس محدوده جغرافیایی ندارند.
کاظمی درباره محدودهبندی هنرستانها خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت رشتهها در هنرستانها، محدوده جغرافیایی وجود ندارد و دانشآموزان میتوانند در هر هنرستانی ثبتنام کنند.
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ بهصورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساختها، توسعه خدمات و بهینهسازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامههای استراتژی مخابرات در آینده است.
پس از حدود ۲۰ سال، نشان افسانهای بنتلی دستخوش بازطراحی چشمگیری شده است. این تغییر تاریخی، تنها چهارمین تکامل بزرگ در تاریخ بیش از ۱۰۰ ساله این برند خاص محسوب میشود.