کد خبر: ۴۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

پیام مهندس سلطانی به مناسبت روز جهانی ارتباطات ۲۰۲۴ و روز ملی روابط عمومی

مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همزمان با فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی ۲۰۲۴، با ارزشمند خواندن شعار «نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار» که از سوی اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) اعلام شده؛ این روز و همچنین روز ملی روابط عمومی را به تمام همکاران و کارکنان شرکت در سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همزمان با فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی ۲۰۲۴، با ارزشمند خواندن شعار «نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار» که از سوی اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) اعلام شده؛ این روز و همچنین روز ملی روابط عمومی را به تمام همکاران و کارکنان شرکت در سراسر کشور تبریک گفت.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، مهندس سلطانی در پیامی به همین مناسبت آورده است: دسترسی عادلانه به فناوری‌های دیجیتالی، علاوه بر اینکه مسؤولیتی اخلاقی است، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در ایجاد رفاه و پایداری جهانی نیز محسوب می‌شود.
اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) که نماینده و پیشگام فناوری‌های دیجیتال سازمان ملل است، تلاش‌هایی را برای افزایش توسعه از طریق نوآوری دیجیتال، با تمرکز بر توانمندسازی جوامع و تقویت همکاری و تبادل دانش، برای از بین‌بردن شکاف و نابرابری نوآوری دیجیتال و ایجاد زمینه‌های مساوی برای همه، انجام می‌دهد. همچنین این اتحادیه مزایای فناوری‌های دیجیتال را برجسته می‌کند و آگاهی در مورد شکاف و نابرابری دیجیتال جهانی را افزایش می‌دهد.
شرکت مخابرات ایران، امسال نیز هم‌راستا با اتحادیه جهانی مخابرات (ITU)، از روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، در مسیر یکدست ساختن جهان و نائل‌شدن به تحول دیجیتال در همه زمینه‌های کسب‌وکار و زندگی استفاده می‌کند.
ما در شرکت مخابرات ایران، خدمت به مردم، رشد درآمد و سودآوری، ارتقای بهره‌وری منابع و مدیریت هزینه‌ها را در راستای توسعه پایدار در سرفصل فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم و معتقدیم که توسعه شایستگی‌های سازمانی از طریق توانمندسازی با نیرو‌های تحول‌آفرین، موجب توسعه نوآورانه و هوشمندانه کسب‌و کار می‌شود.
این شرکت همچنین برای ارتقای خدمات با فناوری‌های جدید، استفاده از هوش مصنوعی و نسل پنجم تلفن همراه و دیگرمهارت‌هایی که محور اقتصاد دیجیتال محسوب می‌شود؛ برنامه‌های هدفمندی دارد.
شرکت مخابرات ایران در همین راستا با ایجاد دبیرخانه دائمی انقلاب صنعتی با هدف رشد و توسعه کسب‌وکار و ورود به عرصه فناوری‌های دیجیتال در مسیر ورود به حوزه خدمات‌محوری و هوشمندسازی، گام‌هایی برای تسریع ورود فناوری‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء پیموده است. طراحی مدل کسب و کار در حوزه اینترنت اشیاء برای شرکت مخابرات از جمله پارکینگ و تردد هوشمند، خانه هوشمند و فناوری‌های هوشمند متنوع، از جمله آنهاست.
شرکت مخابرات ایران، امسال همزمان با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و با اتکا به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی «جهش تولید با مشارکت مردم» همچنان سعی دارد با مشارکت همه‌جانبه در این زمینه، تولیدات داخلی را رونق داده و توسعه کسب‌وکار را در برنامه خود داشته باشد.
از سوی دیگر، گرامی داشت ۲۷ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی بوده و در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‏های صادقانه سخت کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.
بی‌تردید این روز گرامی، یادآور نقش پررنگ و روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات نیز هست که امروزه به قلب تپنده سازمان‌ها تبدیل شده است.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش تمامی همکاران در شرکت مخابرات ایران که جهادگرانه با تحولات پرشتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات پیش رفته و همپا با تحولات دیجیتال دنیا توانسته‌اند در عرصه دیجیتال شرکت خود را همسو کنند؛ از تمامی این عزیزان می‌خواهم که رشد و گسترش بستر‌های مخابراتی و ارتباطی را سرلوحه وظایف خود کرده تا با اتکا به توانمندی‌های داخلی به خلق نوآوری‌های دیجیتال جدید دست یابند.

در پایان با تبریک این روز به همه همکاران حوزه روابط عمومی و تمام کارکنان مخابرات ایران در جای‌جای کشور عزیزمان، امیدوار هستم با هم‌افزایی و هم‌گرایی همه بخش‌ها و مشارکت دلسوزانه فعالانه حوزه اقتصاد دیجیتال و ارتباطات کشور، برای رشد و پایداری شبکه زیرساختی مخابرات با هدف ارائه بهترین خدمات برای تحقق ارتباطی فراگیر و رضایت‌مندی تمام ذی‌نغعان گام‌های اساسی برداشته شود.

مجید سلطانی
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
ویدیو| رژه کاروان ایران در مراسم المپیک ۲۰۲۴ پاریس title
رژه کاروان ایران بر روی رود سِن در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را ببینید.
توییت مجری خانم صداو سیما از بی‌سلیقگی در انتخاب لباس المپیکی‌ها! title
به بهانه انتشار تصاویر لباس المپیک ایران؛ این چند تا تصویر رو ببینیم. لباس تیم های مغولستان؛، هائیتی؛ قراقستان و سریلانکا که جزییاتی از پوشش سنتی یا طرحی مربوط به هنر و تاریخ کشورشون دارن.
خواسته‌ی علی نصیریان از پزشکیان چه بود؟ title
علی نصیریان در دیدار فعالان ستاد مرکزی پزشکیان با وی، گفت: من از رییس جمهور منتخب استدعا دارم نسبت به فرهنگ و هنر لطف بیشتری داشته باشند.
بازیگر خانم ایرانی در ۵۷ سالگی! title
عاطفه رضوی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.
درویش و تیشرت ۲۰ میلیون تومانی! title
سعید راد بازیگر مطرح سینمای ایران در سن ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. این بازیگر که از طرفداران قدیمی پرسپولیس بود، همواره در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کرد و بار‌ها هم برای تماشای بازی تیم محبوبش به استادیوم آزادی می‌رفت.
کودک آزار‌ها در فضای مجازی هم مشغول آسیب و آزار هستند! title
فضای مجازی، رادیکالیسم در کنترل فضای مجازی و دسترسی به فیلترشکن‌هایی که مردم مجبورند استفاده کنند، در این مدت شکل جدیدی از کودک‌آزاری را نمایش داده است.
برگزیده
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه title
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد title
رئیس‌جمهور منتخب گفت: کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد و باید دست به دست هم دهیم تا پاسخگوی مردم باشیم.
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا title
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
پیش بینی بورس امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۳ title
ارزش معاملات خرد سهام در دو روز ابتدایی هفته در سطح پایینی قرار گرفت. روز شنبه ارزش معاملات خرد سهام ۲ هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان بود و روز یکشنبه با رشد اندک ۴ درصدی به ۳ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان رسید. ناظران مشکل کمبود برق صنایع را یکی از عوامل اصلی ریزش بازار و افت معاملات می‌دانند. مشکلی که با گرم‌تر شدن هوا در دو هفته اخیر جدی‌تر شد و با خبر قطع برق شرکت سایپا و تعطیلی خط تولید شرکت فولاد ارفع به سرتیتر اخبار رسانه‌ها رسید.
پزشکیان: بدون حمایت مردم نمی‌توان اقدامی انجام داد title
رئیس جمهور منتخب گفت: اگر مردم نخبگان کارشناسان تولید کنندگان صنعتگران، مذهبیان، فرهنگیان، عشایر، کشاورزان و همه اقشار مردم نباشند امکان ندارد که بتوانم به تنهایی کاری را انجام دهم.