کد خبر: ۴۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

۹ عکس کمتر دیده شده از آخرین حضور رئیسی در روز دختکاری

تصاویر کمتر دیده شده از آخرین حضور حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور در روز درختکاری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
۹ عکس کمتر دیده شده از آخرین حضور رئیسی در روز دختکاری

مخاطب۲۴- در پانزدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ و به مناسبت روز دختکاری، با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور و علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در محوطه‌ی نهاد ریاست جمهوری یک نهال میوه توسط رئیسی کاشته شد.

سید ابراهیم رئیسی در این مراسم ضمن غرس یک اصله نهال در محوطه دفتر ریاست جمهوری، این روز را نماد اهمیت درختکاری، صیانت از درختان، ایجاد و حفظ فضای سبز دانست و تصریح کرد: روز درختکاری بهانه‌ای است تا ضرورت توجه به درختکاری و حفاظت از درختان و فضای سبز در راستای ایجاد فضا، هوا و محیط زیست سالم و در نتیجه فضای پرنشاط و مفرح زندگی برای مردم یادآوری شود.

بیشتر بخوانید

رئیس جمهور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌هاست شخصا سنت حسنه غرس نهال در روز درختکاری و اهمیت و ارزش آن را در عمل به همه ما یادآوری کرده و آموخته‌اند، افزود: اهمیت توجه به محیط زیست و فضای سبز در آموزه‌های اسلام نیز به شکل ویژه مورد توجه قرار دارد.

رئیسی با اشاره به اجرای طرح کمربند سبز تهران که از سوی شهرداری تهران دنبال می‌شود، اظهار داشت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و هکتار‌ها زمین به خصوص در شهر تهران که از مشکل آلاینده‌ها نیز متاثر است، درختکاری و تبدیل به فضای سبز شده است. برنامه کاشت یک میلیارد اصله درخت نیز در دولت برنامه‌ریزی و اعلام شده و اگر چه مسئولیت محوری این موضوع با وزارت جهادکشاورزی است، اما همه بخش‌ها در کشور و استان‌های مختلف باید برای اجرای این طرح مسئولانه و جدی اقدام کنند.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و آلایندگی آب و هوا گفت: توجه به حفاظت از محیط زیست از الزامات توسعه‌یافتگی است و همانگونه که در قانون اساسی ما توسعه‌یافتگی فرع بر حفاظت از محیط زیست قرار داده شده، به هیچ وجه نباید اجازه دهیم احداث هیچ کارخانه و کارگاهی موجب ایجاد آلایندگی و آسیب به محیط زیست و ایجاد خطر و ضرر برای مردم شود.

رئیسی با تأکید بر اینکه سیاست‌ها و اقدامات حفاظتی از محیط زیست باید در همه عرصه‌های آبی، خشکی و جنگلی و امثال آن به دقت رعایت شود، خاطر نشان کرد: امیدوارم همه مسئولان بخش‌های مختلف و مردم با توجه جدی به ضرورت حفاظت از محیط زیست اقداماتی مانند درختکاری و دیگر اقداماتی را که می‌تواند به سلامت فضا و محیط زیست جامعه کمک کند، به طور جدی دنبال کنند.

برچسب ها: ابراهیم رئیسی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت
پس از اینکه کلیسای «سنت اومر» در فرانسه امروز طعمه حریق گسترده‌ای شد، سقف و بخش عظیمی از سازه این کلیسا فروریخت
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ٢۶ بازیکن را برای دو دیدار برابر قرقیزستان و امارات به اردوی تیم دعوت کرد.
قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک زن جوان، همسایه پیر خود را به خاطر سرقت طلاهایش، با ۳۵ ضربه چاقو در خیابان نبرد به قتل رساند.
صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش
این گفته اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که « همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند»، بازتاب وسیعی در میان مخاطبان فضای مجازی داشته و مورد انتقاد قرار گرفته است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد